BSNL outages and service status in Saint Thomas Mount, Tamil Nadu
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Saint Thomas Mount, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Internet, Phone, and Total Blackout.
- The most recent signal from this area was received May 12, 4:06 PM GMT+5:30.
- Internet (50%)
- Phone (30%)
- Total Blackout (20%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Saint Thomas Mount, Tamil Nadu
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Saint Thomas Mount, Tamil Nadu and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Saint Thomas Mount, Tamil Nadu
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Chennai.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Internet | 1 day ago |
|
|
Total Blackout | 9 days ago |
|
|
Phone | 9 days ago |
|
|
Phone | 12 days ago |
|
|
Internet | 12 days ago |
|
|
Total Blackout | 12 days ago |
Nearby cities with recent reports
1 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Saint Thomas Mount, Tamil Nadu
Latest outage, problems and issue reports in Saint Thomas Mount and nearby locations:
-
Chowkidar DG (@devaski) reported from Saidapet, Tamil Nadu@PatPubSearch @patentbuddy Virtually yes. But days are not far... Wired based network will back to life.. especially 48DC telephone landlines. Wireless networks are decentralised...they are considered dead in natural calamities.. #BSNL #Landlines
-
Bala C (@Balac43212) reported from Sholinganallur, Tamil Nadu@BSNLCorporate @BSNL_TN @BSNL_CHTD sir looking for broadband connection to existing landline at Nagercoil. Request Your request has been booked by BSNL with Pre-Lead/Reference Number: 125235442832. Need support to expedite
-
Sreeni Ramachandran (@SreeniRamachan1) reported from Sembiyam, Tamil NaduDone in 5 days I hope across india several people would have affected Now GOI is talking about digital transaction for which Network is most important more over GOI HAS TO SPEED UP THE ALLOTMENT OF 4G SPECTRUM TO BSNL
-
R.UDAYAKUMAR (@RUDAYAK89148682) reported from Sholinganallur, Tamil NaduBooked LL complaint for 044 22230372 under docket num.122719001442 and waited for the whole day without any action but received a message that fault is attended and resolved. Again booked fresh under docket 122724645462. Pl.cosider and do the needful.#BSNL
-
Dr Balachandran K (@omsivakbc) reported from Chennai, Tamil Nadu@Airtel_Presence "Airtel India (via Twitter)"This is 2nd issue. I ported my BSNL number to Airtel prepaid on 4th. My cell number 9445583673. I paid Rs499 pack on 4th towards uld calling, 3gb per day data, sms, 1year hotstar vip, 1 m xstream. Today Sim Activated.Pack not activated
-
Arun Siva (@_arunsiva) reported from Chennai, Tamil Nadu@BSNLCorporate @BSNL_TN BSNL is totally down from today morning.I have called your Customer care so many times they were saying Reboot your phone. How many time shall I reboot?. So Pathetic about your service. Pls check and restore it as soon as possible. Ph No : 9360628778
-
maqbool jan (@maqbool70076391) reported from Chennai, Tamil NaduBSNL coverage in my area very poor.what is the use of New plan.
-
Balarangaiah (@Balarangaiah14) reported from Chennai, Tamil Nadu@AshwiniVaishnaw Sir BSNL VAK RSU Chennai still not paid 7 months rent Unable 2 pay local body taxes which charge heavy penalty 4 delayed payment lll'y pending dues Pl advise BSNL 2 clear dues immediately Wonder why they delay rent payment despite flush with funds Pl help
-
Sudheer Paul (@Endloori) reported from Sembiyam, Tamil NaduThe reason why BSNL is the last option a person wants or never opted is this I guess...landline dead for last one month, lodged complaints twice 129583320112 and 130210191112 after few days received a message as resolved but landline still dead @BSNLCorporate @BSNL_CHTD
-
Aravind Kumar B. (@aravindkumar) reported from Chennai, Tamil Nadu@BSNL_CHTD have placed complaints that my office phone is not working with the BSNL office in Nandanam. No response. They say there is no person to come and look into the complaints. I am having this number for more than 20 years. This is an inconvenience. Please look into it.
