BSNL outages and service status in Siddipet, Telangana
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Siddipet, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Siddipet, Telangana
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Siddipet, Telangana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Siddipet, Telangana
Latest outage, problems and issue reports in Siddipet and nearby locations:
-
gajavelli raju (@raju_gajavelli) reported from Siddipet, Telangana@AshwiniVaishnaw good afternoon sir.... Bsnl net is not coming sir.... So many times compleint to bsnl office.... But not salowing sir....plz requst salow problem sir.... Siddipet dist, Telangana, our phone number 230666. Bsnl employs are not resbonding sir
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Sambath Rajendran (@SambathR1987) reported@BSNLCorporate @BSNL_CHTD Using BSNL FTTH in Maraimalai Nagar. Promised 25 Mbps, but getting only 7–9 Mbps with frequent disconnections. Complaint given multiple times to vendor Karthikeyan since 26.04.2026, still no response or fix. Resolve immediately, #BSNL #BSNLFTTH
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@vaskardey7 Dear Customer, We understand your need for a strong network and are working to improve the quality in your area. We appreciate your patience and continued support. Regards, BSNL-Care (VikashT)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@PraveenPrasoo Dear Customer, Greeting of the day We apologize for the inconvenience caused. To assist you with your request, we kindly advise you to visit your nearest Customer Service Center (CSC) for further support. Regards, BSNL-Care(Shahjahan)
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNL_PB My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.
-
Wanna be Secular (@wannbe_secular) reported@Airtel_Presence @Airtel_Presence Why does the network drop to 2G and show the “G” sign while I’m on a call? Haven’t you fully switched my BSNL number to Airtel 5G yet? It’s really frustrating and disappointing, especially since I trusted your company to provide a better experience than BSNL
-
கடவுள் (@God_Official__) reported@Geosundar07 OTP. what Service provoider you are using? Airtel or Jio or BSNL or Vodafone?
-
D Boobalan (@DBoobalan1994) reported@bsnl_care I flagged low speed during install, but the BSNL officer ignored it & refused to log a complaint. This "negligence by design" is how BSNL Chennai hides failures. @TRAI, investigate the Madhavaram branch for blocking grievances! 🚨 #BSNL #Chennai #TelecomScandal
-
Satyam Verma (@_SatyamVerma_) reported@BSNL_JKD bsnl fiber which you have applied for connection does not have BSNL FTTH network at present told by bsnl staff on call and WhatsApp message after applying online in dhanbad gobindpur region
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@personalbl67987 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1515150666002. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)