BSNL outages and service status in Mormugao, Goa
Problems detected
Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Mormugao, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Wi-fi.
- The most recent signal from this area was received May 10, 8:59 PM GMT+5:30.
- Wi-fi (100%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Mormugao, Goa
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Mormugao, Goa and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
May 13: Problems at BSNL
BSNL is having issues since 11:10 AM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Mormugao, Goa
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Panaji.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Wi-fi | 3 days ago |
|
|
Total Blackout | 3 months ago |
|
|
Wi-fi | 3 months ago |
Nearby cities with recent reports
1 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Mormugao, Goa
Latest outage, problems and issue reports in Mormugao and nearby locations:
-
Johnson D'Silva (@johnsondsilva23) reported from Dramapur, GoaStill waiting for BSNL to restore my land line since more then one month. Pathetic service.
-
Sanjay Dessai (@sanjaydessai) reported from Dramapur, GoaI am using 2 official (08322865210 & 08322865774) and 2 personal( 08322663665 & 08322715606) BSNL Land line and Broadbad. Last 15 days service is irregular and customer care is missing @BSNLCorporate
-
Alvernaz (@saviodeniz) reported from Dramapur, GoaBSNL Services Down Colva Goa Exchange entire day is over tried to call the exchange number it gives pre recorded msg All LINES in this route are busy what a pathetic service to let consumers suffer for telecom & internet while it generate full bills @BSNLCorporate @pgm_goa_bsnl
-
Melville John (@MelvilleJohn1) reported from Panaji, Goa@BSNLCorporate We have not got any response from BSNL GOA on our official complaints registered at the Goa office. Total lack of ownership and response to customer grievances!! @CMDBSNL
-
Sanjay Dessai (@sanjaydessai) reported from Dramapur, Goa@cgm_mh_bsnl Goa BSNL General Manager need to be on Twitter to understand the problems Goa bsnl customers. Service quality is very poor in Goa , JTo , SDM are not attending calls. I think Goa is under Maharastra circle @BSNLCorporate
-
Ramnath Sakhalkar (@RamRn59) reported from Dramapur, Goa@DrPramodPSawant We had a landline which never work properly but paid full bills then I had BSNL mobile which had 1 of the worst network ever. I bear all this bec I love India.
-
Vishalanand Kambli (@vishalkambli) reported from Pale, Goa@BSNLCorporate Sir, we have been loyal customer of BSNL for more than 35 years. But with the present state of affairs, I doubt we will continue in the next 1 or 2 weeks. Our Work From Home is suffering, besides the daily frustrations.
-
Mohnish Ghodekar (@mohnish231) reported from Panaji, Goa@BSNLCorporate Bsnl Panaji not attending to our complains. complaint about phone number 0832-2437337 is registered on August 5th 2021, with registration number as 1056383766. Please look into the matter at an earliest.
-
Sanjay Dessai (@sanjaydessai) reported from Dramapur, GoaBSNL service is improving ! Customer care is also prompt in resolving complaint. Use @BSNLCorporate Twitter handle or 198 to register your complaint.
-
sanjay dessai (@sanjaydessai) reported from Dramapur, GoaBSNL spending money on advertising FTTH in Goa in big way , but are unable to provide service even within 500 Meters exchange . My land line 08322715606 and my office 0832 2865774 both places not feasible @BSNLCorporate @BSNL_MH
-
Oswald Rebello (@RebelloOswald) reported from Panaji, Goa@AmitShah @narendramodi BSNL has terrible staff. Lazy, arrogant, corrupt, linesmen demand money, complaints not looked into, customer care phones r off the hook, spare parts unavailable, total mess. Not worth crap ! Waste of public money. BSNL customer review.
-
आन्दोलनजिवी Masood مسئود मसूद (@luminautt) reported from Dramapur, Goa@Raiajit17 @Srikanth4Bharat @satishacharya Why no 4G spectrum given to BSNL by the government, why are their employees forced to leave job and given VRS? Isn't Reliance planning to take-over BSNL by reducing its market value and cutting down the cost by sacking the employees and paying through the tax-payers money?
-
Vishalanand Kambli (@vishalkambli) reported from Pale, Goa@BSNLCorporate Was forced to switch from bsnl broadband to Bharat FTTH with promise of a better connection & faster speed. But the connection is very slow & complaints are not being attended to. Have complained numerous times on whatsapp & online portal but nothing done so far.
