BSNL outages and service status in Valluvambram, Kerala
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Valluvambram, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Valluvambram, Kerala
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Valluvambram, Kerala and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Valluvambram, Kerala
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Malappuram.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Internet | 2 months ago |
|
|
Phone | 4 months ago |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Valluvambram, Kerala
Latest outage, problems and issue reports in Valluvambram and nearby locations:
-
Sreekanth MK (@srknthmk) reported from Vadapūram, Kerala@BSNLCorporate @BSNL_KL Worst service from BSNL as usual. Recharged with 94, which have 3 months validity, 3 days before.. From yesterday onwards it is saying low balance, even though outgoing calls are free with this plan. No customer service. #bsnlistheworst
-
Sreekanth MK (@srknthmk) reported from Vadapūram, KeralaFinally, an arrogant customer service representative has called me, and said there is nothing they can do.. so stopped using bsnl.. they are happy for loosing customers it seems. @BSNLCorporate @BSNL_KL
-
Saif Arash (@SaifArash) reported from Vadapūram, Kerala@BSNLCorporate BSNL mobile Network is not working here at Valillapuzha, Kuniyil, Kizhuparamba Panchayath, near Areekode, Malappuram district, Kerala. No Incoming Calls and Outgoing Calls. Kindly Check. #KeralaFloods
-
Sreekanth MK (@srknthmk) reported from Vadapūram, Kerala@BSNLCorporate Keep it with you only. I am not going to come to your office for getting a call list and you can stop replying to the tweet as I already discontinued using BSNL forever, Thanks for your pathetic service. @BSNLCorporate @BSNL_KL
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Amit Mathur (@AmitMat48143147) reported@PMOIndia @jm_scindia Requesting you to please shut down BSNL permanently because for my broadband, I have to make complaint everyday. 0141-2506003 9460434327
-
Mustaq Ahmed (@MustaqAhmedd) reported@bsnl_care Thanks BSNL signal issue has been resolved...
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@raghuvalangai Dear Customer, Greeting of the day! We apologize for the inconvenience caused. Our team is working diligently on this once we receive any updates, we will notify you accordingly. Regards, BSNL-Care (Nishuka)
-
Manojpaul (@Manojpa21011976) reportedIt's 3rd day still my line out of order. No one responded for me or no resolution.Why BSNL Paying his workers salary?This is the reason now days all government sectors are going to private and employees are shouting with flag and standing on the road. Want only month end salary.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@rabindrakisan Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1028148476523. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Dangerdileepx Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@r_t_yadav Dear Customer, For assistance with your request, we kindly request you to visit your nearest bsnl office. They will be able to provide the necessary support and guide you through the process. Regards, BSNL Care (Shatrughan)
-
Sohel_biswal (@BiswalSohel) reportedIndia calls itself a welfare state, but welfare also means reliable public services. We pay taxes on almost everything so accountability matters.Huge public money goes into BSNL yt people still depend on pvt operators for better service. Whr is the accountability, @PMOIndia?
-
Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported@BSNL_RJ My favourite BSNL please check that like a dangerous disease which comes back again and again your gotan tower not provide 4 g service again and again, please take proper medication and rectify asap