-
Balachandran S (@s_bsrin) reported from Saidapet, Tamil Nadu@OfficeOfRSP @rsprasad It wasn’t done in last 5 years, better late than never. Please revive Bsnl and make it top class technically
-
Yusuf Ravan (@ravan99) reported from Chennai, Tamil NaduIs there want dept called customer care BSNL my phone is dead from 1 month & there is absolutely no response
-
Dineshkumar (@Dinesh_cs) reported from Sholinganallur, Tamil NaduI have started to feel like even the BSNL connection in my village was much better than this @airtelindia @Airtel_Presence @airtel Fiber sucks. Now I am starting to regret my decision to switch from ACT fibre net to Airtel Fiber. Airtel has zero customer care.
-
ChandraShekar Vennishetty (@vennishetty) reported from Sholinganallur, Tamil Nadu@Anishsh62115832 @care_DIR @Airtel_Presence Go to jio, bsnl or voda, airtel sucks people
-
PRASANNA🇮🇳 (@PRAS1678) reported from Saidapet, Tamil Nadu@sukumaranlens @rishibagree BSNL service, please don't joke. Out of 30 days in a month approximately 20 days the basic landline service wil be dead. No use of walking to the telephone exchange and registering complaints.
-
Venkatesh R (@VenkyRamasubbu) reported from Saidapet, Tamil Nadu@BSNL_CHTD Hello sir/madam, I asked for the acknowledgement for the sanctioned new landline bsnl connection. Till now I didn't get. Why this concern too lazy in picking up the call which you have given for customer care services?.. That's why private concerns are growing.
-
Ravi.T (@VaanampaadiRavi) reported from Saidapet, Tamil Nadu@Geeta_Basra @harbhajan_singh Surprising that you chose them for connection.They are only good at spinning. BSNL privides better service.
-
John Swamy Doss (@JohnSwamyDoss) reported from Saidapet, Tamil Nadu@Airtel_Presence I’ve used that number 900303777 almost 11 years and it was disconnected for ₹67, I asked my number @ Parrys Showroom in Chennai, they said approach BSNL & BSNL said contact Airtel! How you say my issue resolved? First of all understand the issue!
-
Saravanan Iyer (@SaravanaIyer) reported from Chennai, Tamil Nadu@DrSharmila15 He never spoke. Neither worked. Most dumb and spineless he was. His work spoke in Kalmadi case, 2G scam, BSNL scam and in his Master's family work. Nothing else
-
BARNABAS (@barnabas2279) reported from Saint Thomas Mount, Tamil Nadu@chennaibsnl @BSNLCorporate @BSNL_CHTD Dear sir greetings. I am from Chennai I am facing network issues in my place for past 10 days. During this lock down i am working from home connected with bsnl mobile only now days data is not working. Even calls get disconnected.9444488163
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Pri Kr. (@VT07999) reported@BSNLCorporate No network since many days! I ported from airtel to BSNL but I regret this decision. @airtelindia what's the process to port back to airtel?
-
G.Kurma Rao🇮🇳 भारत जय हिन्द (@GKurmaRao5) reportedBSNL BTS of Baratang jetty in Middle Andaman is not working since 11/5/2026. Outgoing and incoming both calls not landing properly and going silent. So Kindly rectify this fault immediately. @bsnlandamannic @bsnl_care
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@pradeep63419646 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1133148697945. Regards, BSNL Care (Kusum)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Dev090886 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1022148439084 . Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@muhammadali_in Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1128148667244 . Regards, BSNL-Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@GulistanNewsTV Dear Customer, Sorry for the inconvenience caused to you! We would like to inform you that our team is working on it, will get back to you with better resolution Thank you for your patience. Regards, BSNL- Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Cpprajapat07 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Trilochanmalli6 Dear Sir, For assistance with your request, we kindly ask you to visit your nearest BSNL office. They will be able to provide the necessary support and guide you regarding this matter. Regards, BSNL Care (vikas)
-
#VNP (Modi Ka Parivar) 🇮🇳 (@TheVinayPaleja) reported@BSNLCorporate DO NOT USE BSNL. Frequent disconnection in Landline and FTTH connection leading to disruptive services. Worst customer service by BSNL. Only interested in billing and collecting bills but no complaint resolution or providing better services.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@radhi_madhu Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is working on it (E1015148250029). As soon as we receive any update, we will notify you. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sangita)