BSNL outages and service status in Bajpur, Jammu and Kashmir
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Bajpur, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Wi-fi.
- The most recent signal from this area was received May 10, 1:14 PM GMT+5:30.
- Wi-fi (100%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Bajpur, Jammu and Kashmir
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Bajpur, Jammu and Kashmir and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Bajpur, Jammu and Kashmir
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Jammu.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Wi-fi | 6 days ago |
|
|
Wi-fi | 3 months ago |
Nearby cities with recent reports
1 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Bajpur, Jammu and Kashmir
Latest outage, problems and issue reports in Bajpur and nearby locations:
-
Rahil Sharma (@iamrahilsharma) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@BSNLCorporate @BSNL_JK bsnl fiber service down for more than 2 hours now in my area. Any maintenance going on? Area: Roop Nagar, Jammu, Jammu and Kashmir
-
Maharaj 🇮🇳 (@war_echo) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@_anirudh_goel_ BSNL network, ****!!!! Shitest of all. Even complaints to their higher authorities do not work. @BSNLCorporate is the witness. Finally shifted to @JioCare
-
ä$ħĨ$ħ 🇮🇳 ĸħĕѓ (@love_being_kher) reported from Jammu, Jammu and KashmirHave to do office work however due to interruption of bsnl network unable to do that ....... Poor service
-
Upasana Sharma (@Upasana88760660) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@rsprasad @DoT_India @BSNLCorporate @MTNLOfficial @PMOIndia @narendramodi @BJP4India @PIB_India Good step sir..i am using BSNL landline for last 25years,often facing problems with its functioning.Talking about the current situation my landline is dead for 2 months & due to that broadband services are also non functional. No response to many complaints. Regards 0191-2572576
-
Vasu (@Vasu80318875) reported from Jammu, Jammu and KashmirSir this is to inform you that our bsnl fibre connection is not working properly my no is 01912951709 since one and half month . Also my vendor is not responding whose phone number is 9622500500 and bill is coming Hoping for quick response
-
Saurav Bhagat (@saurav72932) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@BSNLCorporate I use wireless Wifi Connection from last 4 days it's not working My Complain no 9144 I call in customer care so many time but in Bsnl nobody Lission Seriously so know tell me who give us solution #bsnljammu #bsnlindia @telecomindia1
-
Ved Verma (@verma27vp) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@BSNL_JK BSNL Fibe Plan 600GB at 50 MBPS changed to 750 GB at 100 MBPS on 24 Jun 20. But the average speed still nearly 30 MBPS. Phone number 0191-2952938. Area Gadigarh exchange. Local Vendor says it will take15 days for speed to increase,but billing already started. Pl help
-
sahil (@handsomerob07) reported from Jammu, Jammu and KashmirIam apply a new connection of #bsnl on 13of August but whos care for this no body can even a single call on my alternate number or sms wao what a company we live jungle i think thats why problem by bsnl @pravesh814 @BSNLCorporate @BSNL_JK @EB_1_BSNLCO 😡
-
Jugal Kishor Nagar (@jknagar_67) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@devusinh @Naman_BKN @narendramodi Very good gesture by you but kindly inform Hon'ble PM Sir that BSNL revival can't be achieved by only VRS. Please provide level playing field to remain in competitive market with allotment of 4G & at the same time fix responsibility of top managers if they fail.
-
Vasu (@Vasu80318875) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@BSNLCorporate Plz take any action on my issue BSNL land-line no : 01912951709 A/C no : 1025991165
-
Aman singh (@Amansin71759417) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@rsprasad @OfficeOfRSPRespected sir! I need ur help as i working in corporate based gurgaon and working from home to support business and managing work. my Bsnl fiber broadband is not working last 4 days.people here give excuses not helping. Jammu city circle using no.0191-2951809.Plz sir
-
Raghunandan Singh, Self (@RaghunandanSelf) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@savebsnlindia @narendramodi @narendramodi_in @PMOIndia @manojsinhabjp @CMDBSNL @DoT_India @BSNLCorporate Bsnl is great Govt of India titanci ship in communication. Now it is at a stage it's profit cannot be increased and employees salary never be less than 50%. So Govt must give equal level playing to him iro 4or 5G. Take strict steps for its functioning. Jai Hind.
