BSNL outages and service status in Jundla, Haryana
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Jundla, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Jundla, Haryana
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Jundla, Haryana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Jundla, Haryana
Latest outage, problems and issue reports in Jundla and nearby locations:
-
Pradigowda (@PradiPgowda) reported from Karnāl, Haryana@BSNLCorporate Dear BSNL please upgrade network coverage and data connection speed. Most of the places I can get data speed less 50kbps. Due which I ported my sim to other service provider. Don't go for cheaper plans that hardly profits bsnl. Please provide good data speed.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Flop_X (@Flopx5911) reportedNeed genuine advice from people living in rural/semi-rural areas. First I installed Jio AirFiber full range everywhere, but internet speed was almost useless most of the time. Then I switched to BSNL fiber speed is actually very good, but the wire cable keeps breaking every few days and the local team fixes it whenever they feel like it. Airtel Fiber and Jio Fiber wired service are not available in my area. So what’s the actual solution for someone who genuinely needs fast and stable internet for work? Any real alternatives? #Internet #BSNL #JioAirFiber
-
Bharadwaj (@Bharadw63201010) reported@ifOnlyKantala It's Monopoly across the country, only Jio at places, or Airtel in some... And BSNL with it's pathetic network is still evolving. People should live with this.. They increase simultaneously and we have no options but to pay
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@tandra_sil Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0823147609233 . Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
डी सी जगोत्रा (@CJagotra) reported@NalinisKitchen @TRAI Already fed up with this NONSENSE. But to whom can complaint. Now created Oligopoly in this field and puppet officials,so called Govt regulators are hand in glove with these cheaters. Also face signal problem despite being charged unfair amount but can do nothing. BSNL got failed
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sanjayjain1508 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E081147333280. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@madhx_ Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E0911147679519. Regards, BSNL Care(Mubeen)
-
🇮🇳🇮🇳Amit Kumar🇮🇳🇮🇳 (@Amitkum62843873) reported@BSNLCorporate As per your customer care associate, she told me that invoice paper not available at BSNL SELFCARE app, if i recharge through my prepaid sim. Is it correct? I want my INVOICE PAPER
-
Utsav Tripathi🇮🇳 (@UtsavTripathi46) reported@bsnl_care Dear BSNL Please VOLTE Service activate my number
-
sandy_I23 (@sandipan1972) reported@bsnl_care Your email link doesn't work/open. It's a telling testimony of bsnl service
-
Vishal (@vermavishal1829) reportedFacing issues with my BSNL sim. No incoming calls, no outgoing. All balance is gone. Not able to contact customer care as well on 1503 or 18001801503. Need assistance. @BSNLCorporate @TRAI