BSNL outages and service status in Narsīpatnam, Andhra Pradesh
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Narsīpatnam, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Narsīpatnam, Andhra Pradesh
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Narsīpatnam, Andhra Pradesh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Narsīpatnam, Andhra Pradesh
Latest outage, problems and issue reports in Narsīpatnam and nearby locations:
-
N Venkat Raghava (@NVenkatRaghava) reported from Narsīpatnam, Andhra Pradesh@BSNLCorporate 8332949024 this BSNL number PUK was blocked. We want to know the PUK number password. we want to unlock the phone. this BSNL number using in Visakhapatnam Agency Narsipatnam surrounding areas Andhrapradesh. customer name was Kedari Thalupulamma.from kommika village Koyyuru mandal
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Pratik Gavit (@Pratik_Gavit11) reported@BSNLCorporate @bsnl_care @BSNL_MH Last 5 hours BSNL No Network available My Area Address / 002,F-wing, Raul Nagar, Kurgaon, Boisar-Tarapur Road ,Kurgaon City / Boisar Land mark / Near Tata steel Ground. Pin code / 401502 Please resolve this issue 🙏
-
Abhishek Saini (@abhishekS_27) reportedWhat a worst network and customer service @airtelindia has... Without any reason they suddenly turn down there customer data using facs. Lol Feels like #BSNL is way better than #airtel
-
Bhupen Baruah (@BaruahBhup46320) reported@bsnl_care My location indor BSNL 4g Coverege emergency call only. Your team not working in my location. Why?
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DakeshiWolf Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BsdkMani45946 Dear Customer, Greeting of the day! We have received remarks from concern department "Work in progress". Regards, BSNL Care (Avantika)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Biju11218746 Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from the concerned department stating, "Network issues resolved. Please check." If you are still facing any issues, please feel free to contact us. Regards, BSNL Care (Kusum)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@cgm_mh_bsnl My broadband connection (No: 1852-299875) has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve this.
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNLCorporate My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. Im unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AftabAlam938882 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1211149175628) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sourav)