1. Home
  2. Companies
  3. Reliance Jio
  4. Sharnshergarh
Reliance Jio

Reliance Jio outages and service status in Sharnshergarh, Uttarakhand

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • Reliance Jio generated 0 outage signals in the last 24 hours around Sharnshergarh, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Internet, Wi-fi, and Total Blackout.
  • 59% Internet (59%)
  • 29% Wi-fi (29%)
  • 6% Total Blackout (6%)
  • 6% Phone (6%)

Reliance Jio Infocomm Limited d/b/a Jio is an Indian mobile network operator. Owned by Reliance Industries and headquartered in Navi Mumbai, Maharashtra, it operates a national LTE network with coverage across all 22 telecom circles. Jio does not offer 2G or 3G service, and instead uses voice over LTE to provide voice service on its network.

Problems in the last 24 hours in Sharnshergarh, Uttarakhand

The chart below shows the number of Reliance Jio reports we have received in the last 24 hours from users in Sharnshergarh, Uttarakhand and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at Reliance Jio. Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Sharnshergarh, Uttarakhand

The most recent Reliance Jio outage reports came from the following cities: Dehra Dūn, and Rishīkesh.

CityProblem TypeReport Time
Dehra Dūn Internet 10 days ago
Dehra Dūn Internet 10 days ago
Dehra Dūn Wi-fi 11 days ago
Dehra Dūn Internet 11 days ago
Dehra Dūn Internet 11 days ago
Dehra Dūn Internet 20 days ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

Reliance Jio Issues Reports Near Sharnshergarh, Uttarakhand

Latest outage, problems and issue reports in Sharnshergarh and nearby locations:

  • prachand15
    Prakash Kala (@prachand15) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare This is where you all seem to be lost...if the engineer had visited me and had resolved the problem then why am I tweeting? Attach the copy of his work done report... Wake up and earn your salaries honestly... @reliancejio @IshaAmbaniReal

  • Shubham_Phardi
    Shubham Ghildiyal (@Shubham_Phardi) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare My Jio fiber connection is not working (Red blinking) since yesterday 9 pm.

  • Swapnil_Jojo
    Swapnil Joshi (@Swapnil_Jojo) reported from Dehradun, Uttarakhand

    Requested @JioCare @reliancejio to disconnect my fiber connection . The service advisor asked me to trust him, that he was going to make things right . Fell in the trap once again. Haven't recieved any call, email update anything.Been two days already. Not surprised

  • Shubham_Phardi
    Shubham Ghildiyal (@Shubham_Phardi) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare Our services in your area are restored. If you are still unable to use internet services for your JioFiber Service ID 1353575643, please restart your JioFiber router. Thank you for your patience.

  • mkmonu100
    Manish Rana (@mkmonu100) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare Team jio fiber , I am seriously frustrated with your service your fiber service is my worst experience, your enginer visit not done since 3rd of May my recharge is wasting my money is wasting and you and your team is useless. Com no :- SR00001ARKHP Lad no :-+911353557413

  • mohitrauthan2
    mohit rauthan (@mohitrauthan2) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare firstly in 70 days you didn't resolve my issue now 20 days of complaining 3times no one comes to pick my jio box for connection closing how pathetic your service is i think your jio fiber team is collapsed in dehradun.

  • npxxx
    Naveen Singh Panwar (@npxxx) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare i am discontinuing @Airtel_Presence airtel fibre because service is not good in it and i want to get jio fiber now please connect

  • HarryK1211
    Harish Kumar (@HarryK1211) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare Guys, tell me a fix date.

  • UdiptaGupta
    ~ Udipta ~ (@UdiptaGupta) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare Any updates on the issue. I have got mails as recent as one week back.

  • NandKrishnaa
    KRISHNAA NAND SHARMA (@NandKrishnaa) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare Its more than 20 days. Plz solve the problem. I am paying Rs. 1768.80 per month. Plz refund my hard money as you are completely failed to solve to restore the internet connection and other facilities. Very poor experience with jio fibre and its customer support system 🙏🏻

  • omprakashtiwa18
    Om Prakash Tiwari (@omprakashtiwa18) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare still waiting for complaint no.sr00001dhzyv,very poor service

  • prakharr41
    Prakhar Rastogi (@prakharr41) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @reliancejio @reliancegroup i ll sue u guys , this is the worst company i have been taking service from last few months , and after i have installed the jio fiber connection i have been raising complaints numerous times, facing video call issue, no coverage.

  • ramtajogi_uk07
    Avi Sharma (@ramtajogi_uk07) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare Since the error and the disrupted service was not from the customers end but @reliancejio end. Such poor management and customer support system. Sooner or later, it'll take its toll.

