BSNL outages and service status in Payyannūr, Kerala
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Payyannūr, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Payyannūr, Kerala
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Payyannūr, Kerala and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Payyannūr, Kerala
Latest outage, problems and issue reports in Payyannūr and nearby locations:
-
Shamal Kumar (@shamalkindia) reported from Pāppinisshēri, Kerala@GoI_MeitY due to poor service from internet provider like BSNL. Work from home is being impacted. Kindly help us to get better service from ISPs.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Cpprajapat07 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (Shatrughan)
-
S.Rs (@RajasekaranSu18) reported@TamilBuster @PredatorVolk Yes. The inefficient incapable is in helm of railway power who only concentrate on Fame through New trains Fare increase ... now Bsnl getting spoil ... Never look in the side of 'correcting the system' functioning saving traveller's lives and unruly staff. I myself rtd so and so
-
ImDD (@dddesai28) reported@JM_Scindia Sir I have come to USA for 6 months & have bsnl sim but I don't get any network here though I hv dual international sim & IR activated. I don't get OTPs. Kindly guide me what to do.
-
Sambath Rajendran (@SambathR1987) reportedBSNLCorporate @BSNL_CHTD BSNL FTTH at Maraimalai Nagar giving only 7–9 Mbps instead of promised 25 Mbps with frequent disconnections. Complaint raised multiple times since 26.04.2026, still no fix or response from vendor Karthikeyan. Please resolve immediately.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Cpprajapat07 Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E116148768763 . Regards, BSNL-Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sanjay787898 Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "As per the Reply Reced JTO Neemrana, Restoration work underprocess will be resolved as soon as possible." Regards, BSNL Care (Kusum)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@VijayKu2447678 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E124149037448. Regards, BSNL Care
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
Wanna be Secular (@wannbe_secular) reported@Airtel_Presence I went to an Airtel Retail on Thursday (7th May) to port a BSNL No. to Airtel. Retailer told me that the no. would be ported on Sunday. I have received the 4G signal, but both data connectivity and Volte are not working right now. I need help regarding this
-
R S Kumar Yellapu (@r_yellapu) reported@bsnl_care please check my chat history and tickets history. ZERO support from BSNL.