BSNL outages and service status in Turkauliyā, Bihar
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Turkauliyā, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Turkauliyā, Bihar
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Turkauliyā, Bihar and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Turkauliyā, Bihar
Latest outage, problems and issue reports in Turkauliyā and nearby locations:
-
विवेक (@vk_khetan) reported from Jaisinghpur, Bihar@DARPG_GoI @CMDBSNL @DoT_India hi sir my building was rented for bsnl telephone exchange n mobile tower n the agreement gets over 2 years back but after repeatedly letter n complaint it's not vacating. Building condition is very bad. Add damodarpur chakia subdivision Bihar 845416
-
Akshay Suman (@AkShAy_SuM) reported from Turkauliyā, Bihar@BSNLCorporate Problem - I want to downgrade my plan from Fiber Values Plus to Fiber Basic. But not able to do as no option present in bsnl self care portal to downgrade the existing plan it gives only plan upgradation option. Contact- 8637571201 Location- Turkauliya , motihari,Bihar,845437
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
subhrajit mukherjee (@subhrajitcal) reported@bsnl_care The problem is not solved,bsnl sim is not working this sending pin code। So what are you doing ,and what are solved।pls reply।
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@santosh_go93817 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E101148112001. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Abhishek)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@narayanbokaro Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. Kindly share us your full address, pin code, nearest landmark, issue facing number, connection type (prepaid/postpaid), and an alternate number for better assistance. Regards, BSNL Care (Nishuka)
-
Mustaq Ahmed (@MustaqAhmedd) reported@BSNLCorporate E096147901107....no network in our area.... no solution from BSNL
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@SahaSusova58556 Dear Customer, Greetings of the day! For further assistance, please feel free to reach out to our BSNL customer care helpline at 1800-180-1503, or visit your nearest BSNL office for personalized support. We are here to help! Regards, BSNL Care (Kusum)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Suskumari20 Dear customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. E1029148414365 . Regards, BSNL Care (Lokendra)
-
Rishi (@ur_cruise) reportedI have my bsnl broadband connection but it's not working and I'm not at all satisfied and want to just switch to different service provider.. Network issues then speed issues then it abruptly stops working.. either fix it or I'll switch @bsnl_care @BSNLCorporate
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@radhi_madhu Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Our team is working diligently to resolve your issue and will provide a solution soon. We appreciate your patience. Regards, BSNL Care (sonu)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@CLLAKHARA Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E106148123398. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Vikasht)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AftabAlam938882 Dear Customer, Greetings of the day! We have received feedback from the concerned department stating that "The issue has been resolved". If you continue to experience any difficulties, please feel free to reach out to us for further assistance. Regards, BSNL Care (Neha)