BSNL outages and service status in Pāli, Rajasthan
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Pāli, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Pāli, Rajasthan
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Pāli, Rajasthan and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Pāli, Rajasthan
Latest outage, problems and issue reports in Pāli and nearby locations:
-
Prithvi singh (@Prithvi49056287) reported from Pāli, Rajasthan@BSNLCorporate @BSNL_RJ I am complaining everyday about bsnl 3g in jodhpur 18sector CHB AREA near toshniwal hospital but no one replying and issue is not resolved till now... Kya bsnl mai koi nahi hai jo ek choti si problem solve kr de... Maine recharge karake galti ki 365wala
-
KISHAN DAS (@KISHANDASPALI) reported from Dayālpura, Rajasthan@BSNL_RJ We are unable to generate porting code of my BSNL number 9928112979 I have recharged of Rs. 107 and 10 talk time also, very pathetic service of bsnl I m very disappointed
-
जितेंद्र सिंह (@SinghJSJitendra) reported from Pāli, Rajasthan@Airtel_Presence @airtelindia I have Done payment for xstream Fiber installation On 1st September but Fiber didn't Installed yet I want immediately Installation of its right now yesterday my BSNL fiber surrendered Caf No.029324575605 or Cancel and return money
-
Er vikas dave (@vksdave) reported from Pāli, Rajasthan@BSNLCorporate facing issue in recharge in bsnl kindly help
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DakeshiWolf Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
Dr. RAHUL SINGH KUSHWAHA (@rahulkush3116) reported@BSNLCorporate @TRAI BSNL network is not working properly @ my place pin 231304, I face inconvenience due to a lack of proper network or no network.
-
Fr.Dipak Navliwala (@DipakNavliwala) reported@BSNL_GJ Still it's expensive. Please reduce the cost the normal people don't use somebody much internet and each place the connectivity is slow not faster. So BSNL having government support can provide this service at less price. Also make 1gb plan per day in a month.
-
apolitical (@apolitical45322) reported@JioCare It has been one week since I paid. No updates. No refund. What a terrible service ...worst than BSNL.
-
MRIGANKA B. DEBNATH (@MRIGANKA144910) reported@BSNLCorporate my wife’s SIM suddenly stopped working. Number is linked with Aadhaar & bank accounts. Siliguri BSNL office refused SIM replacement cause Aadhaar biometric is locked and OTP cannot be received due to dead SIM. Kindly help with manual verification/reissue urgently.
-
Sukhjinder Pal (@SukhjinderPal) reportedAt present in India, @airtelindia is the only true 5G network, @reliancejio sucks. Even at exact same point, airtel works like a bullet train whereas jio struggle to maintain even 4G speed. V! and BSNL were never in the competition.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@CLLAKHARA Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E106148123398. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Vikasht)
-
Vishal (@vermavishal1829) reportedFacing issues with my BSNL sim. No incoming calls, no outgoing. All balance is gone. Not able to contact customer care as well on 1503 or 18001801503. Need assistance. @BSNLCorporate @TRAI
-
Abhishek Saini (@abhishekS_27) reportedWhat a worst network and customer service @airtelindia has... Without any reason they suddenly turn down there customer data using facs. Lol Feels like #BSNL is way better than #airtel