BSNL outages and service status in Bānda, Uttar Pradesh
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Bānda, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Bānda, Uttar Pradesh
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Bānda, Uttar Pradesh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Bānda, Uttar Pradesh
Latest outage, problems and issue reports in Bānda and nearby locations:
-
Aryan Damele (@aryan_damele) reported from Bānda, Uttar Pradesh@JioCare Requesting a jio fiber connection since last 7-8 months in my locality. Also got some friends to register but no connection till now. Forced to use Bsnl's pathetic fiber service. Enough people have registered near me on myjio. Kindly see if a connection line is possible.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Peace Id (@PeaceI234) reported@BSNLCorporate I have bought a new sim but can't activate bsnl tv and also can't use it. Your customer care doesn't do anything and gives fake update of restored. Your bitv doesn't support new sim activation plan support. Your indoor coverage is trash in my area, other areas are good.
-
Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported@BSNL_JAIPUR Please look gotan bsnl 342902 not providing 4 g service
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@KedarPatil2025 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E121149002845. Regards, BSNL-Care (VikashT)
-
India Post (@IndiaPostOffice) reported@VD_VIJAYDUBEY Sir, As per information received from Rewa division the work of BSNL network is completed you can visit for your work. Inconvenience caused is deeply regretted.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Inderjeetkumar_ Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
Arun (@asynctwt) reported@BSNLCorporate how do I activate VoLTE on my BSNL number? I am using 4G, but VoLTE is not working. Because of that, every time I get calls, the network goes down to 2G. This is in Kolkata.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@mukut_mb Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1214149343611. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Vikas)
-
Sambath Rajendran (@SambathR1987) reportedBSNLCorporate @BSNL_CHTD BSNL FTTH at Maraimalai Nagar giving only 7–9 Mbps instead of promised 25 Mbps with frequent disconnections. Complaint raised multiple times since 26.04.2026, still no fix or response from vendor Karthikeyan. Please resolve immediately.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Pevendra_Poriha Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E143149896255. Regards, BSnl Care
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@GndcTrust Dear Customer, We have received remarks from concern department "Sir, we have taken note of your issue and forwarded it to SDOT Jagatsinghpur for resolving your case at the earliest." Regards, BSNL Care(Sourav)