1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Baloda Bāzār
BSNL

BSNL outages and service status in Baloda Bāzār, Chhattisgarh

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Baloda Bāzār, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Baloda Bāzār, Chhattisgarh

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Baloda Bāzār, Chhattisgarh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • Kumarswamire
    Krishna Deva Raya (@Kumarswamire) reported

    @JioCare can't you see the complaint? There was nothing to do with bsnl just few compliments for them ,still they replied with lightning speed . What's taking so long to respond to my complaint?

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @nileshpremyogi Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "Now customer can not forward their call its own. You have to contact nearest customer care centre." Regards, BSNL Care (Nishuka)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @mukut_mb Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1214149343611. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Vikas)

  • RathiRajender
    Dr.Rajender Kr Rathi (@RathiRajender) reported

    Complaint raised, issue still not fixed, but BSNL already sent “Complaint Resolved” message. Is this your customer service? @BSNLCorporate @BSNL_HR #BSNL

  • Pevendra_Poriha
    Deepak Nath 🇮🇳 (@Pevendra_Poriha) reported

    Fifteen days. No BSNL network. Endless complaints, zero resolution. Half my recharge wasted, OTPs blocked, essential government work affected.“Please wait” is not support anymore — it’s negligence.BSNL fix the tower immediately or compensate users for the service failure.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @DBoobalan1994 Dear Customer, We acknowledge your concern and are working on a solution. Your complaint (E1226149347025) has been escalated, and you can expect a response soon. We appreciate your patience. Regards, BSNL-Care (Sonu)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @isonuksingh Dear Customer, Greetings of the day! We sincerely apologize for the inconvenience caused. Our team is working to resolve the issue and will provide a solution shortly. We kindly request your patience for a little longer. Regards, BSNL Care (Sonu)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @radhi_madhu Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is working on it (E1315149685117). As soon as we receive any update, we will notify you. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sangita)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @vaskardey7 Dear Customer, We understand your need for a strong network and are working to improve the quality in your area. We appreciate your patience and continued support. Regards, BSNL-Care (VikashT)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjib_hawlader Dear Customer, Thank you for reaching out to us. We acknowledge that you have already contacted us. Please be assured that the solution will be sent to you via email. Kindly wait for the response, and we will get back to you as soon as possible. Regards, BSNL-Care (Sahil)