1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Madhapar
BSNL

BSNL outages and service status in Madhapar, Gujarat

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Madhapar, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Madhapar, Gujarat

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Madhapar, Gujarat and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Madhapar, Gujarat

Latest outage, problems and issue reports in Madhapar and nearby locations:

  • chhangamahesh10
    Mahesh Ahir (@chhangamahesh10) reported from Bhuj, Gujarat

    @VodafoneIN wrost network , wrost service Please leave Vodafone network And go with jio,airtel and BSNL network.

  • Vkm2842
    varinder (@Vkm2842) reported from Bhuj, Gujarat

    Though lockdown measure are on. The very responsibility to deliver telephone and broadband services by BSNL as usual a defaulter. Poor services as one can expect from govt machinery. @DoT_India @bsnl_bhuj @BSNLCorporate

  • VatsalS90753875
    Vatsal Soni (@VatsalS90753875) reported from Madhapar, Gujarat

    @BSNL_GJ here in this area bsnl connection is very bad and slow so please take action and please bsnl because we are fan of bsnl so please

  • ampahilwani
    BK arjan pahilwani (@ampahilwani) reported from Bhuj, Gujarat

    @BSNLCorporate BSNL LANLINE NO 02832-229832 Not working from last 30days .BSNL authority at BHUJ GUJARAT not working. PLEASE help to resolve my issue

  • ampahilwani
    BK arjan pahilwani (@ampahilwani) reported from Bhuj, Gujarat

    @BSNLCorporate ,BSNL LANLINE PHONE 02832-229832 NOT WORKING IT IS DEAD,ONLINE COMPLAIN SYSTEMS NOT RESPOND satisfactory.Customer care centre Bhuj has not doing anything.Please help to resolve issue.

  • mitesh_patwa92
    Mitesh Patwa (@mitesh_patwa92) reported from Bhuj, Gujarat

    I have been using bsnl network for more than 12 years now and suddenly for last 6-7 days the calls are not getting connected and incoming calls are also getting disconnected pls look into matter @bsnlgujarat @bsnl

  • Vkm2842
    varinder (@Vkm2842) reported from Bhuj, Gujarat

    Ur still lucky similar problem faced by me for past ten days. No one acts to resolve be u Complain on Ivrs, tweet or report issue on public grievances. Shameless BSNL is. Further they claim to be operating pan India. @bsnl_bhuj @BSNLCorporate @rsprasad @DoT_India

  • ampahilwani
    BK arjan pahilwani (@ampahilwani) reported from Bhuj, Gujarat

    BSNL PHONE 02832-229832 locations BHUJ GUJARAT NOT WORKING.BSNL AUTHORITIES NOT WORKING ON MY COMPLAINT

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • UlagaP95165
    P.ULAGA NATHAN (@UlagaP95165) reported

    @BSNLCorporate The BSNL network is simply unreliable. The situation has reached a point where even those who have been withBSNL for 20 years are switching to other networks. It is truly abysmal; neither incoming nor outgoing calls are working at all.The service is in a dire state

  • krishnadas2004
    Krishna Das (@krishnadas2004) reported

    @BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 Not complicated but having ups and downs...sometime 4G maxtime H+ sometime H n surprisingly a few time G Most important there is hide n seek romance. BSNL silently hiking prices and/or cutting down validity days. N seeks people RUSH to grab BSNL. Shame Shame Shame

  • God_Official__
    கடவுள் (@God_Official__) reported

    @Geosundar07 OTP. what Service provoider you are using? Airtel or Jio or BSNL or Vodafone?

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Mi_amravati Dear Customer, We apologize for the inconvenience. For any assistance regarding DND, please contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503. If you face any issues, feel free to reach out to us. Regards, BSNL-Care (Sourav)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Drkkhan5 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)

  • nitivan
    Matchless (@nitivan) reported

    @bsnl_care Mr Pravesh bhai, I sent my alternate number to you but no call so far. And still BSNL otp,calling doesn't work in the center of Bangalore. Who will set it right. @jm_scindia plz look in. I wrote many times.

  • soldierMunda
    Shera Sandhu (@soldierMunda) reported

    @BSNLCorporate My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. Im unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @AftabAlam938882 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1211149175628) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sourav)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @AnujSin77182479 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1428150156377. Regards, BSNL-Care(Sonu)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)