  • Preetul2
    प्रीतुल सावरकर सनातन योद्धा (@Preetul2) reported from Rishīkesh, Uttarakhand

    @JioCare your network is poor??

  • DeepakR50508851
    Deepak Rana (@DeepakR50508851) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare Please confirm if you can cancel the transaction and refund the amount.

  • HarryK1211
    Harish Kumar (@HarryK1211) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare @reliancejio My Jio fiber device was removed on 29 April, it's been 18 days, I have not received my security refund. Look into the problem and help . Harish

  • mujammil1814
    Dr Mohammad Muzammil (@mujammil1814) reported from Āsārori, Uttarakhand

    Poor jio services i call there customer care and they cut my calls ....they dont resolve my issue arrange me a call from senior jio agent @JioCare @reliancejio

  • mujammil1814
    Dr Mohammad Muzammil (@mujammil1814) reported from Āsārori, Uttarakhand

    Now jio ask me to call third party for the resolution of my issue.....why should i talk to others I paid money to jio and i want my resolution from you guys Dont ask me to talk im private message no resolution there its a scam.@JioCare @reliancejio

  • AniketR40244315
    Aniket Roy (@AniketR40244315) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @reliancejio I m trying to reschedule my jio fiber from 10 days bt there is no respoding from jio staff.when did i go jio office it park i met mr SUDHANSHU kannoji nd i shared my problem which i m suffering from,then he told me why r u relocating jio fiber just take new jio fiber

  • NandKrishnaa
    KRISHNAA NAND SHARMA (@NandKrishnaa) reported from Dehradun, Uttarakhand

    @JioCare It’s more than 25 days. All entertainment like TV, internet etc are not at all working. I have registered complaint on 19.07.22. No engineer visited till date. Very poor service by jio fibre. Plz suggest me how to get the jio connection deactivated and to get back the money.

Reliance Jio Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • AadarshKhirwal
    Aadarsh (@AadarshKhirwal) reported

    2/4 Today is 10th May and the connection is still not installed. Customer support keeps delaying it with the same response: “Your complaint is registered, installation will be done tomorrow.” Order ID: NO0001DB3CA4 @reliancejio @JioCare

  • sauravkundu7
    saurav kundu (@sauravkundu7) reported

    Hey @JioCare @reliancejio, I want to report harassment by one of your representatives. I received a call where the person was extremely rude and threatened to de activate my SIM card just because I haven't recharged yet. This is unacceptable behavior. I have the call recording

  • Achal3375
    Achal Goyal (@Achal3375) reported

    LR000015AMMY @JioCare @DoT_India @reliancejio This company is making fool of customers, cancelling new bookings and not refunding the money. Service advisors are foolish and don't know anything. No resolution till date, have been complaining since 4 weeks.

  • anita_baswaraj
    Anita Baswaraj (@anita_baswaraj) reported

    @JioCare Closing a complaint without providing solution or customers consent is called fraud....despite the complaint being escalated you and your engineer closed the complaint...

  • imhere4urpizza
    Satyam Panchal (@imhere4urpizza) reported

    @JioCare no i dont face any slow speed, im only facing this problem in steam app and on steam website in all devices.

  • being_sarbajit
    Shadowclone0207 (@being_sarbajit) reported

    @Airtel_Presence Hi @JioCare @reliancejio Could you please help me install jio connection? I have raised a request for the same already. Please fast track if possible.

  • PawanRpunjabi
    Pawan Punjabi (@PawanRpunjabi) reported

    @JioCare Are you willing to register a complaint? Because your team will ask me for a complaint number to compensate for the loss of days due to your poor services

  • apolitical45322
    apolitical (@apolitical45322) reported

    @JioCare It has been one week since I paid. No updates. No refund. What a terrible service ...worst than BSNL.

  • raggitomar15
    Raggi राष्ट्रवादी (@raggitomar15) reported

    @JioCare I have a very b@d experience with #Jiofiber. Once you get some Service interruption you'll be bhagwan bharose for many days. Feel lucky if you get it rectified in 3-4 days. Nobody listens at @JioCare from top to bottom. This is in Delhi where every service is delivered in 5 min.

  • ankesh7006
    अंकेश 🚩 (@ankesh7006) reported

    Hello @reliancejio It’s been many days and my Jio WiFi connection is still not installed. Order No: NO0001D97NZC. Every time I get only excuses and no actual resolution. This delay is causing serious inconvenience. Kindly install the connection immediately or provide a clear upd