1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Lodhika
BSNL

BSNL outages and service status in Lodhika, Gujarat

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Lodhika, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Phone.
  • 100% Phone (100%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Lodhika, Gujarat

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Lodhika, Gujarat and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Lodhika, Gujarat

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Rājkot.

CityProblem TypeReport Time
Rājkot Phone 8 days ago
Rājkot Internet 2 months ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Lodhika, Gujarat

Latest outage, problems and issue reports in Lodhika and nearby locations:

  • PrinceVekariya6
    PRINCE H.VEKARIYA (@PrinceVekariya6) reported from Lodhika, Gujarat

    Dear Sir, network problems Lodhika bsnl to day's network problems please help sir. @BSNL_GJ @BSNLCorporate @KishorPatel87

  • Piyush_Radadia
    Piyush Radadiya (@Piyush_Radadia) reported from Gondal, Gujarat

    As i am customer of your company you have to resolve my issue Even i also trying to rech bsnl officials. You should also raise question to bsnl operators that why bsnl user not able to call me. And if still issue not solve between JIo and BSNL then i have port other network user

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @raghuvalangai Dear Customer, Greetings of the day! We have received remarks from concern department "The issue is being addressed and will be resolved shortly. We appreciate your patience." Regards, BSNL Care (Neha)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @TeluguTechPrime Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1416150234823  . Regards, BSNL-Care(Sonu)

  • rag2406
    Raghavendra राघवेंद्रा (@rag2406) reported

    @JM_Scindia @BSNLCorporate @BSNL_KTK Pls take steps to prevent frequent damage to BSNL Fibre Optics cable due to road digging, big lorries and tree branch snapping the overhead FO cable in residential areas. Due to this the exchange staffs and customers are badly affected.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @SriramVarsh Dear Customer, For further assistance, please feel free to reach out to our BSNL customer care helpline at 1800-180-1503, or visit your nearest BSNL office for personalized support. We are here to help! Regards,  BSNL Care (Abhishak)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Jambukeswaran Dear Customer, We have received remarks from concern department "The fault is currently being attended by the technical team." Regards, BSNL Care(Rashmi)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @AnujSin77182479 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1428150156377. Regards, BSNL-Care(Sonu)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjib_hawlader Dear Customer, Thank you for reaching out to us. We acknowledge that you have already contacted us. Please be assured that the solution will be sent to you via email. Kindly wait for the response, and we will get back to you as soon as possible. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • aryanrajseo
    Aryan Raj (@aryanrajseo) reported

    @BSNLCorporate @BSNL_BH BSNL is wasting taxpayer money. The entire BSNL ecosystem is lazy, non-working, unhelpful, toxic and abusing their position because of the job security. No one at BSNL exchange office help. They relax or simply enjoy outside office in working hours.

  • sandman160899
    Sandman (@sandman160899) reported

    @Siva_Bharani BSNL asks support on sympathy basis and gov vs pvt funda. Yet they quietly reduce the validity days of plans every month. But still the network and signal strength issues persist. Not capable of service improvement to existing users but increasing new users with ₹1 SIM card.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Girish_kaliwada Dear Customer, Greeting of the day! We acknowledge your concern and are working on an effective solution. Your complaint (E141150231854) has been escalated to the relevant department, and you can expect a response soon. We appreciate your patience. Regards, BSNL-Care (Pravesh)