-
MANDEEP SINGH YT (@mandeepjatt4264) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@BSNLCorporate bsnl you are just charging money Your workers cost 500rs for just fixing a single wire is this is what you are doing with your customer i am disappoint with you
-
Er Jayant (@_Er_JAYANT) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@DoT_India @PMOIndia @BSNLCorporate Hadn't received any resolution yet. #worstservice #bsnl @BSNL_JK @BSNLCorporate @CMDBSNL @PMOIndia @GoI_MeitY @rsprasad @TRAI @DoT_India
-
Dheer Raina (@DheerRaina) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@airtelindia Hi my bsnl broadband is not working !
-
Sahil Verma (@Saahil_v) reported from Jammu, Jammu and KashmirBsnl fibre not working since march 2020 n bill us generated ever time
-
Sumit Bhandari (@sumibhandari) reported from Jammu, Jammu and Kashmir4G services are not working in Jammu then my simple question to #TRAI that how its possible to #WorkFromHome and why #airtel #jio #BSNL are charging us on the basis of their 4G plans. Its being 8 months now. Stop charging us on your 4Gplans and #Restore4Ginjammu.
-
Sanjay Mattoo (@sanjaymattoo777) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@airtelindia @Airtel_Presence @VittalGopal **** services at your Jammu service centre, two visits and still no resolution. Yesterday airtel was on holiday so no work, today what I was informed yesterday was incorrect. Seem another BSNL in making.
-
VISHAL DEEP THAPPA (@deep_thappa) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@BSNLCorporate Still there is no resolution from BSNL
-
Aman singh (@Amansin71759417) reported from Jammu, Jammu and Kashmir@rsprasad sir! I need ur help as i working in corporate based gurgaon and working from home to support business and managing work. my Bsnl fiber broadband is not working last 4 days.people here give excuses not helping. Jammu city circle using no.0191-2951809.Plz sir
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@raghuvalangai Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "The issue is being addressed and will be resolved shortly. We appreciate your patience." Regards, BSNL Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@raghuvalangai Dear Customer, Greeting of the day! We apologize for the inconvenience caused. Our team is working diligently on this once we receive any updates, we will notify you accordingly. Regards, BSNL-Care (Nishuka)
-
ठा. अनिल सिंह (@AnilSingh_007) reportedFrom the last hour there is a very low speed of @BSNLCorporate internet. The Internet reduces the connection after a particular interval. Voice quality, during the call is also a big issue. When these issues will vanish while others are ready to join the 6G club. Wake Up BSNL
-
🅺🅰🆁🅼🅰 (@TheRakshaka) reported@bsnl_care But now T-Mobile says that bsnl has not done roaming agreement as they phased out 2G -3G network It's not my fault you people are cheating the honest coustomer and that too increasing the IR tariff which was earlier 167 for 90 days
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@HumDeepakTomar Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are unable to provide the address directly. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 for assistance regarding your MNP request. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
Sundar (@Sundar9122024) reportedBSNL network gone again during live market! Huge risk while holding stock positions on Kite. No internet, no TV, no square-off access. Traders can lose lakhs because of your unstable connection. Fix your service or stop claiming reliability. #BSNL #StockMarket #Kite
-
vijay kumar (@vijaykvis) reported@shyampsunder @amitabhk87 @annamalai_k It has everything to do with corruption. Bring a failed model, make certain groups supply cheap quality products and then they all go out of service. No business model, no incentives for running honest business. As I said, we saw this with BSNL.
-
DESH KA BACCHA (@MkGandhi1123146) reportedWhy are you not replying to me if I am true don't reply to me ok your low class service i converting my sim after 90days into vi a greatest company in india jio a greatest company in india or bsnl this company have too quality service comparing you @Airtel_Presence @airtelnews
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Pruthviraj18_87 Dear Customer, We have received remarks from the concerned department stating that the issue has been marked as ''issue has been resolved." If you are still facing the same issue, please feel free to contact us. Regards, BSNL Care(Sonu)