BSNL outages and service status in Jetalpur, Gujarat
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Jetalpur, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Total Blackout, Internet, and Phone.
- The most recent signal from this area was received May 16, 12:27 AM GMT+5:30.
- Total Blackout (50%)
- Internet (33%)
- Phone (17%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Jetalpur, Gujarat
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Jetalpur, Gujarat and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Jetalpur, Gujarat
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Ahmedabad.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Total Blackout | 2 days ago |
|
|
Internet | 8 days ago |
|
|
Total Blackout | 8 days ago |
|
|
Phone | 8 days ago |
|
|
Internet | 12 days ago |
|
|
Total Blackout | 22 days ago |
Nearby cities with recent reports
1 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Jetalpur, Gujarat
Latest outage, problems and issue reports in Jetalpur and nearby locations:
-
Mihir Mehta (@mvmehta1989) reported from Lal Darwaja, Gujarat@BSNL_GJ @BSNLGUJARATCM @BSNLCorporate @BSNL_GJ @sandeshnews BSNL Nincompoops! Broadband complaint#1049406383, dtd 11.08.2019 yet unresolved. Urgent solution sought. BSNL Ahmedabad Not bothered. Restore my BB & refund money since 05.08.2019. Shameless BSNL. Mihir 9426505050
-
Ashish Nagar NLP (@AshishNagarNlp) reported from Daskroi, GujaratThe toll free number not working. For landline complaints we have to call a dozen times before call is answered. Local BSNL office is closed. @BSNLCorporate @PMOIndia I guess fool proofing our present systems will push more progress then novel innovative projects.
-
Shashvat Dixit (@Shashvat_dixit) reported from Lal Darwaja, Gujarat@BSNLCorporate I have visited at Ghoda camp Road, Shahibaug Rd, Ahmedabad Cantonment, Ahmedabad,Gujarat Anyways it was just to inform you about your employees, I have purchased It from another BSNL C.C with same documents. Wish Ur employees cn help just like Ur tweets.
-
Pathan juned (@Pathanjuned840) reported from Lal Darwaja, Gujarat@BSNLCorporate Ported from Airtel to BSNL. Gujarat circle. FRC not being successful after several attempts. Customer care refusing to help. Number also unactivated and not working. Please help. Urgent. @BSNLCorporate
-
Pathan juned (@Pathanjuned840) reported from Lal Darwaja, Gujarat@BSNLCorporate MY BSNL NUMBER IS VERY POOR NETWORK CONNECTIVITY IS VERY POOR NETWORK AHMEDABAD CITY GUJARAT MY BSNL NETWORK IS BIG NETWORK ISSUE PLEASE AS SOON AS POSSIBLE NETWORK ISSUE SOLVE...@BSNLCorporate
-
Ronak Modi 🇮🇳 (@Ronak1112) reported from Lal Darwaja, GujaratMy landline isn’t working since last 20 days despite numerous complaints. I get a message saying my complaint is resolved without it actually been resolved!Its a sham and scam!! @BSNL_GJ @BSNLCorporate #Ahmedabad #BSNL
-
Dhaivat Shah (@dhaivat_1101) reported from Lal Darwaja, GujaratWhat a service provided by @BSNL_GJ. Trying to contact them since last half hour on customer care number but no answer. How can we reach to them for a complaint? @BSNLCorporate is this your way of service ? #BSNL
-
Vatsal Soni (@VatsalS90753875) reported from Lal Darwaja, Gujarat@VodafoneIN and I also port into bsnl because bsnl takes action for any complaint but you can't doing anything for your Customer without cheat them.
-
poojan (@poojan19) reported from Daskroi, Gujarat@BSNLCorporate Sir BJP have more than 18 cr party workers and if they start use BSNL .BSNL will get huge revenue and customer.
-
ammar (@ammarlove89) reported from Lal Darwaja, Gujarat@BSNL_GJ 07925500007 broadband and land line isnt working since last 2 month and bsnl send me 1600 bill amount ill not pay any single amount.or fix my problem asap
-
zeel shah (@zeelshah) reported from Lal Darwaja, GujaratCan anyone please share BSNL customer care or complaint no.? No network connection in my mobile from past 4 days and if someone calls me, the call gets diverted to some unknown no. @BSNL_GJ #BSNL #Ahmedabad
-
Vikas Sharma (@vikassharma_03) reported from Daxini Society, Gujarat@BSNL_GJ @BSNLCorporate @BSNL In the view of 21 days lockdown ...#stayhome and #WorkFromHome if it cannt provide stable internet broadband connection and after complaining the issue ,not responding to call by the officials ...no doubt why bsnl is suffering from the such loses!!
