BSNL outages and service status in Ānavatti, Karnataka
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Ānavatti, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Ānavatti, Karnataka
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Ānavatti, Karnataka and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Ānavatti, Karnataka
Latest outage, problems and issue reports in Ānavatti and nearby locations:
-
Prajwal Kumar (@PrajwalKumarKA) reported from Ānavatti, KarnatakaVery worst network in my area JADE-577419, SHIVAMOGGA , BSNL tower is Near my house, but always showing No single or emergency call , shame on you 😈, Don't waste Public Money . Stupid Bsnl @BSNLCorporate @BSNL_KTK @DoT_India @TRAI
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Kumarswamire Dear Customer, Thank you for your kind words and encouragement! We truly appreciate your support and will continue striving to provide you with the best service. Regards, BSNL-Care (VikashT)
-
#VNP (Modi Ka Parivar) 🇮🇳 (@TheVinayPaleja) reported@BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 DO NOT USE BSNL. Frequent disconnection in Landline and FTTH connection leading to disruptive services. Worst customer service by BSNL. Only interested in billing and collecting bills but no complaint resolution or providing better services.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@abhigo_live Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1525150528752. Regards, BSNL-Care (Nishuka)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BadgeSanuj Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E131149460429. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DilipKPaul Dear Customer, Greetings of the day! As per the concerned department, you are using a 2G SIM and cannot access 4G services. Please visit your nearest BSNL office to upgrade your SIM to 4G at the earliest. Regards, BSNL Care (Avantika)
-
Bhavik Jain (@BhavikJ77588874) reportedBsnl sim are not properly working in Mumbai im using BSNL sim for last 2 years but network is very poor in internet’s and in calling please improve good network in Mumbai and install more towers in Mumbai my recharge is going waste in BSNL #network @PMOIndia @JM_Scindia @TRAI
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@real_apu Dear Customer, Greeting of the day! Our team is diligently working on this and will notify you promptly once the service is officially launched. Regards, Bsnl Care (Avantika)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@santhoshzayne Dear Customer, For further assistance, please feel free to reach out to our BSNL customer care helpline at 1800-180-1503, or visit your nearest BSNL office for personalized support. We are here to help! Regards, BSNL Care (Mubeen)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@RohitSi64749886 Dear Customer, Your Complaint With Docket Number E148150163011 has been readdressed by the concerned team with nodal remark ''issue resolved'' If you are still facing the same issue, please feel free to contact us. Regards BSNL-Care (Sonu)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DBoobalan1994 Dear Sir, We sincerely apologise for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E1426150224216) and will get back to you with a better resolution soon. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)