1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Ambativalasa
BSNL

BSNL outages and service status in Ambativalasa, Andhra Pradesh

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Ambativalasa, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Ambativalasa, Andhra Pradesh

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Ambativalasa, Andhra Pradesh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Ambativalasa, Andhra Pradesh

Latest outage, problems and issue reports in Ambativalasa and nearby locations:

  • Paramesh9494
    Paramesh (@Paramesh9494) reported from Vizianagaram, Andhra Pradesh

    One of my brother lost his mobile with BSNL SIM , He is Physically handicapped and Deaf & dumb person, He went to BSNL office to take the number but the BSNL employees said that the number holding more than year so they couldn't able to provide the number , Kindly help him onthis

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • hoping4miracles
    NoMore𓃵 (@hoping4miracles) reported

    @BSNLCorporate I tried with multiple pincodes within chennai even near bsnl office, it simply says "Home Delivery Service Currently Unavailable"

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @anilkumarsastry Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0714147119586. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(kompal)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Dev090886 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1022148439084 . Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • wannbe_secular
    Wanna be Secular (@wannbe_secular) reported

    @Airtel_Presence I went to an Airtel Retail on Thursday (7th May) to port a BSNL No. to Airtel. Retailer told me that the no. would be ported on Sunday. I have received the 4G signal, but both data connectivity and Volte are not working right now. I need help regarding this

  • Iyarkkai01
    Enviro Activist (@Iyarkkai01) reported

    Dear @BSNLCorporate, in Majalumoodu & Malaicode, Kanyakumari district, Tamil Nadu, BSNL tower goes completely down during every power cut. Many people here depend on BSNL network, and this area faces frequent power outages. Kindly arrange backup power for uninterrupted service.

  • santoshk_d
    SantoshK Dash (@santoshk_d) reported

    @JioCare 10+ days, no resolution. Extremely bad service from Jio.Horrible and inexprienced support team SR: SR0000034S6D9 Issue: UAE → India calls not working (BSNL/Airtel/others) No update despite follow-ups. Need urgent action, status & ETA.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Pevendra_Poriha Dear Customer, We have received remarks from concern department "Issue has been resolved" Regards, BSNL Care (Sahil)

  • Aniket168360769
    Aniket (@Aniket168360769) reported

    BSNL is in bad shape because govt wants its leech bhikmanga dhandos of jio and airtel to make duopoly and extort customers

  • Satwik_Bhattach
    Satwik Bhattacharya (@Satwik_Bhattach) reported

    @bsnl_care Constant call drops are also creating humiliating situations in many cases. I have faith in BSNL. So don't worry about porting it yet. Please improve the service.

  • rishabh_master
    Rishabh (@rishabh_master) reported

    @tushar9590 and employee don't work at bsnl just like the network !!