1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Āturgaon
BSNL

BSNL outages and service status in Āturgaon, Chhattisgarh

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Āturgaon, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Āturgaon, Chhattisgarh

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Āturgaon, Chhattisgarh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • mehrotra_shrey
    Shrey Mehrotra🧑‍💻🔱 (@mehrotra_shrey) reported

    @ViCustomerCare I had raised my query to port my number from bsnl to vi 4 days ago and till now it is not ported. I was told it will be ported in 3 days. I have received the sim and it is also showing the network but BSNL sim is still active.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @santoshd23 Dear Customer, We have received remarks from concern department "The telephone connection has already place under Rs.799/- plan as per your request please." Regards, BSNL Care (Sahil)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @BhaskarShukla13 Dear Customer, We acknowledge your concern and are working towards resolving the issue. Your complaint has been escalated to the relevant department, and you can expect a response soon. We appreciate your patience. E1011148470934. Regards, BSNL Care (Kompal)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @nargunduandhra Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E091148010149. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Shahjahan)

  • gaurangacharya8
    gaurang acharya (@gaurangacharya8) reported

    @reliancejio worst network,goes of when you need it the most No explanation at all for zero service Monopoly l ike mtnl and service standards as compared to mtnl/bsnl

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjay787898 Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "As per the Reply Reced JTO Neemrana, Restoration work underprocess will be resolved as soon as possible." Regards, BSNL Care (Kusum)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @santosh_go93817 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E101148112001. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Abhishek)

  • Kokki_Boys
    கொக்கி (@Kokki_Boys) reported

    Airtel: Finally network issue resolved, enjoy your services...thanks to choose Airtel... நான் airtel use பண்ணல, BSNL use பண்ணுறேன் என்ற காமெடியை தவிர்க்கவும்.

  • dddesai28
    ImDD (@dddesai28) reported

    @BSNL_GJ, @Dot_Ind I have bsnl international dual sim card with ₹167 international roaming activated but after landing in USA I don't get any network, if I try manually I get list of service providers of USA but it doesn't connect to any of it. Kindly guide me what to do.

  • VinodRadheshyam
    Vinod Radheshyam Singh (@VinodRadheshyam) reported

    Reminder BSNL Franchisee Mahadeo Prasad Aggarwal not supporting retailers in Bhiwadi 301019. Balance transfer Minimum Rs.500,SIM sale issues out of stock. Retailer Vinod Mobile Ram Chowk losing customers & revenue for 2 years. Kindly take action! #BSNL #Bhiwadi