-
Mihir Mehta (@mvmehta1989) reported from Lal Darwaja, Gujarat@BSNL_GJ @BSNLGUJARATCM @BSNLCorporate @BSNL_GJ @jagograhakjago BSNL Nincompoops! Broadband complaint#1049406383, dtd 11.08.2019 yet unresolved. Urgent solution sought. BSNL Ahmedabad Not bothered. Restore my BB & refund money since 05.08.2019. Shameless BSNL. Mihir 9426505050
-
FREE FROM,NATION ROBBER,CORRUPTION,CRIME & POVERTY (@Pravinumraniya1) reported from Lal Darwaja, Gujarat@VtvGujarati BAD GOVT. POLICY:1)60 days for Customer Very long Periods in the Degital time.2)Maximum 4 days for any Customer in private company. 3)Govt.bad policy & bad working very dengerous for Country.BSNL, Banking, Post, Air India, Coal India, BHEL, Etc.Various govt. Heavy loss making.
-
Avishek Nath (@AvishekCalcutta) reported from Lal Darwaja, Gujarat@BSNL_GJ trying to call bsnl customer care since 4days, and trice a day. Even after 15 mins each time, the customer care "babu s" have no time to pick the call. My two bsnl prepaid no.'s validity is expired, need to be recharged and I don't know the stv to be recharged.
-
Vatsal Soni (@VatsalS90753875) reported from Lal Darwaja, Gujarat@VodafoneIN please Vodafone something do for this lazy and ***** network i complain 3rd time in this month but you can't take action what are you doing only cheat with your customer my frnd also port into Vodafone to bsnl because your bad and lowest network so he took action.
-
Allen hookens (@hookensallen) reported from Daskroi, Gujarat@BSNLCorporate @BSNL_GJ To my Surprise i have a 10 years old connection ..a wire was bitten had to change it ...charged 30Rs a meter Rs 900 and i have to put the wiring ...BSNL will not do it ...Really is this the Service provided ..No wireman .and wire charges
-
Chandan (@ichandandubey) reported from Lal Darwaja, Gujarat@JioCare No need to given any kind of information ...coz it never works.waiting for 4g(15th Aug)...bsnl
-
Arun Maheshwari (@ArunMaheshwar10) reported from Jetalpur, Gujarat@maheshvadilal @PrakashJavdekar @CMDBSNL2 @CMDBSNL @BSNL_GJ @BSNLCorporate @GoI_MeitY @rsprasad respected Minster Please look into matter as we heavily suffered with service of BSNL Landline and Broadband from last 2 months and this happens continuously. No response from customer care and local bsnl authorities and office.
-
Rinkal Shukla (@Rinkalshukla) reported from Daskroi, Gujarat@BSNLCorporate Complaining 7th time in last 25 days, Again I am requesting please solve the problem of our BSNL Broadband asap.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
subhrajit mukherjee (@subhrajitcal) reported@bsnl_care The problem is not solved,bsnl sim is not working this sending pin code। So what are you doing ,and what are solved।pls reply।
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Groutah Dear Customer, Sorry for the inconvenience caused. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 regarding your concern. If you face any further issues, please feel free to contact us. Regards, BSNL-Care (Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@HumDeepakTomar Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Unfortunately, we are unable to provide the address directly. Kindly contact BSNL Customer Care at 1800 180 1503 for assistance regarding your MNP request. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
RB (@Ranjeet_Badhe) reported@bsnl_care Please fix broadband connection everyday there is outage from minutes to hours. Take action against the bsnl officers.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@edbishal Dear Sir, To disconnect your BSNL connection, kindly visit the nearest BSNL Customer Service Centre and submit a written disconnection request along with your ID proof and account details. Our team will process your request at the earliest. Regards, BSNL Care (Rashmi)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@snotyal1 Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E167151053665. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@personalbl67987 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1515150666002. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sudip_iitkgp Dear customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. E1423150247339 . Regards, BSNL Care (Lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Jayakrishna355V Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1315149596516. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BellsNews23 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E1515150300973. Regards, BSNL Care