-
sagar rivankar (@sagar_spc89) reported from Dramapur, Goa*Don't be harsh on @deepikapadukone *. She went with BSNL. It almost folded. She went with RCB. It has never won IPL. She went with Junior Mallya. Business busted. She went with Yuvraj Singh. He barely survived. Career over. Now she's with #TukdeTukdeGang , wish her best luck
-
Oswald Rebello (@RebelloOswald) reported from Panaji, Goa@RahulGandhi BSNL is not worth crap because the staff is arrogant, lazy, corrupt, they don't provide spare parts, problems r not attended, linesmen ask for bribes, entire BSNL is a colossal waste ! My personal experience.
-
Sanjay Dessai (@sanjaydessai) reported from Dramapur, Goa@AmitKumBls @BSNLCorporate We have 3 BSNL FTTH connection at my office @CuncolimCollege 2 landline both not working, some time they work,I had asked BSNL vendor to shift land line to FTTH, vendor asking additional Rs 7000 each to shift existing land line number on FTTH.There is no support from BSNL
-
Ashpak Mokashi (@ashpakmokashi) reported from Dramapur, Goa@BSNLCorporate #bsnl broadbands very poor in Goa @ Margao @ Loutulim exchange # need your intervention urgently
-
Rk (@RohitRk8390) reported from Dramapur, GoaWe are going thrgh a wrst experience by bsnl landline service our landline is nt wrkng frm lst 6 months evn after complaining so many tms. nw the service man is dirctly syng tht ur work cnt be dne. is this the attitude of a reputed org called bsnl?. @BSNLCorporate @pgm_goa_bsnl
-
Johnson D'Silva (@johnsondsilva23) reported from Dramapur, Goa@BSNLCorporate Telephone and broadband is working now after taking to task field staff today by myself . This tweeter complaint is sleeping since 6 days with just assurance. I'll have to see how long my phone will work. BSNL staff are also responsible for downfall of once respected DOT
-
Sandip Patil (@Sandippatil_Can) reported from Panaji, Goa@BSNLCorporate @TRAI I m getting busy call whenever i m calling someone from my landline....... Landline no 08322239069 Complaint was raised last time with local bsnl authorities but it is still nt resolved..... Pls resolve issue.......
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
SIDDHARTH (@SID_ODIALIVE) reported@bsnl_care @BSNL_OR plz fix call issue on priority - calls are not getting connected and when dialled, its taking nearly 50sec to get ring to receiver end. this is irritating and in malls in Bbsr, no BSNL network also for which we can't use net for payment as well. @CMDBSNL
-
Keshav Kumar (@keshav_25_09) reported@BSNLCorporate @jagograhakjago Whenever I call someone, I get connected to BSNL customer care. Not getting OTPs for 90 days. Care takes 5 min to reach a person who can’t fix it & asks to visit office. My money wasted.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@muhammadali_in Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1128148667244 . Regards, BSNL-Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Dev090886 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1022148439084 . Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
Mukesh Kaurav (@mukeshkaurav) reported@BSNLCorporate Better connectivity is the first step towards growth 📶 Reliable network solutions help businesses run smoothly—from communication to customer service and daily operations. Choose BSNL EB Services for smarter business connectivity. #BSNLIndia #BusinessConnectivity
-
R S Kumar Yellapu (@r_yellapu) reported@BSNLCorporate Village or city, now enjoy with no connectivity issue always with BSNL. Just a curious thing to ask, how many new connection requests received and how many established in AP And Telangana in 2025-2026 FY. Do you have any answer??
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@rabindrakisan Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from the concerned department stating that the issue has been marked as ''issue has been resolve" If you are still facing the same issue, please feel free to contact us. Regards, BSNL Care(Sonu)
-
Rudrazan (@rudrazan) reported@NewsAlgebraIND Infra collapse everywhere, 93k govt schools shut down, can't lay a road worth a ****, rapists and criminals are MPs and CMs, God knows what happened to Swiss black money, made BSNL pay for Ambanis wedding, Selling us to Adani, And he's here pointing fingers at others.
-
Susmita Kumari (@Suskumari20) reported@bsnl_care @niting786 BSNL 2G network is not working in my area, Jaisa Guru waisa chela.
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNLCorporate My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. Im unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.