BSNL outages and service status in Nanded, Maharashtra
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Nanded, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Nanded, Maharashtra
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Nanded, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Nanded, Maharashtra
Latest outage, problems and issue reports in Nanded and nearby locations:
-
SaurabhJondhale (@SaurabhJondhale) reported from Nanded, MaharashtraMy BSNL number is 9420252747. I have recharged this number with 399/- plan. But I haven't yet received the msg of confirmation on my mobile. Sent from my iPhone #BSNL #complaint @BSNLCorporate
-
Kapil Darak (@KAPIL220021) reported from Basmat, Maharashtra@BSNL_MH @PMOIndia LAST 14 DASY BSNL NETWORK NOT WORKING AT BASMATHNAGAR-431512 DIST:HINGOLI
-
Prithviraj patil (@Prithvi85820252) reported from Nanded, MaharashtraI CALLED BSNL FTTH COUSTMARE CARE RECENTLY DUE TO SOME ISSUE IN INTERNET SERVICE THEY'RE NOT RECEIVING CALLS AND WHEN THEY RECEIVED MY CALL THEY ARE DISCONNECTING CALLS AND THEY ARE TALKING IN VULGAR LANGUAGE PLEASE TAKE SOME ACTION @BSNLCorporate @abpmajhatv @CMOMaharashtra
-
Deepak khandgaonkar (@deep_Nanded) reported from Nanded, Maharashtra@BSNLCorporate Dear BSNL probably I am first person in India who switch jio to BSNL and my mobile number is 8830418235 from Nanded Maharashtra but last 6 days my mobile internet is not working..I raised 5 Complaint but no response you r forcing me to switch #jio one more time.
-
Kapil Darak (@KAPIL220021) reported from Basmat, MaharashtraLast 4 days BSNL TOWER NOT WORKING AT BASMATH-431512. NO OFFICER AVAILABLE AT BASMATH BSNL OFFICE. Last 1 Month BSNL OFFICE LOCK NO OFFICER NO STAFF AVAILABLE @BSNLCorporate @CMOMaharashtra @rsprasad
-
sachin nandgaonkar (@iamsachin4u) reported from Nanded, Maharashtra@BSNLCorporate since it's 5 days passed no improvement from Nanded #Bsnl 4G service being restored for rest of particular mobile handsets
-
Kapil Darak (@KAPIL220021) reported from Basmat, Maharashtra@AshwiniVaishnaw LAST 14 DAYS BSNL NETWORK NOT WORKING AT BASMATH-431512, DIST:HINGOLI BSNL OFFICE CLOSED FROM LAST 1 YEAR. WE ARE FACING TO MUCH PROBLEM DUE TO NETWORK ISSUE. SO KINDLY SOLOVE PROBLEM AS EARLY AS POSSIBLE
-
Suyash Rahegaonkar (@Suyash000R) reported from Nanded, Maharashtra@BSNLCorporate @BSNL_MH I Asked a bsnl broadband provider he told me I will get only 4mbps speed on 499 Rs recharge.I know the actual speed is 20mbps for 499 recharge so please help me. Bsnl office : Bhagirath Nagar, Shri Nagar,431605 I want to look why this fraud is going On.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Mukesh Kumar (@MUKESH456130) reported@BSNLCorporate Ground reality is that in my village Gyaspur, Post – Kaurauta, PIN Code – 803202, there is hardly any BSNL network signal or proper 4G coverage available. users do not even get signal barsMany business men students andworking professionals are suffering due to poor BSNL network
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sundar9122024 Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Kindly share more details or clarify the issue, as we are unable to locate it. Thank you for your understanding. Regards, Bsnl Care (Vikas)
-
अभिजीत (@TheAbhijeetMore) reported@bsnl_care I don’t know how it helps. Ia it my device problem? No it works fine with other providers. It is only BSNL that always go out of service area.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@RAJIVWARRIER Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused. We want to inform you that our team is actively working on your complaint number (E1425150190811) and will contact you soon with a solution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Abhishak)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Harsh270110 Dear Customer, Greeting of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E141150073423. Thank you for your patience. Regards, BSNL Care (Shahjahan)
-
Matchless (@nitivan) reported@RBI Sir, Due to network issues in BSNL-Banglore city area many times otp doesn't rec'd while login to RBI Retail Direct!!!! any option to get otp on registered email ? Let us know.
-
Defeat_Dictatorship (@Deepthinker2017) reported@BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 Bsnl has no network of itself so u have to rely on airtel wifi or jio wifi or any other wifi
-
suraj ganguly (@Vishalsgv) reported@TRAI @BSNL_KOTD Pincode 700084 naskar para paschim putiyari, pincode 700082 haridevpur. Extremely poor network call drop network failure no data 2g. Zero tower indoors. Already raised many companies. Without solving bsnl close my complaint remarks resolve
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@kishanmpatell Dear Customer, Greetings of the day! You can contact BSNL Customer Care at the number 1800-180-1503 for assistance. They will be able to provide the necessary support and guide you through the process. Regards, BSNL Care (Avantika)
-
Sundar (@Sundar9122024) reportedDear Customer, Your complaint for 04634-211372 is booked. Reference id is 115370016. Use Reference ID to track status. The BSNL support team will resolve this and update you. The inconvenience caused is regretted. @bsnl_care @BSNLCorporate @BSNL_TN