BSNL outages and service status in Vellore, Tamil Nadu
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Vellore, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Vellore, Tamil Nadu
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Vellore, Tamil Nadu and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Vellore, Tamil Nadu
Latest outage, problems and issue reports in Vellore and nearby locations:
-
SUNAL ROY (@symskr13) reported from Vellore, Tamil NaduBSNL network is very poor at west Bengal circle & not enough speed of 3G data services .
-
tweetbyseens (@tweetbyseens) reported from Ida Scudder school, Tamil Nadu@TRAI please make #mnp possible from #tamilnadu #bsnl we cant get mnp code here in #vellore @DoT_India @BsnlTamilnadu here at home we cant get signal ..it will be very usefull for my illness parents ..hope i can soon
-
Rajkamal ராஜ்கமல்🇮🇳 (@_Rajkamal_) reported from Vellore, Tamil Nadu@BSNL_TN @BSNLCorporate Pls resolve the issue docket number 122894248082 complaint raised several times but closed without resolving when called bsnl employees saying that they dont have sufficient manpower (lineman)
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Sir, We sincerely apologise for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1426150224216) and will get back to you with a better resolution soon. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Anamikaa6969 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused. As per our previous conversation, we couldn't find your details. Kindly provide your address, connection (name and no.) and an alternate contact no. for better assistance. Regards, BSNL Care (Vikas)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@midairprogram Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E151150651847. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@snotyal1 Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E167151053665. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (lokendra)
-
Michael Mahilane (@MichaelMahilan1) reported@Airtel_Presence @airtelindia I paid for a new Airtel Xstream AirFiber connection on Sunday. Today is Thursday, and your local team is just making empty promises everyday. I left BSNL hoping for better service, but this is highly unprofessional. Booking ID SZC64U3JS4 7974008574
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)
-
bala@benten (@balabenten) reported"Our showroom BSNL Fiber internet no 2970055 is down for 2 days. Local vendor is not responding. Business is heavily impacted. Please look into this urgently.@bsnl_puduvai
-
Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported@BSNLCorporate My awesome BSNL, Please I dontwant to complain again and again about gotan tower 342902 which is not providing 4 g service from last two days, I have full faith that the team will resolve it asap, regards
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BaruahBhup46320 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused. We want to inform you that our team is actively working on your complaint number (E1418150159069) and will contact you soon with a solution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)