1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Wakad
BSNL

BSNL outages and service status in Wakad, Maharashtra

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Wakad, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Phone, Total Blackout, and Internet.
  • The most recent signal from this area was received May 12, 7:46 PM GMT+5:30.
  • 50% Phone (50%)
  • 33% Total Blackout (33%)
  • 17% Internet (17%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Wakad, Maharashtra

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Wakad, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Wakad, Maharashtra

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Pune.

CityProblem TypeReport Time
Pune Phone 3 days ago
Pune Phone 5 days ago
Pune Total Blackout 22 days ago
Pune Total Blackout 24 days ago
Pune Internet 25 days ago
Pune Phone 28 days ago

Nearby cities with recent reports

Pune

2 recent signals

3 days ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Wakad, Maharashtra

Latest outage, problems and issue reports in Wakad and nearby locations:

  • kishorephadnis
    kishor Fadnis (@kishorephadnis) reported from Chākan, Maharashtra

    @cgm_mh_bsnl @CMDBSNL @BSNLCorporate Sir What about the bsnl tunes service??

  • Abhijee35236555
    Abijeet Kulkarni (@Abhijee35236555) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @BSNLCorporate Extremely disappointed & unhappy with BSNL service.

  • Abhijee35236555
    Abijeet Kulkarni (@Abhijee35236555) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @BSNLCorporate Today I received a msg from BSNL stating that my Landline service is Barred due to non payment of Bill. LET ME BE VERY CLEAR, AS PER MY 1st COMPLAINT I AM NOT AT ALL GOING TO PAY THE BILL UNLESS MY PHINE LINE IS REPAIRED. MAKE A NOTE…

  • surendramande
    surendraMMT (@surendramande) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @airtelindia bakvas service. Couldnt get Internet network but sending bill on time. Bsnl is better than airtel. atleast they listen.

  • AMOLKALE92
    Amol Kale (@AMOLKALE92) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @BSNLcorporate@PMOIndia@Narendramodi BSNL landline down last 6 months still issuing bill

  • im_uniqueindian
    Ashish (@im_uniqueindian) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @BSNLCorporate What kind of service do you have! i ported my sim to BSNL and also paid the recharge amount. Now I see that only porting is completed n recharge is not done.Then why did you take Rs420, when u didn't recharge my number. My incoming is also shut as of now.Pls assist

  • yogs02
    Yogesh Madav (@yogs02) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @ViCustomerCare I have port from BSNL to VI but don't know why taken so much time to activation. I am abke to see VI network but calls are not getting connected. I have visiting VI store they also not given the exact activation ETA The UPC for your mobile BZ554322

  • tondeamey
    Infinity (@tondeamey) reported from Hadapsar, Maharashtra

    Can #BSNL provide any support and security to #BSNLTIP life and #BSNLOFC from local cable operators. Local cable operators cut #BSNLOFC and phisicaly harm #BSNLTIP #BSNLofficers are also afraid. @BSNLCorporate @BSNL_MH @pgm_pune_bsnl @DoT_India @TRAI @PMOIndia

  • cnVchangesystem
    indian (@cnVchangesystem) reported from Pune, Maharashtra

    Why only BSNL, it is normal with every government institute. Police, post offices, income tax,hospitals, municipal offices. Account in #sbin = harassment of customer.

  • amargshukla
    ags (@amargshukla) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @pgm_pune_bsnl Complaint # 1057680874. Landline not working for a very long time. 2 complaints registered and each were resolved as per status on the bsnl website BUT phone is still dead. Is your team still supporting landlines or should I close this service?

  • VidishaWale
    Rajkumar Rai (@VidishaWale) reported from Hadapsar, Maharashtra

    Dear @BSNLCorporate @MP_BSNL I am proud user of BSNL GSM (pre paid SIM) Cellular since 18 years now, in MP & CG, but in Mumbai I am not getting the network so very heavy heart I am doing port to another network. Is there any support to stay back with BSNL? #BSNLMaharashtra

  • chandra2911
    bhalchandra (@chandra2911) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @CMDBSNL @cgm_mh_bsnl Your Blessings needed, Kanchan Deshmane retired from BSNL on 30th September 2019. A single lady with health issues. She has till date not received her Pension, PF and gratuity, retired as OS (p) Telecom service. Unit Pune TD personel No 97903472

  • w_karve
    Commander Vikram W Karve (@w_karve) reported from Pune, Maharashtra

    Dear @BSNLCorporate #Pune Landline Phone Dead for 15 days. Complaint Pending Docket No. 1059281752 Request expedite repairs to landline Ref: Docket No. 1059281752 Please see DM for details of Telephone Number @bsnlpune @BSNL_MH #BSNL #Maharashtra

  • J_A_Y_DEEP
    @Jaydeep Phatangare (@J_A_Y_DEEP) reported from Pune, Maharashtra

    @BSNLCorporate In the Akole, Ahmednagar Maharashtra Area the BSNL network is very slow.

