1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Badlapur
BSNL

BSNL outages and service status in Badlapur, Maharashtra

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Badlapur, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Badlapur, Maharashtra

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Badlapur, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Badlapur, Maharashtra

Latest outage, problems and issue reports in Badlapur and nearby locations:

  • kunal_rajani
    Kunal Rajani (@kunal_rajani) reported from Kalyān, Maharashtra

    @BSNLCorporate @CMDBSNL @BSNL_MH @cgm_mh_bsnl @DoT_India @TRAI @rsprasad hope my efforts over this issue will get me solution through one of you. Else, for sure we'll lose trust in #BSNL forever and shall wait for your competition @JioGigaFiber_ to step in soon #pathetic #service #corrupt

  • jaishri19390399
    Harshad Harshad (@jaishri19390399) reported from Panvel, Maharashtra

    Please improve your network i had decided to port to other network dont make others users to do same thing or get ready to be next BSNL @airtelindia @Airtel_Presence

  • sunny_2u_2002
    sunnygkmathur (@sunny_2u_2002) reported from Mādauli, Maharashtra

    @BSNLCorporate when will refund my surrender amount , pathetic service from bsnl @GKMATHUR4 @simplemasakali

  • AKajge
    Avinash Kajge (@AKajge) reported from Dombivli, Maharashtra

    us, now BSNL Dombivali MIDC office is saying they don't have Cable in this area, kindly intervene and help us to get the BSNL Landline, Broadband connection. Myself Dr. Avinash B. Kajge 9890496977/9619642607 Kindly intervene.

  • sunny_2u_2002
    sunnygkmathur (@sunny_2u_2002) reported from Mādauli, Maharashtra

    @BSNLCorporate pls refund my surrender landline .. its almost close to year ... tried of chasing bsnl.. still not received the refund @GKMATHUR4 pls help @simplemasakali

  • Shivkum50867228
    Shivkumar (@Shivkum50867228) reported from Ulhasnagar, Maharashtra

    @BSNLCorporate @ECISVEEP @BSNLCorporate Bsnl mobile network not work west reacharge Mony ulhasnagar

  • AKajge
    Avinash Kajge (@AKajge) reported from Mādauli, Maharashtra

    I have applied for 2 landline BSNL Connection with Broadband/optical fibre Service for My Newly opened Sai Amrut Hospital, 1st Floor, Rama Residency, Gymkhana Road, Dombivali East - 421203. 2800045/2803985 these numbers were alloted to my hospital now they are saying can't give

  • AlpsChs
    Vaastusiddhi ALPS CHS (@AlpsChs) reported from Panvel, Maharashtra

    @BSNLCorporate @AmitRam90412120 @TRAI Dear BSNL Team, We residents of Vaastusiddhi ALPS CHS, Wakadi facing daily internet connectivity issues and it's impacting WFH & Online classes for students..some of them will loose their jobs due to internet connectivity issues. Pls fix ASAP

  • imyash2829
    pravinsankpal (@imyash2829) reported from Panvel, Maharashtra

    Pls I’m proud to be Indian and it’s own Govt Body . Try to Hire New Talent for better Prospects! We don’t want FDI in BSNL ! If you need more advised on plan please Retweet’s me might I’ll help you somewhere..! Jai Hind 🇮🇳🇮🇳

  • prakkash111
    🅿️rakash Tal®️eja (@prakkash111) reported from Ulhasnagar, Maharashtra

    @BSNLCorporate @BSNL_MH Its an humble request to please restore the network of BSNL at the location of Ulhasnagar & Shahad Railway Station... ✍

  • vedp1978
    vedprakash (@vedp1978) reported from Ulhasnagar, Maharashtra

    @BSNL_MH when will bsnl will give good service,today i have taken one prepaid sim card in morning 10 oclock from bsnl office Ulhasnagar but still its activation is in process,all of you are resposible for bed service of bsnl which is a goverment company and taking making strong a

  • holybeed
    Kaustubh Kulkarni (@holybeed) reported from Mādauli, Maharashtra

    The first rain in @MyTitwala and @BSNL_MH @BSNLCorporate's OFC issue has propped up. Since today (04/07/2020) again no connectivity. PM @narendramodi claims full digital connectivity! #BSNL officers like @hari_om_solanki keep warming chair. @CMDBSNL @rsprasad @TRAI

