BSNL outages and service status in Kānker, Chhattisgarh
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Kānker, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Kānker, Chhattisgarh
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Kānker, Chhattisgarh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Bsdk Mani (@BsdkMani45946) reported@bsnl_care My favourite BSNL please check that like a dangerous disease which comes back again and again your gotan tower not provide 4 g service again and again, please take proper medication and rectify asap
-
Sundar (@Sundar9122024) reportedBSNL got disconnected again during live market hours while holding stock positions on Kite. No internet, no TV, no way to square-off positions. Traders can lose lakhs because of unstable connections. Had no choice, so we immediately booked Airtel ₹599 basic plan as backup.
-
#VNP (Modi Ka Parivar) 🇮🇳 (@TheVinayPaleja) reported@BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 DO NOT USE BSNL. Frequent disconnection in Landline and FTTH connection leading to disruptive services. Worst customer service by BSNL. Only interested in billing and collecting bills but no complaint resolution or providing better services.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Sir, We sincerely apologise for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1426150224216) and will get back to you with a better resolution soon. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sudhir_Jai_Hind Dear Customer, We acknowledge your concern and are working on a solution. Your complaint has been escalated, and you will receive a response shortly. Thank you for your patience. E1328149812553 Regards, BSNL Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Yomplaint has been created on the helpdesk with the docket number E1326149674211. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@waymani Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@raghuvalangai Dear Customer, Greetings of the day! We have received an update from the concerned department, and we would like to inform you that the issue is being actively addressed and will be resolved shortly. Regards, BSNL Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sanjib_hawlader Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. As you are unable to DM us, we kindly request you to reach out to us via email for further assistance. Our team will promptly address your concerns through that communication channel. Regards, BSNL Care (Sahil)