1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Parādīp Garh
BSNL

BSNL outages and service status in Parādīp Garh, Odisha

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Parādīp Garh, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Parādīp Garh, Odisha

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Parādīp Garh, Odisha and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Parādīp Garh, Odisha

Latest outage, problems and issue reports in Parādīp Garh and nearby locations:

  • sahoo_babiram
    S.Babiram (@sahoo_babiram) reported from Parādīp Garh, Odisha

    Issue remain...call drop & no data persist.....#Rahama #Paradip...#bsnl @BSNL_OR ...

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • VT07999
    Pri Kr. (@VT07999) reported

    @BSNLCorporate No network since many days! I ported from airtel to BSNL but I regret this decision. @airtelindia what's the process to port back to airtel?

  • GKurmaRao5
    G.Kurma Rao🇮🇳 भारत जय हिन्द (@GKurmaRao5) reported

    BSNL BTS of Baratang jetty in Middle Andaman is not working since 11/5/2026. Outgoing and incoming both calls not landing properly and going silent. So Kindly rectify this fault immediately. @bsnlandamannic @bsnl_care

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pradeep63419646 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1133148697945. Regards, BSNL Care (Kusum)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Dev090886 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1022148439084 . Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @muhammadali_in Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1128148667244 . Regards,  BSNL-Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @GulistanNewsTV Dear Customer, Sorry for the inconvenience caused to you! We would like to inform you that our team is working on it, will get back to you with better resolution Thank you for your patience. Regards, BSNL- Care (Sahil)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Cpprajapat07 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (Shatrughan)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Trilochanmalli6 Dear Sir, For assistance with your request, we kindly ask you to visit your nearest BSNL office. They will be able to provide the necessary support and guide you regarding this matter. Regards, BSNL Care (vikas)

  • TheVinayPaleja
    #VNP (Modi Ka Parivar) 🇮🇳 (@TheVinayPaleja) reported

    @BSNLCorporate DO NOT USE BSNL. Frequent disconnection in Landline and FTTH connection leading to disruptive services. Worst customer service by BSNL. Only interested in billing and collecting bills but no complaint resolution or providing better services.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @radhi_madhu Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is working on it (E1015148250029). As soon as we receive any update, we will notify you. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sangita)