BSNL outages and service status in Kālna, West Bengal
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Kālna, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Kālna, West Bengal
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Kālna, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Kālna, West Bengal
Latest outage, problems and issue reports in Kālna and nearby locations:
-
Avra Basak (@AvraBasak) reported from Nadia, West Bengal@BSNL_KOTD @BSNLCorporate I have been using BSNL sim for more than 1 year but whenever I do normal topup, the money is automatically deducted. And Hello tune is set automatically. I still don't understand what it is doing. It happened before, I stopped it by calling customer care
-
Arunava Pramanick (@arunavapramanik) reported from Sāntipur, West Bengal@BSNLCorporate @CMDBSNL No Network connectivity in #Santipur as BTS down for last 4 days. No initiative to repair. BSNL is now to put in showcase. No suitable staffs to maintain mobile network. 3rd class. Shame for BSNL. I draw attention of higher authorities to look into this.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BsdkMani45946 Dear Customer, Greeting of the day! We have received remarks from concern department "Work in progress". Regards, BSNL Care (Avantika)
-
Raghavendra राघवेंद्रा (@rag2406) reported@JM_Scindia @BSNLCorporate @BSNL_KTK Pls take steps to prevent frequent damage to BSNL Fibre Optics cable due to road digging, big lorries and tree branch snapping the overhead FO cable in residential areas. Due to this the exchange staffs and customers are badly affected.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@HumDeepakTomar Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are unable to provide the address directly. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 for assistance regarding your MNP request. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
RB (@Ranjeet_Badhe) reported@bsnl_care Please fix broadband connection everyday there is outage from minutes to hours. Take action against the bsnl officers.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DilipKPaul Dear Customer, Greetings of the day! As per the concerned department, you are using a 2G SIM and cannot access 4G services. Please visit your nearest BSNL office to upgrade your SIM to 4G at the earliest. Regards, BSNL Care (Avantika)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your lead has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported@BSNL_JAIPUR Please look gotan bsnl 342902 not providing 4 g service
-
Common_Man (@venkadais) reported@bsnl_care 700Mhz working as 2100mhz and 2100mhz working as 3500mhz. That's why it's switching to 2G. Are you really using BSNL as primary?? Then you should face this issue.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Inderjeetkumar_ Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
Krishna Das (@krishnadas2004) reported@bsnl_care It is not a personal matter..it is the ground reality of BSNL service. So improve service first .improve efficiency and dedication of the employees too. Plz don't reply with a copy-paste apology.