BSNL outages and service status in Amgaon, Maharashtra
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Amgaon, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Amgaon, Maharashtra
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Amgaon, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Amgaon, Maharashtra
Latest outage, problems and issue reports in Amgaon and nearby locations:
-
Rajesh D. Hajare RDH (@RDHSir) reported from Amgaon, MaharashtraDear @BSNL_MH plz STOP my internet service on my @BSNLCorporate no. 7030108079 so my balance could not be deducted from main account for no reason while switching Data ON on another operator. Plz bar my internet services. P.S.: An SMS with text 'STOP' to 1925 doesn't work on BSNL
-
Rajesh D. Hajare RDH (@RDHSir) reported from Amgaon, MaharashtraHow third class @BSNLCorporate's network has been!! There is NO NETWORK COVERAGE in all our 4 SIM cards of @BSNL_MH at Amgaon (Dist. Gondia) since last night. Shall we believe that BSNL means aisa network jo Bhitar/Bahar Se Nahi Lagta!! @DoT_India @TRAI
-
Rajesh D. Hajare RDH (@RDHSir) reported from Amgaon, Maharashtra@BSNLCorporate I have no problem with @BSNLCorporate. The person in my tweet has Ported in @idea from @BSNLCorporate and he is disappointed with Idea. He wants to come back in BSNL which is a good thing. I have just told him that he has to stay with Idea for atleast 90 days. Thats it...
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
mukut (@mukut_mb) reported@BSNLCorporate when bsnl network will be working in Bangalore. It is such a shame to bsnl cmd that he keeps taking free salary without work. How can be shameful employee of govt who don't work but gets free salary
-
Aryan Raj (@aryanrajseo) reportedNot a single reply. No email, No Action. No responsibility. The corruption level in BSNL is far worst than it seems. The BSNL company must be shut down for good, removing all BSNL employees permanently. they don't work and enjoy monthly salary on our tax money. @BSNLCorporate
-
Aryan Raj (@aryanrajseo) reported@BSNLCorporate @BSNL_BH BSNL is wasting taxpayer money. The entire BSNL ecosystem is lazy, non-working, unhelpful, toxic and abusing their position because of the job security. No one at BSNL exchange office help. They relax or simply enjoy outside office in working hours.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AftabAlam938882 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1211149175628) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sourav)
-
Bhavtosh (@BhavtoshBH) reported@BSNLCorporate Please launch online porting into BSNL service.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@nileshpremyogi Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "Now customer can not forward their call its own. You have to contact nearest customer care centre." Regards, BSNL Care (Nishuka)
-
Matchless (@nitivan) reported@bsnl_care Mr Pravesh bhai, I sent my alternate number to you but no call so far. And still BSNL otp,calling doesn't work in the center of Bangalore. Who will set it right. @jm_scindia plz look in. I wrote many times.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sanjayk91890780 Dear Customer, Kindly share your alternative contact number so that our nodal team can get in touch with you. Regards, BSNL Care (Avantika)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Yomplaint has been created on the helpdesk with the docket number E1326149674211. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)