BSNL outages and service status in Pathankot, Punjab
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Pathankot, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Phone.
- Phone (100%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Pathankot, Punjab
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Pathankot, Punjab and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Pathankot, Punjab
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Pathānkot.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Phone | 25 days ago |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Pathankot, Punjab
Latest outage, problems and issue reports in Pathankot and nearby locations:
-
amrik singh bobby (@Amriksingh_0762) reported from Pathankot, Punjab@BSNLCorporate reg number 8567898878 Ftth bsnl connection apply kia tha but apka bsnl ka admi 3500 rs wire je charges bta raha hai aur 2350 ka router Wt should I di plz help
-
puneet gautam (@puneetgautam85) reported from Pathankot, Punjab@CMDBSNL @rsprasad @BSNL_PB @BSNLCorporate please look into the matter. 8 days without landline and broadband. And we r paying rs 827 monthly rent to one of badass bastard network service provider #BSNL @BSNLCorporate
-
Anupam Sharma (@AnupamS83956865) reported from Pathankot, Punjab@AbtNature @sjain_21 @karksarss Madam bsnl, mtnl, doordarshan all are govt run institutions, Airindia also was, had they shown any competency, very poor service is provided to customers even in sbi too, private banks provide better service and are growing. Congress motto "We're made for M'slims only" Scams??
-
puneet gautam (@puneetgautam85) reported from Pathankot, Punjab@BSNL_PB @BSNLCorporate @CMDBSNL bsnl air fiber 0186-2960589 not working for the past 15 days. Complaint lodged in 198 , but no resolution so far. Ur intervention reqd on priority. It's a routine matter that out of 30 days it works only for 10-15 days. Plz see
-
amrik singh bobby (@Amriksingh_0762) reported from Pathankot, PunjabBsnl be serious on my issue and take strict action!!!!!!!
-
amrik singh bobby (@Amriksingh_0762) reported from Pathankot, Punjab@bsnlpb @PMOIndia @TRAI @TRAI_OHD @ZeeNews @narendramodi @ 0186222878 dead from last two months no one take action to solve my issue But new connection ftth connection installed by bsnl. Bsnl emploee ask fr cash payment for wire approximately 3500rs plus router 2350 without bil
-
Ankush (@Ankush70114062) reported from Pathankot, Punjab@BSNLCorporate My internet not in working from last 15 days. I complane many times in BSNL Coustmer care but they do not have answer for my issue other side my 2 gb data was wasted in recent 15 days. You also not reply properly
-
amrik singh bobby (@Amriksingh_0762) reported from Pathankot, PunjabATTENTION Bsnl my new ffth connection had installed yesterday but now still this is not working. On broadband LOS light is blinking means the connection is not ok please solve my issue.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sanjib_hawlader Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. As you are unable to DM us, we kindly request you to reach out to us via email for further assistance. Our team will promptly address your concerns through that communication channel. Regards, BSNL Care (Sahil)
-
//san (@lurktoohard) reportedIf all private companies and schools go online, data consumption will increase too. What will PM Modi do in that regard? Since BSNL is hardly useful for stable Wi-Fi, dependency will shift towards private telecom companies, and these companies have already increased data prices by 25% (likely to increase more in 2026-27). Regulation should happen simultaneously, not just asking people to adjust without providing an existing solution.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@HumDeepakTomar Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are unable to provide the address directly. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 for assistance regarding your MNP request. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNLCorporate My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. Im unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@ABHIJITHANAND9 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused. We want to inform you that our team is actively working on your complaint number (E141150145150 ) and will contact you soon with a solution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@personalbl67987 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1515150666002. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@PKGupta_PBR Dear Customer, We have received remarks from concern department "concerned department has informed that they were unable to reach the customer, please share an alternate number." Regards, BSNL Care (Gopal)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sanjayk91890780 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
Sundar (@Sundar9122024) reportedBSNL got disconnected again during live market hours while holding stock positions on Kite. No internet, no TV, no way to square-off positions. Traders can lose lakhs because of unstable connections. Had no choice, so we immediately booked Airtel ₹599 basic plan as backup.