1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Vaddangi
BSNL

BSNL outages and service status in Vaddangi, Andhra Pradesh

Problems detected

Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Vaddangi, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Vaddangi, Andhra Pradesh

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Vaddangi, Andhra Pradesh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

May 12: Problems at BSNL

BSNL is having issues since 06:30 AM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Vaddangi, Andhra Pradesh

Latest outage, problems and issue reports in Vaddangi and nearby locations:

  • Toni_rhtdm
    Jyoti Ranjan Gouda (@Toni_rhtdm) reported from Vāranāsi, Odisha

    @BSNL_OR sir From yesterdays morning BSNL ftth connections are down. Still now issue is not resolve. Plz asap resolve this issue 🙏

  • mitra_bhanu
    bhanu (@mitra_bhanu) reported from Gunupur, Odisha

    From last 2 day's I'm at Gunupur (Odisha) & there is no BSNL service over here. I have tweeted for this but there is no response. Due to no service of BSNL i am unable to online transection without OTP. Hance I'm suffering a lot.

  • Toni_rhtdm
    Jyoti Ranjan Gouda (@Toni_rhtdm) reported from Vāranāsi, Odisha

    BSNL service is Out of Order at kashinagar #BSNL #BSNLodisha

  • cannabattula
    ChaitanyaAnnabattula (@cannabattula) reported from Vāranāsi, Odisha

    @Toni_rhtdm @BSNL_OR Same issue facing from last 2 months no one is responding.I have palced request online as well as offline.i got a message from @BSNL_OR Saying contact nearest SDO /CSC unfortunately no one is interested in providing new connections.This is how BSNL is working in Kashinagar761206

  • Toni_rhtdm
    Jyoti Ranjan Gouda (@Toni_rhtdm) reported from Vāranāsi, Odisha

    @BSNL_OR My BB connection is dead from last 10 days but your officers are not intrested to resolve the problem. This is why all are intrested in public networks and not believing in BSNL..

  • Toni_rhtdm
    Jyoti Ranjan Gouda (@Toni_rhtdm) reported from Vāranāsi, Odisha

    @DoT_India I know sir nothing will happen. Before same problems we are facing due to BSNL. We don't have other option otherwise we will switch to othe isp. For this type of service from BSNL officials no one is believing on BSNL.

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • Gunjan_2706
    Gunjan Mehta (@Gunjan_2706) reported

    Close down indian post, BSNL etc. They have become parasites. Zero accountability, zero responsibility

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @bas2279 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)

  • amkulkarni11
    ATUL KULKARNI 🇮🇳 (@amkulkarni11) reported

    @bsnl_care The message is copy and paste No concrete solution till date I have found on Nashik Maharashtra Indira nagar area next year Nashik is hosting Maha Kumbh mela festival 2026 All the Best BSNL with out Network

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @santosh_go93817 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E101148112001. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Abhishek)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @r_t_yadav Dear Customer, For assistance with your request, we kindly request you to visit your nearest bsnl office. They will be able to provide the necessary support and guide you through the process. Regards, BSNL Care  (Shatrughan)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @madhx_ Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E0911147679519. Regards, BSNL Care(Mubeen)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @VijayKu2447678 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E124149037448. Regards, BSNL Care

  • Amitkum62843873
    🇮🇳🇮🇳Amit Kumar🇮🇳🇮🇳 (@Amitkum62843873) reported

    @BSNLCorporate As per your customer care associate, she told me that invoice paper not available at BSNL SELFCARE app, if i recharge through my prepaid sim. Is it correct? I want my INVOICE PAPER

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @BhaskarShukla13 Dear Customer, We acknowledge your concern and are working towards resolving the issue. Your complaint has been escalated to the relevant department, and you can expect a response soon. We appreciate your patience. E1011148470934. Regards, BSNL Care (Kompal)

  • sudeshsri
    Sudesh (@sudeshsri) reported

    @BSNL_UPE @bsnl_care few weeks back I opted for a trial for higher speed plan over and above my existing bb plan through ur app. Now I want to unsubscribe/opt-out of it but there's no option anywhere. The customer care lady asked me to visit bsnl office. This is unacceptable.