1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Renwāl
BSNL

BSNL outages and service status in Renwāl, Rajasthan

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Renwāl, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Renwāl, Rajasthan

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Renwāl, Rajasthan and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Renwāl, Rajasthan

Latest outage, problems and issue reports in Renwāl and nearby locations:

  • BHARATSIRDIGIT1
    BHARATSIRDIGITALSCHOOL BSDS (@BHARATSIRDIGIT1) reported from Renwāl, Rajasthan

    @BSNLCorporate Hello Bsnl Problem Not Solved Yet Please Fast Your Process And Solve My Problem

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • Flopx5911
    Flop_X (@Flopx5911) reported

    Need genuine advice from people living in rural/semi-rural areas. First I installed Jio AirFiber full range everywhere, but internet speed was almost useless most of the time. Then I switched to BSNL fiber speed is actually very good, but the wire cable keeps breaking every few days and the local team fixes it whenever they feel like it. Airtel Fiber and Jio Fiber wired service are not available in my area. So what’s the actual solution for someone who genuinely needs fast and stable internet for work? Any real alternatives? #Internet #BSNL #JioAirFiber

  • Bharadw63201010
    Bharadwaj (@Bharadw63201010) reported

    @ifOnlyKantala It's Monopoly across the country, only Jio at places, or Airtel in some... And BSNL with it's pathetic network is still evolving. People should live with this.. They increase simultaneously and we have no options but to pay

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @tandra_sil Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0823147609233 . Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • CJagotra
    डी सी जगोत्रा (@CJagotra) reported

    @NalinisKitchen @TRAI Already fed up with this NONSENSE. But to whom can complaint. Now created Oligopoly in this field and puppet officials,so called Govt regulators are hand in glove with these cheaters. Also face signal problem despite being charged unfair amount but can do nothing. BSNL got failed

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjayjain1508 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E081147333280. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @madhx_ Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E0911147679519. Regards, BSNL Care(Mubeen)

  • Amitkum62843873
    🇮🇳🇮🇳Amit Kumar🇮🇳🇮🇳 (@Amitkum62843873) reported

    @BSNLCorporate As per your customer care associate, she told me that invoice paper not available at BSNL SELFCARE app, if i recharge through my prepaid sim. Is it correct? I want my INVOICE PAPER

  • UtsavTripathi46
    Utsav Tripathi🇮🇳 (@UtsavTripathi46) reported

    @bsnl_care Dear BSNL Please VOLTE Service activate my number

  • sandipan1972
    sandy_I23 (@sandipan1972) reported

    @bsnl_care Your email link doesn't work/open. It's a telling testimony of bsnl service

  • vermavishal1829
    Vishal (@vermavishal1829) reported

    Facing issues with my BSNL sim. No incoming calls, no outgoing. All balance is gone. Not able to contact customer care as well on 1503 or 18001801503. Need assistance. @BSNLCorporate @TRAI