  • arcs29031951
    jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, Maharashtra

    to 18001801504/1504/ are all futile, we pay through pur nose, Even Minister of has accepted that there are traitors inside BSNL, pl look into the issue

  • BabuSah49598898
    Hardik Sahu (@BabuSah49598898) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @pgm_pune_bsnl @BSNLCorporate Sir BSNL's network is running a lot of problems, neither calls are made nor the net opens quickly.

  • AnilRansing
    Anil Ransing(अनिल रणसिंग) O+ve (@AnilRansing) reported from Pune, Maharashtra

    @BSNLCorporate bsnl broadband is down, please provide local vendor/branch contact number. My pin code is 411037 and STD code is 020. Please do the needful, it's very urgent.

  • arcs29031951
    jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, Maharashtra

    Be viable if the National service provider to whom your Govt.has doled out with huge amount of Rs. 37460 crores to bring breathing from bleeding. However ,as a true Bharatian continues to subscribe to BSNL data pre paid plan for a decade. Yet my umpteen complaints

  • Tejendrachawra
    Tejendra Chawra (@Tejendrachawra) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @pgm_pune_bsnl @BSNL_MH @cgm_mh_bsnl Hi sir , my location is Pune , Post- Bhukum, Near shell petrol pump. I am using Bsnl mobile network from last 6 years but this location is not having Battery support for BSNL Tower.Bsnl team syas no battery alloted till now. Pls resolve it.

  • luckylehana
    Lehana Singh (@luckylehana) reported from Hadapsar, Maharashtra

    @SanjayAhluwali2 @pcdaopune We have already posted on Twitter There is an ongoing problem in BSNL lines. In fact today, there was no internet at office as RAILTEL is also down

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • Ranjeet_Badhe
    RB (@Ranjeet_Badhe) reported

    @bsnl_care Please fix broadband connection everyday there is outage from minutes to hours. Take action against the bsnl officers.

  • DebKumarMishra2
    Deb Kr Mishra (@DebKumarMishra2) reported

    @BSNL_KOTD @BSNLCorporate Recharged ₹319 via BSNL Selfcare App. Amount deducted, but recharge not done. Raised complaints and contacted customer care multiple times, but no resolution. Complaint marked “Resolved” without refund or recharge. Please resolve or refund ASAP.

  • VinodRadheshyam
    Vinod Radheshyam Singh (@VinodRadheshyam) reported

    @BSNL_RJ @BSNLCorporate Urgent: BSNL Franchisee Mahadeo Prasad Aggarwal not supporting retailers in Bhiwadi 301019. Balance transfer Minimum Rs.500,SIM sale issues out of stock. Retailer Vinod MobileRam Chowk, 7597174767losing customers & revenue for 2 years. Kindly take action!

  • AftabAlam938882
    Aftab Alam (@AftabAlam938882) reported

    BSNL ka E0411145-------6905 Complaint number not working anyway

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @mukut_mb Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1214149343611. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Vikas)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @personalbl67987 Dear Customer, We understand your frustration and apologize for any inconvenience. We take your feedback seriously and are actively working to resolve issues on the ground. Your satisfaction is our priority, and we are committed to improving our services. Regards, BSNL Care (vikas)

  • Sundar9122024
    Sundar (@Sundar9122024) reported

    Dear Customer, Your complaint for 04634-211372 is booked. Reference id is 115370016. Use Reference ID to track status. The BSNL support team will resolve this and update you. The inconvenience caused is regretted. @bsnl_care @BSNLCorporate @BSNL_TN

  • TheRakshaka
    🅺🅰🆁🅼🅰 (@TheRakshaka) reported

    @bsnl_care But now T-Mobile says that bsnl has not done roaming agreement as they phased out 2G -3G network It's not my fault you people are cheating the honest coustomer and that too increasing the IR tariff which was earlier 167 for 90 days

  • partha_papu
    PARTHA SARATHI DASH (@partha_papu) reported

    @JM_Scindia Just tell me process to disconnect the service. I do not want to false assurance, nor time to waste..I would rather go to private service provider. Mental tension,paying bill. BSNL service becoming worse. No one cares about the service to people,only send bill for money