1. Home
  2. โฏ
  3. Companies
  4. โฏ
  5. Reliance Jio
  6. โฏ
  7. Mahadevapura
Reliance Jio

Reliance Jio outages and service status in Mahadevapura, Karnataka

Problems detected

Users are reporting problems related to: internet, wi-fi and phone.

Full Outage Map
  • Reliance Jio generated 4 outage signals in the last 24 hours around Mahadevapura, including 4 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Internet, Wi-fi, and Total Blackout.
  • The most recent signal from this area was received May 14, 9:50 PM GMT+5:30.
  • 58% Internet (58%)
  • 19% Wi-fi (19%)
  • 12% Total Blackout (12%)
  • 7% Phone (7%)
  • 2% E-mail (2%)
  • 2% TV (2%)

Reliance Jio Infocomm Limited d/b/a Jio is an Indian mobile network operator. Owned by Reliance Industries and headquartered in Navi Mumbai, Maharashtra, it operates a national LTE network with coverage across all 22 telecom circles. Jio does not offer 2G or 3G service, and instead uses voice over LTE to provide voice service on its network.

Problems in the last 24 hours in Mahadevapura, Karnataka

The chart below shows the number of Reliance Jio reports we have received in the last 24 hours from users in Mahadevapura, Karnataka and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

May 15: Problems at Reliance Jio

Reliance Jio is having issues since 07:50 AM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Mahadevapura, Karnataka

The most recent Reliance Jio outage reports came from the following cities: Bengaluru.

CityProblem TypeReport Time
Bengaluru Internet 13 hours ago
Bengaluru Internet 15 hours ago
Bengaluru Wi-fi 16 hours ago
Bengaluru Wi-fi 20 hours ago
Bengaluru Internet 2 days ago
Bengaluru Internet 3 days ago

Nearby cities with recent reports

Bengaluru

11 recent signals

13 hours ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

Reliance Jio Issues Reports Near Mahadevapura, Karnataka

Latest outage, problems and issue reports in Mahadevapura and nearby locations:

  • nagarajpg2
    Nagaraj P G (@nagarajpg2) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @JioCare no 4g network in many areas in bangalore..useless service..cant give proper 4g services..raised complaint 1.5 months back..as soon as i raised porting out request i got a call saying..we will resolve the issue very soon as we are porting to 5g..non sense

  • BiradarSangam
    Sangam Biradar (@BiradarSangam) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    If your using @reliancejio network ! All @GitHub img/gif all content blocked (not showing image previews ) facing this issue ? Anyone experiencing same ?

  • sharmasonal033
    Sonal Sharma (@sharmasonal033) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @JioCare 1. 8073930499 2. Dear Customer, You have 2 missed calls from +918668754849 The last missed call was at 10:48 AM on 24-Apr-2023 Thankyou, Team Jio. Only missed calls alert 3. 4 missed +919940191904, 2 missed calls from +918668754849 4.7th Floor,Concorde Block,UB city,Bangalore

  • raamki
    Ramkishore V (@raamki) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @JioCare @reliancejio unable to dial any toll free numbers from my postpaid JIO connection. Getting a credit limit related error message. Already raised a complaint which was closed without a resolution being provided. Can someone pls take ownership and resolve?

  • d12thman
    Samarth (@d12thman) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @JioCare @reliancejio Im facing severe issues from Jio Store, BTM layout, Bengaluru. If someone doesnt call me on priority, I will sue Jio with a legal notice.

  • aranya175
    Aranya Khinvasara (@aranya175) reported from Bengaluru, Karnataka

    @reliancejio let me know if youโ€™re interested in providing an internet connection at 18th cross Malleswaram, else I will go with another service provider. Have waited enough for your nonsense

  • vin2ktalks
    ๐•๐•š๐•Ÿ๐• ๐•• ๐•๐•’๐•ฃ๐•’๐•Ÿ๐•’๐•œ๐•œ๐• ๐••๐•– ๐Ÿ”… (@vin2ktalks) reported from Panatur, Karnataka

    @JioCare I have two issues with my Jio numbers: 1) Even though the signal shows full (at out side) not able browse internet. 2) Wi-Fi calling is not working most times, hence unable to make or take calls at home. (please note that the signal strengths are not good at indoors).

  • GIRISHA06523356
    GIRISH AGRAWAL (@GIRISHA06523356) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @JioCare If you can not resolve my problem then please refund the prorata balance on my sim card so that i can port it to some other operator. Your customer service is appalling

  • ravasab
    Kakasab Havale Jain ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ณ (@ravasab) reported from Bengaluru, Karnataka

    @reliancejio First improve your 4G indoor and outdoor coverage. Pathetic service and coverage. #JioFiber is worst, down since 29th September

  • rish_shou
    Dark Tank (@rish_shou) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @JioCare very poor connectivity in Marathahalli, Bangalore. Want to give you an opportunity to improve your services before I decide to port.

  • sriramkngmailc1
    sriramkn@gmail.com (@sriramkngmailc1) reported from Bengaluru, Karnataka

    @JioCare @airtelindia Your team asked me to cancel the connection as they are not sure when Jio will restore the connection. The connection was cut by the local municipal authorities. You have no clue what the problem is and keep repeating your answers like parrots .

