1. Home
  2. Companies
  3. Reliance Jio
  4. Rai Singhwāla
Reliance Jio

Reliance Jio outages and service status in Rai Singhwāla, Punjab

Problems detected

Users are reporting problems related to: internet, wi-fi and phone.

Full Outage Map
  • Reliance Jio generated 0 outage signals in the last 24 hours around Rai Singhwāla, including 0 direct reports.

Reliance Jio Infocomm Limited d/b/a Jio is an Indian mobile network operator. Owned by Reliance Industries and headquartered in Navi Mumbai, Maharashtra, it operates a national LTE network with coverage across all 22 telecom circles. Jio does not offer 2G or 3G service, and instead uses voice over LTE to provide voice service on its network.

Problems in the last 24 hours in Rai Singhwāla, Punjab

The chart below shows the number of Reliance Jio reports we have received in the last 24 hours from users in Rai Singhwāla, Punjab and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

May 15: Problems at Reliance Jio

Reliance Jio is having issues since 07:50 AM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

Reliance Jio Issues Reports Near Rai Singhwāla, Punjab

Latest outage, problems and issue reports in Rai Singhwāla and nearby locations:

  • ishant_tuteja
    Ishant Kumar (@ishant_tuteja) reported from Sangrūr, Punjab

    @reliancejio @JioCare My internet was too slow from few days please check it give me solution another I have no option or port my number to @Airtel_Presence

  • Brijesh03025704
    Brijesh kumar (@Brijesh03025704) reported from Dhūri, Punjab

    @JioCare How long it will take time to resolve the issue

  • abhigarg1993
    abhi garg (@abhigarg1993) reported from Nābha, Punjab

    @JioCare I dm you ,but see no revert call or anything by your team only messaged i got of change the sim settings for better signal connectivity ,this is totally irresponsible behaviour. And the failure of #digitaIindia #irresponsablejio #changethejio

  • ShobhitSingla
    Shobhit Kumar Singla (@ShobhitSingla) reported from Sangrūr, Punjab

    @JioCare More than 3 months, but @reliancejio failed to provide solution to weak network problem in my office. So shame on u guyz

  • Brijesh03025704
    Brijesh kumar (@Brijesh03025704) reported from Dhūri, Punjab

    @JioCare you have increased the recharge rate but your network is worse like 2G.either you can rectify the problem otherwise I will port

  • bansalmanishp
    Manish Bansal (@bansalmanishp) reported from Sangrūr, Punjab

    @JioCare net is not working since last three hours.. no one is responding

  • VarunKu47828538
    Varun Kumar (@VarunKu47828538) reported from Sunām, Punjab

    @reliancejio @JioCare My internet is not working properly from yesterday so Please solve the issue As soon as possible. Contact number 6239377423

  • jyotravneet
    RAVNEET JYOT SINGH (@jyotravneet) reported from Sunām, Punjab

    @JioCare @TRAI @reliancejio such a silly internet service provide by Jio. On the name 4g providing 2g Speed

  • ShobhitSingla
    Shobhit Kumar Singla (@ShobhitSingla) reported from Sangrūr, Punjab

    Very weak signal in my office at District Bar Council, Sangrur. Complain many times, but no solution till date @JioCare @reliancejio

Reliance Jio Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • SixPointerGuy
    Abhimanyu Singh (@SixPointerGuy) reported

    @JioCare My internet hasn't been working for 3 days. The service request is on hold, and I can't create a new one. I need urgent assistance. Please schedule an engineer visit ASAP.

  • Rsrahul584Rahul
    RAHUL SHARMA (@Rsrahul584Rahul) reported

    @JioCare @reliancejio I had tried changing my postpaid plan number of times but still it is showing plan expired. The service is pathetic should i need to port my number to other company

  • ZuberGopalani
    ZUBER GOPALANI (@ZuberGopalani) reported

    Dear Customer, Service request no SR000035VLEZ has been raised in your account. You will receive an update for this request by 2026-05-16T19:05:01. To track the status of your service requests at your convenience, @JioCare

  • mickkhanna
    Surender khanna (@mickkhanna) reported

    @JioCare How can you say “if eligible for refund” when my order is already cancelled, no Jio AirFiber was installed, and I already received Jio’s SMS confirming refund within 7 business days? Refund now or I’m filing a Consumer complaint for delay & harassment. Order ID: N00001CVLH7M

  • kartibaddoli
    kartik (@kartibaddoli) reported

    @JioCare Still waiting for refund it's been 5 months this pathetic such a unprofessional. You guys are just looting customer's money by making customer for payment and not providing the service.

  • rahulverma_13
    RAHUL VERMA (@rahulverma_13) reported

    @JioCare @reliancejio pathetic broadband services. Broadband down for more than 24 hours in Sector 9 Dwarka New Delhi. No one to attend the complaint no customer care nothing only message outage impacted service. 3rd rate services wake up Jio

  • Himalayaisreal
    Himalaya 🕉 (@Himalayaisreal) reported

    @JioCare Your JioHome app is broken. Didn't get the first OTP, hit resend, and now it says 'too many requests so we can't proceed.' How much money do you save by blocking users from your app? Fix it

  • MyselfDineshkr
    Dinesh Kumar (@MyselfDineshkr) reported

    @JioCare @JioCare Engineer Nitesh Kumar Singh [91134 71406], assigned to my complaint SR000035L5K1, is highly irresponsible. He has never picked up my call even once. Please take strict action and assign a responsible engineer who can actually support customers properly. #PoorService

  • DebKing10392
    king DEV (@DebKing10392) reported

    Dear @JioCare , you spam calling me in the afternoon every single day and asking to do recharge is only making me wanna switch to others, trust me. If you want folks to keep recharging maybe fix the damn internet speed

  • dhirulunkad
    dhirulunkad (@dhirulunkad) reported

    @JioCare u have an horrible customer care service... Really shameful services