1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Kalāyat
BSNL

BSNL outages and service status in Kalāyat, Haryana

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Kalāyat, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Kalāyat, Haryana

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Kalāyat, Haryana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Kalāyat, Haryana

Latest outage, problems and issue reports in Kalāyat and nearby locations:

  • Harsh0011111
    Harsh (@Harsh0011111) reported from Devīgarh, Haryana

    Sir, the network has not been coming in BSNL for 15 days here and we have done 1 year recharge and network emergency show happens VPO DEVIGARH Near 18 sector gulmohar city Kaithal Haryana Please quick solve this problem @BSNL_HR @BSNLCorporate @DoT_India @TRAI @cmohry @rsprasad

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @raghuvalangai Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "The issue is being addressed and will be resolved shortly. We appreciate your patience." Regards, BSNL Care (Neha)

  • BsdkMani45946
    Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported

    @BSNL_RJ My favourite BSNL please check that like a dangerous disease which comes back again and again your gotan tower not provide 4 g service again and again, please take proper medication and rectify asap

  • BsdkMani45946
    Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported

    @BSNL_RJ Dear BSNL We feel helpless as after the complain also gotan tower 342902 not providing 4 g service, Humble request please resolve asap

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @aryanrajseo Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1529150501042. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)

  • MichaelMahilan1
    Michael Mahilane (@MichaelMahilan1) reported

    @Airtel_Presence @airtelindia I paid for a new Airtel Xstream AirFiber connection on Sunday. Today is Thursday, and your local team is just making empty promises everyday. I left BSNL hoping for better service, but this is highly unprofessional. Booking ID SZC64U3JS4 7974008574

  • UlagaP95165
    P.ULAGA NATHAN (@UlagaP95165) reported

    @BSNLCorporate The BSNL network is simply unreliable. The situation has reached a point where even those who have been withBSNL for 20 years are switching to other networks. It is truly abysmal; neither incoming nor outgoing calls are working at all.The service is in a dire state

  • sandman160899
    Sandman (@sandman160899) reported

    @Siva_Bharani BSNL asks support on sympathy basis and gov vs pvt funda. Yet they quietly reduce the validity days of plans every month. But still the network and signal strength issues persist. Not capable of service improvement to existing users but increasing new users with ₹1 SIM card.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @rkb97official Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (Shatrughan)

  • MUKESH456130
    Mukesh Kumar (@MUKESH456130) reported

    @bsnl_care Ground reality is that in my village Gyaspur, Post – Kaurauta, PIN Code – 803202, there is hardly any BSNL network signal or proper 4G coverage available. users do not even get signal bars. Many businessme students andworking professionals are suffering due to poor BSNL network