BSNL outages and service status in Pulicat, Tamil Nadu
Problems detected
Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Pulicat, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Pulicat, Tamil Nadu
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Pulicat, Tamil Nadu and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
May 12: Problems at BSNL
BSNL is having issues since 06:30 AM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Pulicat, Tamil Nadu
Latest outage, problems and issue reports in Pulicat and nearby locations:
-
தமீம் தமிழ் (@StaThameem) reported from Pulicat, Tamil NaduCont... So please help me in this issue if you have concern. #bsnl #mnp #revivalplan
-
தமீம் தமிழ் (@StaThameem) reported from Pulicat, Tamil NaduMy dear @BSNL_CHTD @BSNLCorporate As we(three people) are very much interested in porting from our current network to #bsnl we had visited the office 2 times to do #MNP but the emloyees in our Redhills(Padiyanallur), branch are saying that the particular person is not available.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Gunjan Mehta (@Gunjan_2706) reportedClose down indian post, BSNL etc. They have become parasites. Zero accountability, zero responsibility
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@bas2279 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
ATUL KULKARNI 🇮🇳 (@amkulkarni11) reported@bsnl_care The message is copy and paste No concrete solution till date I have found on Nashik Maharashtra Indira nagar area next year Nashik is hosting Maha Kumbh mela festival 2026 All the Best BSNL with out Network
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@santosh_go93817 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E101148112001. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Abhishek)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@r_t_yadav Dear Customer, For assistance with your request, we kindly request you to visit your nearest bsnl office. They will be able to provide the necessary support and guide you through the process. Regards, BSNL Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@madhx_ Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E0911147679519. Regards, BSNL Care(Mubeen)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@VijayKu2447678 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E124149037448. Regards, BSNL Care
-
🇮🇳🇮🇳Amit Kumar🇮🇳🇮🇳 (@Amitkum62843873) reported@BSNLCorporate As per your customer care associate, she told me that invoice paper not available at BSNL SELFCARE app, if i recharge through my prepaid sim. Is it correct? I want my INVOICE PAPER
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BhaskarShukla13 Dear Customer, We acknowledge your concern and are working towards resolving the issue. Your complaint has been escalated to the relevant department, and you can expect a response soon. We appreciate your patience. E1011148470934. Regards, BSNL Care (Kompal)
-
Sudesh (@sudeshsri) reported@BSNL_UPE @bsnl_care few weeks back I opted for a trial for higher speed plan over and above my existing bb plan through ur app. Now I want to unsubscribe/opt-out of it but there's no option anywhere. The customer care lady asked me to visit bsnl office. This is unacceptable.