BSNL outages and service status in Koppa, Karnataka
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Koppa, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Koppa, Karnataka
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Koppa, Karnataka and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Koppa, Karnataka
Latest outage, problems and issue reports in Koppa and nearby locations:
-
ವೇಣುಗೋಪಾಲ,ನಿಕ್ ನೇಮ್ ಪ್ಯಾಕೆಟ್ಟು! (@AshRay_CharLie) reported from Koppa, Karnataka@raajcar Same here sir,BSNL server kooda down!
-
ಪಿಳ್ಳಂಗೋವಿ (@pramod_mys) reported from Sringeri, KarnatakaHey, @BSNL_KTK there’s no mobile phone service around Annapoorneshwari temple, Hornadu. BSNL tower and exchange office is just around 500 mts away. Please do the needful. @rsprasad @BSNLCorporate
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
P.ULAGA NATHAN (@UlagaP95165) reported@BSNLCorporate The BSNL network is simply unreliable. The situation has reached a point where even those who have been withBSNL for 20 years are switching to other networks. It is truly abysmal; neither incoming nor outgoing calls are working at all.The service is in a dire state
-
Krishna Das (@krishnadas2004) reported@BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 Not complicated but having ups and downs...sometime 4G maxtime H+ sometime H n surprisingly a few time G Most important there is hide n seek romance. BSNL silently hiking prices and/or cutting down validity days. N seeks people RUSH to grab BSNL. Shame Shame Shame
-
கடவுள் (@God_Official__) reported@Geosundar07 OTP. what Service provoider you are using? Airtel or Jio or BSNL or Vodafone?
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Mi_amravati Dear Customer, We apologize for the inconvenience. For any assistance regarding DND, please contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503. If you face any issues, feel free to reach out to us. Regards, BSNL-Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Drkkhan5 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
Matchless (@nitivan) reported@bsnl_care Mr Pravesh bhai, I sent my alternate number to you but no call so far. And still BSNL otp,calling doesn't work in the center of Bangalore. Who will set it right. @jm_scindia plz look in. I wrote many times.
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@BSNLCorporate My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. Im unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AftabAlam938882 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1211149175628) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AnujSin77182479 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1428150156377. Regards, BSNL-Care(Sonu)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)