BSNL outages and service status in Kesinga, Odisha
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Kesinga, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Kesinga, Odisha
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Kesinga, Odisha and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Kesinga, Odisha
Latest outage, problems and issue reports in Kesinga and nearby locations:
-
Sujit Sharma (@SujitSh11376825) reported from Titlāgarh, Odisha@BSNL_OR when i have complain to customer care they are replying to me that they havent listin these type of offer 1699 giving 4.5GB per day. Is BSNL service getting fraud to customer.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@cgm_mh_bsnl My broadband connection (No: 1852-299875) has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve this.
-
Sundar (@Sundar9122024) reportedBSNL got disconnected again during live market hours while holding stock positions on Kite. No internet, no TV, no way to square-off positions. Traders can lose lakhs because of unstable connections. Had no choice, so we immediately booked Airtel ₹599 basic plan as backup.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)
-
Manojpaul (@Manojpa21011976) reportedIt's 3rd day still my line out of order. No one responded for me or no resolution.Why BSNL Paying his workers salary?This is the reason now days all government sectors are going to private and employees are shouting with flag and standing on the road. Want only month end salary.
-
PARIMAL TUDU (@PARIMAL10966314) reported@BSNLCorporate i am Parimal .i use bsnl sim there is no network of bsnl 4g enen also 2g network are not available.i request to you please solve this problem.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@raghuvalangai Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "The issue is being addressed and will be resolved shortly. We appreciate your patience." Regards, BSNL Care (Neha)
-
Bharat K. Gupta | भरत (@bkgonx) reportedWe privatized banks, telecom... compare the cost burden for an average customer against sbi, bsnl... privatize nahi huramkhori, unaccountability aur chori rokni hai, wo yahan private sector me bhi jamke hai. Attack the core!
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@TeluguTechPrime Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1416150234823 . Regards, BSNL-Care(Sonu)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sudhir_Jai_Hind Dear Customer, We acknowledge your concern and are working on a solution. Your complaint has been escalated, and you will receive a response shortly. Thank you for your patience. E1328149812553 Regards, BSNL Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@waymani Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)