1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Kanniyākumāri
BSNL

BSNL outages and service status in Kanniyākumāri, Tamil Nadu

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Kanniyākumāri, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Internet.
  • 100% Internet (100%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Kanniyākumāri, Tamil Nadu

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Kanniyākumāri, Tamil Nadu and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Kanniyākumāri, Tamil Nadu

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Nāgercoil.

CityProblem TypeReport Time
Nāgercoil Internet 26 days ago
Nāgercoil Phone 1 month ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Kanniyākumāri, Tamil Nadu

Latest outage, problems and issue reports in Kanniyākumāri and nearby locations:

  • sreedeepak137
    C.S.Deepak श्री दीपक ஸ்ரீ தீபக் ശ്രീ ദീപക് (@sreedeepak137) reported from Nāgercoil, Tamil Nadu

    @nagellatrinath BSNL not working in kanyakumari from today afternoon where do I seek apologize

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • Againstcbse_100
    Prosenjit Raha (@Againstcbse_100) reported

    @narendramodi it's really request to our honarable prime minister to see the problem of hike price in telecom industry and also see the validity problem because bsnl price is cheap is ok but networkproblem also cse centre is also not available near myhouse,please hope you help us

  • toxicharami
    Vishal (@toxicharami) reported

    Hey Team @BSNLCorporate & @BSNL_RJ I’ve been using BSNL Fiber since 2019, but recently the internet speed and service quality have become very poor. On top of that, my monthly bill suddenly increased from ₹943 to around ₹1883 without any proper prior information.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @nargunduandhra Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E091148010149. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Shahjahan)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Abhilash5591 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0922147874880. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • Gunjan_2706
    Gunjan Mehta (@Gunjan_2706) reported

    Close down indian post, BSNL etc. They have become parasites. Zero accountability, zero responsibility

  • MustaqAhmedd
    Mustaq Ahmed (@MustaqAhmedd) reported

    @BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 E096147901107....no network in our area.... no solution from BSNL

  • manjunath7780
    ManjunathReddy (@manjunath7780) reported

    @reliancejio don't choose jio sim choose airtel or BSNL for better network

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @tandra_sil Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0823147609233 . Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • mehrotra_shrey
    Shrey Mehrotra🧑‍💻🔱 (@mehrotra_shrey) reported

    @ViCustomerCare I had raised my query to port my number from bsnl to vi 4 days ago and till now it is not ported. I was told it will be ported in 3 days. I have received the sim and it is also showing the network but BSNL sim is still active.

  • VinodRadheshyam
    Vinod Radheshyam Singh (@VinodRadheshyam) reported

    Reminder BSNL Franchisee Mahadeo Prasad Aggarwal not supporting retailers in Bhiwadi 301019. Balance transfer Minimum Rs.500,SIM sale issues out of stock. Retailer Vinod Mobile Ram Chowk losing customers & revenue for 2 years. Kindly take action! #BSNL #Bhiwadi