BSNL outages and service status in Laukāha, Bihar
Problems detected
Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Laukāha, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Laukāha, Bihar
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Laukāha, Bihar and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
May 16: Problems at BSNL
BSNL is having issues since 08:10 AM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Laukāha, Bihar
Latest outage, problems and issue reports in Laukāha and nearby locations:
-
PURUSHOTTAM SHARDA (@purusharda) reported from Laukāha, Bihar@BSNL_BR Your SDO & TDM are of no use and I think these designations are burden for BSNL. Your fiber vendors are playing key role and because of them BSNL is surving now a days It shall be better to hand over upper technical responsibilities to vendors which shall also cut down expenses
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Sudip Banerjee (@sudip_iitkgp) reportedDear BSNL, every day prepaid customers are being charged for data services that are not being properly provided. Despite repeated complaints and assurances of resolution, there has been no actual improvement in the network issue for over a month.
-
Jambukeswaran A (@Jambukeswaran) reported@bsnl_care If they actively worked, the issue would have closed long before. Still now no BSNL network available in metro subway. Through this metro 100s of bsnl employees are traveling and no one is taking any initiative. Pathetic BSNL. With these problems, I am with bsnl for 20 yrs
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Sir, We sincerely apologise for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1426150224216) and will get back to you with a better resolution soon. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@GndcTrust Dear Customer, We have received remarks from concern department "Sir, we have taken note of your issue and forwarded it to SDOT Jagatsinghpur for resolving your case at the earliest." Regards, BSNL Care(Sourav)
-
DRM AJMER (@DrmAjmer) reported@RailwaySeva @MukeshJati8938 Connectivity for PRS through BSNL and RCIL channel was down since 09:00 hrs due to media issue. RCIL Channel put right at 12:00 Hrs and BSNL at 14:05 Hrs
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@PKGupta_PBR Dear Customer, We have received remarks from concern department "concerned department has informed that they were unable to reach the customer, please share an alternate number." Regards, BSNL Care (Gopal)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Drkkhan5 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
Dr.Rajender Kr Rathi (@RathiRajender) reportedComplaint raised, issue still not fixed, but BSNL already sent “Complaint Resolved” message. Is this your customer service? @BSNLCorporate @BSNL_HR #BSNL
-
Deb Kr Mishra (@DebKumarMishra2) reported@BSNL_KOTD @BSNLCorporate Recharged ₹319 via BSNL Selfcare App. Amount deducted, but recharge not done. Raised complaints and contacted customer care multiple times, but no resolution. Complaint marked “Resolved” without refund or recharge. Please resolve or refund ASAP.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@JayP128394 Dear customer, Greetings of the day! To activate the VoLTE service, type 'ACTVOLTE' in a text message and send it to 53733. Once you do that, it might take up to 24 hours for the service to activate. Regards, BSNL-Care (Sangita)