BSNL outages and service status in Moga, Punjab
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Moga, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Moga, Punjab
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Moga, Punjab and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Moga, Punjab
Latest outage, problems and issue reports in Moga and nearby locations:
-
Amar (@Amar53458162) reported from Moga, Punjab@abhinavtiwari36 my bsnl modem bad very slow villages only . Bsnl broadband very poor plans 1gb 10 Mbps . We BSNL broadband can't 10 Mbps village . Bsnl fibre can't help me village . Lost bsnl problem old slow broadband .
-
ravi (@ravishankar7971) reported from Moga, Punjab@BSNL_PB To THE CGM BSNL (PUNJAB CIRCLE) Sir , please shift all mobile tower traffic of PUNJAB through other state HLR immediate otherwise all customer will be port to other operator. If maintains in 5 days then customer will not wait . ANAND
-
Amar (@Amar53458162) reported from Moga, Punjab@rsprasad bsnl broadband problem slow my village . This is bsnl broadband very poor plan 1gb only
-
Amar (@Amar53458162) reported from Moga, Punjab@BSNLCorporate this is bsnl broadband very poor plans 1gb 10 Mbps . We BSNL broadband very slow gram panchayat in punjab . BSNL govt want bill money bad can't speed care not broadband .
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Tirtha G (@terrific_ghosh) reportedWhat happened in the basement: 1. Weak signal → garbled Cause #11 from an Airtel tower 2. Modem wrote "Airtel = forbidden" to the SIM 3. Phone tried Jio → Vi → BSNL. All rejected → forbidden Every network banned. In seconds.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@mukut_mb Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1214149343611. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Vikas)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
Om Prakash Choubey (@opchoubey1707) reported@TRAI BSNL network at Hayuliang-AP-792104 has been defunct for the last 30 days. Non is found caring about it. After tele. contact, non of the officials has so far acted to restore it.On raising the issue over ‘X’ a docket no. D2821142624741 has been provided. Pl help to restore
-
Suman Pandit (@sumanpandit444) reported@JM_Scindia @BSNL_KOTD @BSNLCorporate BSNL PRE KOL CIRCLE CUST CARE HORRIBLE 1503 AFTER WAIT 18MINT. THEY ADVISE ME CALL 1800 345 1500, 2ND ONE ADVICE CALL 1 ST ONE, MANY TIMES WE NOT RECEIVED PROPER SUPPORT, PLEASE REBUILD CUSTOMER CARE SUPPORT Excellently.
-
apolitical (@apolitical45322) reported@JioCare It has been one week since I paid. No updates. No refund. What a terrible service ...worst than BSNL.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Abhilash5591 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0922147874880. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)
-
Om Prakash Choubey (@opchoubey1707) reported@bsnl_care Regretfully conveyed that No visible action to restore BSNL Network at Hayuliang - 792104 has so far been seen even after 1 month. All Fin.Activity depend upon OTP.But the response over ‘X’by BSNL seems as they are much anxious than the sufferer customers. No eyewash more please
-
SANJAY (@sanjayjbp) reported@amitkilhor My BSNL Bharat Fibre connection is down since last 3 days. Complaint lodged, lineman contacted, SDO BSNL contacted, X DM done. No results. सब कुछ छोड़ दो, बस इनकी बात मन लो।
-
mukut (@mukut_mb) reported@BSNLCorporate when bsnl network will be working in Bangalore. It is such a shame to bsnl cmd that he keeps taking free salary without work. How can be shameful employee of govt who don't work but gets free salary