1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Baloda
BSNL

BSNL outages and service status in Baloda, Chhattisgarh

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Baloda, including 0 direct reports.

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Baloda, Chhattisgarh

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Baloda, Chhattisgarh and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Baloda, Chhattisgarh

Latest outage, problems and issue reports in Baloda and nearby locations:

  • PrakantM
    Prakant Mali 🇮🇳 (@PrakantM) reported from Baloda, Chhattisgarh

    @BSNL_CG_Circle @BSNLCorporate For last two days there is no network of bsnl in my village this happens many time and we complaint about it but we are helpless and disappointed with the network issue please help us....

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • terrific_ghosh
    Tirtha G (@terrific_ghosh) reported

    What happened in the basement: 1. Weak signal → garbled Cause #11 from an Airtel tower 2. Modem wrote "Airtel = forbidden" to the SIM 3. Phone tried Jio → Vi → BSNL. All rejected → forbidden Every network banned. In seconds.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @mukut_mb Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1214149343611. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Vikas)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)

  • opchoubey1707
    Om Prakash Choubey (@opchoubey1707) reported

    @TRAI BSNL network at Hayuliang-AP-792104 has been defunct for the last 30 days. Non is found caring about it. After tele. contact, non of the officials has so far acted to restore it.On raising the issue over ‘X’ a docket no. D2821142624741 has been provided. Pl help to restore

  • sumanpandit444
    Suman Pandit (@sumanpandit444) reported

    @JM_Scindia @BSNL_KOTD @BSNLCorporate BSNL PRE KOL CIRCLE CUST CARE HORRIBLE 1503 AFTER WAIT 18MINT. THEY ADVISE ME CALL 1800 345 1500, 2ND ONE ADVICE CALL 1 ST ONE, MANY TIMES WE NOT RECEIVED PROPER SUPPORT, PLEASE REBUILD CUSTOMER CARE SUPPORT Excellently.

  • apolitical45322
    apolitical (@apolitical45322) reported

    @JioCare It has been one week since I paid. No updates. No refund. What a terrible service ...worst than BSNL.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Abhilash5591 Dear Customer, Greetings of the day! We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0922147874880. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Avantika)

  • opchoubey1707
    Om Prakash Choubey (@opchoubey1707) reported

    @bsnl_care Regretfully conveyed that No visible action to restore BSNL Network at Hayuliang - 792104 has so far been seen even after 1 month. All Fin.Activity depend upon OTP.But the response over ‘X’by BSNL seems as they are much anxious than the sufferer customers. No eyewash more please

  • sanjayjbp
    SANJAY (@sanjayjbp) reported

    @amitkilhor My BSNL Bharat Fibre connection is down since last 3 days. Complaint lodged, lineman contacted, SDO BSNL contacted, X DM done. No results. सब कुछ छोड़ दो, बस इनकी बात मन लो।

  • mukut_mb
    mukut (@mukut_mb) reported

    @BSNLCorporate when bsnl network will be working in Bangalore. It is such a shame to bsnl cmd that he keeps taking free salary without work. How can be shameful employee of govt who don't work but gets free salary