BSNL outages and service status in Miraj, Maharashtra
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Miraj, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Miraj, Maharashtra
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Miraj, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Miraj, Maharashtra
Latest outage, problems and issue reports in Miraj and nearby locations:
-
Amit Kamble 🇮🇳 (@amitk_official_) reported from Sāngli, MaharashtraNeed #improvement in #bsnl mobile app, #ios app doesn’t work, worst app. #mybsnl #app #BSNL @BSNLCorporate @DoT_India @TelecomTalk @TellyTalkIndia
-
Amit Kamble (@amitk_official_) reported from Sāngli, Maharashtra@StalinNagappan @BSNLCorporate @DoT_India @TRAI @TelecomTalk @Twitter @TwitterIndia @VodafoneIN @Idea @reliancejio @airtelindia Yep.... but i have some issue with my 3G sim, so i just visited to bsnl office for sim replacement then bsnl officer said; upgrade your sim to 4G sim & its cost 100/- rupees.
-
Amit Kamble (@amitk_official_) reported from Sāngli, MaharashtraGetting worst service day by day from bsnl; their is no network from last 6 days in the city.all helpline numbers are barred.@BSNLCorporate @TelecomTalk @DoT_India @narendramodi @TRAI @TRAI_OHD @Twitter #bsnl #network #down #3G #4G #sangli
-
Amit Kamble (@amitk_official_) reported from Sāngli, MaharashtraGetting worst service day by day from bsnl; their is no network from last 6 days in the city.all helpline numbers are barred.@BSNLCorporate @TelecomTalk @DoT_India @narendramodi @TRAI @TRAI_OHD @Twitter #bsnl #network #down #3G #4G #sangli
-
Nikzy Bee (@NikzyBee) reported from Sāngli, Maharashtra@DoT_India @cgm_mh_bsnl @BSNLCorporate Extremely bad experience with customer service when the toll free number for BSNL is contacted. And your customer service doesn't even call back if disconnected after long blank hold!
-
Amit Kamble (@amitk_official_) reported from Sāngli, Maharashtra@BSNLCorporate service down in #sangli #maharashtra worst #service ever..... @DoT_India @TRAI @TelecomTalk @PMOIndia @Twitter @TwitterIndia @TweetDeck @verified @makeinindia Worst service provider 👇 #bsnl #airtel #vodaofne #idea #jio
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Prosenjit Raha (@Againstcbse_100) reported@narendramodi it's really request to our honarable prime minister to see the problem of hike price in telecom industry and also see the validity problem because bsnl price is cheap is ok but networkproblem also cse centre is also not available near myhouse,please hope you help us
-
Vishal (@toxicharami) reportedHey Team @BSNLCorporate & @BSNL_RJ I’ve been using BSNL Fiber since 2019, but recently the internet speed and service quality have become very poor. On top of that, my monthly bill suddenly increased from ₹943 to around ₹1883 without any proper prior information.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@nargunduandhra Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E091148010149. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Shahjahan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Abhilash5591 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0922147874880. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)
-
Gunjan Mehta (@Gunjan_2706) reportedClose down indian post, BSNL etc. They have become parasites. Zero accountability, zero responsibility
-
Mustaq Ahmed (@MustaqAhmedd) reported@BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 E096147901107....no network in our area.... no solution from BSNL
-
ManjunathReddy (@manjunath7780) reported@reliancejio don't choose jio sim choose airtel or BSNL for better network
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@tandra_sil Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0823147609233 . Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
Shrey Mehrotra🧑💻🔱 (@mehrotra_shrey) reported@ViCustomerCare I had raised my query to port my number from bsnl to vi 4 days ago and till now it is not ported. I was told it will be ported in 3 days. I have received the sim and it is also showing the network but BSNL sim is still active.
-
Vinod Radheshyam Singh (@VinodRadheshyam) reportedReminder BSNL Franchisee Mahadeo Prasad Aggarwal not supporting retailers in Bhiwadi 301019. Balance transfer Minimum Rs.500,SIM sale issues out of stock. Retailer Vinod Mobile Ram Chowk losing customers & revenue for 2 years. Kindly take action! #BSNL #Bhiwadi