  • pradeepjain221
    pradeepjain (@pradeepjain221) reported from Bengaluru, Karnataka

    @TRAI @JioCare facing internet issues problems not able to open the apps

  • rajendrashegde
    Rtn. Rajendra S Hegde (@rajendrashegde) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @JioCare I ported to Jio today and I was made to recharge โ‚น240 pack. I was told it is mandatory valid for 28 days or so and from next month onwards I'm free to choose any plan. Is it compulsory for a new customer to recharge for โ‚น240 after completing the MNP process to activate the sim?

  • sriramkngmailc1
    sriramkn@gmail.com (@sriramkngmailc1) reported from Bengaluru, Karnataka

    @reliancejio I will dance with joy after I get the full refund from you for deficiency of service. Your fiber was cut by BBMP and I could not get the balance 6 months of service. When will I get my refund. New customers beware of paying in advance to Reliance . You will not get back money

  • Rocksta63271241
    Rockstar (@Rocksta63271241) reported from Bengaluru, Karnataka

    @JioCare @reliancejio I have registered a complaint for my internet connection issue no technician is visiting my site despite several request and the technician visiting time is getting automatically rescheduled.I m facing a lot of inconvenience .My request ID - SR0001IHNL0.

  • diya_10
    Divya (@diya_10) reported from Bengaluru, Karnataka

    @JioCare having issues in net for past few days.. What can be the reason.

  • zfoska
    Viv ๐Ÿ’ซ (@zfoska) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    Not able to use #Twitter or able to take #WhatsApp calls over cellular data in Bengaluru. Anyone facing same issues? @JioCare @WhatsApp @Twitter

  • jshubh02
    Shubham Jain (@jshubh02) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    @VodafoneGroup @airtelindia both sucks. None of them support their prepaid sims in apple watch cellular model. Hav to wait 3 months now to shift to @reliancejio

  • gcmouli
    g_c_mouli (@gcmouli) reported from PETROL BUNK ORR, Karnataka

    Dad (senior citizen) has been struggling to get his Internet fixed (went down on Dec 15). While they have been responsive/even sent an engineer over once, it still isnโ€™t fixed. Citing some engineering challenges. How long can this sustain??? @JioCare @RelianceJioCare @reliancejio

  • rakshithsuper
    เฒ—เณเฒกเณเฒกเฒฆ_เฒญเณ‚เฒค (@rakshithsuper) reported from Bengaluru, Karnataka

    @JioCare Hello! I have applied for #jiofibre But your executives not providing me connection even even though the location is feasible.Plese help!

Reliance Jio Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • SixPointerGuy
    Abhimanyu Singh (@SixPointerGuy) reported

    @JioCare My internet hasn't been working for 3 days. The service request is on hold, and I can't create a new one. I need urgent assistance. Please schedule an engineer visit ASAP.

  • Rsrahul584Rahul
    RAHUL SHARMA (@Rsrahul584Rahul) reported

    @JioCare @reliancejio I had tried changing my postpaid plan number of times but still it is showing plan expired. The service is pathetic should i need to port my number to other company

  • ZuberGopalani
    ZUBER GOPALANI (@ZuberGopalani) reported

    Dear Customer, Service request no SR000035VLEZ has been raised in your account. You will receive an update for this request by 2026-05-16T19:05:01. To track the status of your service requests at your convenience, @JioCare

  • mickkhanna
    Surender khanna (@mickkhanna) reported

    @JioCare How can you say โ€œif eligible for refundโ€ when my order is already cancelled, no Jio AirFiber was installed, and I already received Jioโ€™s SMS confirming refund within 7 business days? Refund now or Iโ€™m filing a Consumer complaint for delay & harassment. Order ID: N00001CVLH7M

  • kartibaddoli
    kartik (@kartibaddoli) reported

    @JioCare Still waiting for refund it's been 5 months this pathetic such a unprofessional. You guys are just looting customer's money by making customer for payment and not providing the service.

  • rahulverma_13
    RAHUL VERMA (@rahulverma_13) reported

    @JioCare @reliancejio pathetic broadband services. Broadband down for more than 24 hours in Sector 9 Dwarka New Delhi. No one to attend the complaint no customer care nothing only message outage impacted service. 3rd rate services wake up Jio

  • Himalayaisreal
    Himalaya ๐Ÿ•‰ (@Himalayaisreal) reported

    @JioCare Your JioHome app is broken. Didn't get the first OTP, hit resend, and now it says 'too many requests so we can't proceed.' How much money do you save by blocking users from your app? Fix it

  • MyselfDineshkr
    Dinesh Kumar (@MyselfDineshkr) reported

    @JioCare @JioCare Engineer Nitesh Kumar Singh [91134 71406], assigned to my complaint SR000035L5K1, is highly irresponsible. He has never picked up my call even once. Please take strict action and assign a responsible engineer who can actually support customers properly. #PoorService

  • DebKing10392
    king DEV (@DebKing10392) reported

    Dear @JioCare , you spam calling me in the afternoon every single day and asking to do recharge is only making me wanna switch to others, trust me. If you want folks to keep recharging maybe fix the damn internet speed

  • dhirulunkad
    dhirulunkad (@dhirulunkad) reported

    @JioCare u have an horrible customer care service... Really shameful services