1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Burla
BSNL

BSNL outages and service status in Burla, Odisha

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Burla, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Burla, Odisha

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Burla, Odisha and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Burla, Odisha

Latest outage, problems and issue reports in Burla and nearby locations:

  • GopinathPati
    Gopinath Pati (@GopinathPati) reported from Sambalpur, Odisha

    Dear Sir even after several requests for BSNL Servicebut still we are waiting for proper BSNL service in our area. Request you to kindly do the needful on this.

  • GopinathPati
    Gopinath Pati (@GopinathPati) reported from Sambalpur, Odisha

    Dear Sir, For your kind information Jio & Airtel already started their 4G Service in our Village with New Mobile Tower 🗼. If possible kindly provide your BSNL 3G or 4G service using their Mobile Tower so we will get the BSNL Service soon also existing BSNL users will not do MNP

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    No internet in BSNL FTTH in KHANDUAL, DHANUPALI - 768005 area from 5pm 2.7.2022 to till 3AM 3.7.2022.Already complain TO BSNL . Dear Customer, your complaint has been registered with us under Complaint No: 16587847512..

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNLCorporate @BSNLCorporate With out resolving the internet issued ,how my complain closed .Bsnl fiber. Dear Customer, Complaint number 16604472662 (Bsnl fiber) has been resolved. Kindly contact 1500

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNLCorporate No internet in BSNL FTTH ,from 6PM 2.7.2022 to till 3AM .Already complain to BSNL. Dear Customer, your complaint has been registered with us under Complaint No: 16587847512.

  • GopinathPati
    Gopinath Pati (@GopinathPati) reported from Sambalpur, Odisha

    @snaik_bsnl Dear Sir No Proper BSNL 3G Service in Malipali Sambalpur. Kindly do the needful & help us to get Good Service from BSNL

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNL_OR No internet in BSNL FTTH in KHANDUAL, DHANUPALI - 768005 area from 5pm 2.7.2022 to till 3AM 3.7.2022.Already complain TO BSNL . Dear Customer, your complaint has been registered with us under Complaint No: 16587847512..

  • DEBENDRAKARNA
    DEBENDRA KARNA (@DEBENDRAKARNA) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNLCorporate @BSNL_OR Sir, I am using BSNL Broadband since 2008, but regretfully I have to say that, since last two years I am facing the connectivity & bandwidth problems but after a several complaint my problem is not yet solved. (Tel. No.06632460611) Chiplima, Sambalpur, OD

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    @PMOIndia THE BSNL SAMBALPUR VENDER IS FRUD.AFTER TAKING Rs.7000.00 FOR NEW BSNL FIBER CONNECTION NEVER RECEIVED MY CALL.THE BSNL SAMBALPUR VENDER IS FRUD. PLEASE TAKE ACTION. I HAVE COMPLAIN TO LOCAL BSNL SAMBALPUR OFFICE BUT NOTHING HAPPENS. .

  • apex_element
    Soumya Ranjan Kar (@apex_element) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNL_OR @BSNLCorporate @DoT_India @PMOIndia several time network issue arises in BSNL BTS located at Themra, Sambalpur, Odisha. Please come up with a sustainable solution.

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    @DoT_India Till 21.8.22 7.30 pm my bsnl fiber internet is not working

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNLCorporate from starting my new fiber connection my land line is out of order.I have complained to local authority .With out resolving my issues my complained is closed. My complained no- 16568966852. New complained no BSNL-OR-2022-CU-06201655765422

  • JNYANABHOI
    JNYANA RANJAN BHOI (@JNYANABHOI) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNL_OR not solve my BSNL problem

  • JHASAKETANSETH1
    JHASAKETAN SETH (@JHASAKETANSETH1) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNLCorporate No internet in BSNL FTTH in KHANDUAL, DHANUPALI - 768005 area from 5pm 2.7.2022 to till 3AM 3.7.2022.Already complain TO BSNL . Dear Customer, your complaint has been registered with us under Complaint No: 16587847512..

  • Er_Anuj_Kr
    Anuj Kumar (@Er_Anuj_Kr) reported from Sambalpur, Odisha

    @BSNLCorporate @bsnlupe @cgmbsnlupe UP EAST Customer BSNL Services "9415024365" Not properly maintan the behaviour with customers... They are talking rudely with customers and cut the call under 10 Sec. They make excuses instead of resolving the customer issue.

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @nargunduandhra Dear customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number is E091148010149. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Shahjahan)

  • prokasdatta
    prokas (@prokasdatta) reported

    @bsnl_care You can refer my last ticket BSNL-MH-2024-CU-12301735580300 for the details. Post that more than 1 year passed but till now there is no signal in my location. You can refer the DM as well.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @TarunKumarvats5 Dear customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. E097148015300 . Regards, BSNL Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @santoshd23 Dear Customer, We have received remarks from concern department "The telephone connection has already place under Rs.799/- plan as per your request please." Regards, BSNL Care (Sahil)

  • AftabAlam938882
    Aftab Alam (@AftabAlam938882) reported

    @bsnl_care BSNL No service Bsnl ka tower Not working in my area Pincode 274802 Mathiya, Sager sirsiya & barwa ratanpur No coverage in my area

  • PeaceI234
    Peace Id (@PeaceI234) reported

    @bsnl_care @BSNLCorporate Recently got a new SIM. Outdoor 4G speeds are great, but indoor coverage is non-existent (zero signal for both 3g and 4g). Also, I can't activate BSNL BiTV due to a "no plan found" account error. Please fix both issues. Nigade Nagar,Ghorpadi,pune,411001

  • SukhjinderPal
    Sukhjinder Pal (@SukhjinderPal) reported

    At present in India, @airtelindia is the only true 5G network, @reliancejio sucks. Even at exact same point, airtel works like a bullet train whereas jio struggle to maintain even 4G speed. V! and BSNL were never in the competition.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Ayan_Chatterje Dear Customer, Greetings of the day! For assistance, please contact BSNL Customer Care at 1800-180-1503. Should you require any further information or support, feel free to reach out to us. Regards,  BSNL Care (Nishuka)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @CLLAKHARA Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E106148123398. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Vikasht)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @MrSubhadipHazra Dear customer, If you have received the BSNL SIM, please wait for some time. You will be received the PIN through an SMS. Regards, BSNL Care (Lokendra)