1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Phagwāra
BSNL

BSNL outages and service status in Phagwāra, Punjab

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Phagwāra, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Internet.
  • 100% Internet (100%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Phagwāra, Punjab

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Phagwāra, Punjab and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Phagwāra, Punjab

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Jalandhar.

CityProblem TypeReport Time
Jalandhar Internet 28 days ago
Jalandhar Internet 2 months ago
Jalandhar Wi-fi 2 months ago
Jalandhar Internet 3 months ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Phagwāra, Punjab

Latest outage, problems and issue reports in Phagwāra and nearby locations:

  • MohitTh68001146
    Mohit Thakur (@MohitTh68001146) reported from Phagwāra, Punjab

    @BSNLCorporate my bsnl number didn’t getting sms i have this issue your customer speciallist are not picking up phone please solve this problem as soon as possible @BSNLCorporate please Dm me

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @UlagaP95165 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E0824147351271 ) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @PratickKumar95 Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1122148761592. Regards,  BSNL-Care (Nishuka)

  • PeaceI234
    Peace Id (@PeaceI234) reported

    @bsnl_care @BSNLCorporate Recently got a new SIM. Outdoor 4G speeds are great, but indoor coverage is non-existent (zero signal for both 3g and 4g). Also, I can't activate BSNL BiTV due to a "no plan found" account error. Please fix both issues. Nigade Nagar,Ghorpadi,pune,411001

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @VijayKu2447678 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E124149037448. Regards, BSNL Care

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @ThestandpointB Dear Customer, We apologize for the inconvenience you have faced. Please be assured that our team is actively working on resolving the issue (D271142215781) and will provide you with a better solution soon. We appreciate your patience. Regards, BSNL Care (Kiran)

  • vermavishal1829
    Vishal (@vermavishal1829) reported

    Facing issues with my BSNL sim. No incoming calls, no outgoing. All balance is gone. Not able to contact customer care as well on 1503 or 18001801503. Need assistance. @BSNLCorporate @TRAI

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @MdMozzafarAhmed Dear Customer, Greetings of the Day! Sorry for the inconvenience caused to you! We would request you to please wait for the refund. It will automatically be credited into your bank account within 7 working days. Regards BSNL- Care (Kusum)

  • M_Gautom_Chakma
    Gautom Mulaya (@M_Gautom_Chakma) reported

    @BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 Being a BSNL RD at Chawngte area, I feel shy to reply and show my face to the BSNL customers, since 10 April 2026, there no signal at Kamalanagar/Chawngte - 796772/796770. Without signal how your so called VoWifi will work.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @partha_papu Dear Customer, Greetings of the day! We sincerely apologize for the inconvenience caused. Our team is working to resolve the issue and will provide a solution shortly. We kindly request your patience for a little longer. Regards, BSNL Care (Sonu)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Abhilash5591 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0922147874880. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)