  • Shivkum50867228
    Shivkumar (@Shivkum50867228) reported from Ulhasnagar, Maharashtra

    @BSNLCorporate @BSNLCorporate Bsnl mobile network not work west reacharge Mony ulhasnagar

  • Shivkum50867228
    Shivkumar (@Shivkum50867228) reported from Ulhasnagar, Maharashtra

    @PMOIndia @BSNLCorporate Bsnl mobile network fail any time ulhasnagar 2 NAHRU chowk and also another location network fail

  • VinodDhone1
    Vinod Dhone (@VinodDhone1) reported from Ulhasnagar, Maharashtra

    @BSNLCorporate @DoT_India @AshwiniVaishnaw Also I want to highlight that ur BSNL service is wrking smoothly in d building nxt to me. Then how come it is lossy at my location. I hav been ur customer for d last 15 yrs & u are treating me like this. I hav nt been able to use ur services since 1.5 yrs even after paying bills.

  • AKajge
    Avinash Kajge (@AKajge) reported from Ulhasnagar, Maharashtra

    Pin Code:421203, Maharashtra, BSNL Dombivali MIDC office is near to us, 2803982/2800045 these numbers were allotted, now Dombivali MIDC office is saying, they Can't provide service to us. Kindly intervene and help us in this.

  • KTelgave
    Krishna Telgave (@KTelgave) reported from Panvel, Maharashtra

    @Airtel_Presence have you blocked @BSNLCorporate landline calls. Calls not working from airtel to bsnl landline. Try calling 02462232901. Working from @reliancejio.

  • prathmesh91
    Prathmesh (@prathmesh91) reported from Mādauli, Maharashtra

    @BSNLCorporate How much time required to resolved this issue. This issue raise 10 march 2022. Still no resolution only i get sorry massage from Bsnl Twitter account. @DoT_India kindly intervention this issue.

  • JadhavPravinpan
    Pravin Jadhav (@JadhavPravinpan) reported from Amarnāth, Maharashtra

    My area Ulhasnagar-5 BSNL Tower problem, please solve as soon as possible. BSNL mobile No. 9420725701 Suffering Indoor network Problem, from 15days. Please restore my network. @BSNLCorporate @BSNL_MH

  • Vinod1012
    Vinod Gupta (@Vinod1012) reported from Panvel, Maharashtra

    @ABPNews @ZeeNewsHindi @TV9Marathi @CNBC @NewsNationTV @indiatvnews Can any1 help me out on BSNL landline dead since last 1 mnth in Bhandara District , Shastri chowk to station ROAD. No 1 to take care of issue after so many complaints.Even BSNL higher managemnt not responding

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • kim0thi
    Shashank (@kim0thi) reported

    @NalinisKitchen @TRAI I don’t hear any long messages on my bsnl, you must me using some inferior network operators

  • natturaja
    Sure4Sure (@natturaja) reported

    @BSNLCorporate BSNL portal is so slow, how will subscribers recharge let alone use the net work ! Please fix your server 🫥

  • partha_papu
    PARTHA SARATHI DASH (@partha_papu) reported

    @JM_Scindia Just tell me process to disconnect the service. I do not want to false assurance, nor time to waste..I would rather go to private service provider. Mental tension,paying bill. BSNL service becoming worse. No one cares about the service to people,only send bill for money

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @DakeshiWolf Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)

  • MRIGANKA144910
    MRIGANKA B. DEBNATH (@MRIGANKA144910) reported

    @BSNLCorporate my wife’s SIM suddenly stopped working. Number is linked with Aadhaar & bank accounts. Siliguri BSNL office refused SIM replacement cause Aadhaar biometric is locked and OTP cannot be received due to dead SIM. Kindly help with manual verification/reissue urgently.

  • clifftondesouza
    cliffton desouza (@clifftondesouza) reported

    @bsnl_care There is no power backup in the substation of BSNL power goes of the broadband is also going off and it will function after the power is charge I am very sorry for the BSNL service in my location if there is an emergency it will face difficulty

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @UlagaP95165 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E0824147351271 ) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @radhi_madhu Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is working on it (E1015148250029). As soon as we receive any update, we will notify you. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sangita)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @VijayKu2447678 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E124149037448. Regards, BSNL Care

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)