BSNL outages and service status in Ambur, Tamil Nadu
Problems detected
Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Ambur, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Ambur, Tamil Nadu
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Ambur, Tamil Nadu and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
May 12: Problems at BSNL
BSNL is having issues since 06:30 AM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Ambur, Tamil Nadu
Latest outage, problems and issue reports in Ambur and nearby locations:
-
Vᴀꜱᴀɴᴛʜᴀᴋᴜᴍᴀʀ Dᴘ (@Vasanthkumar_Dp) reported from Ambur, Tamil NaduWhen electricity is disconnected in our area, Internet turns from H+ to E. What is this Please solve this problem immediately. The BSNL situation is this here. @BSNL_CHTD @BSNL_TN @BSNLCorporate @TRAI @DoT_India @Secretary_DoT @GoI_MeitY @MTNLOfficial
-
Mathan.s _30 (@mathan_30) reported from Vaniyambadi, Tamil Nadu@BSNLCorporate In my village bsnl has only 2g so i had changed my sim ,when the signal has reached 3g or 4g i would convert and encourage my village people to change
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@pradeep63419646 Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1133148697945. Regards, BSNL Care (Kusum)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@VinodRadheshyam Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E096147977758 . Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
Gunjan Mehta (@Gunjan_2706) reportedClose down indian post, BSNL etc. They have become parasites. Zero accountability, zero responsibility
-
justcurios (@justcuriosdude) reported@tushar9590 Just Remember one thing What level playing field does govt provide to bsnl They removed good 3g technology Bsnl grappling with 4G only internet is working better.. calls are not working properly Majority of bsnl legacy customers suffering from this
-
ATUL KULKARNI 🇮🇳 (@amkulkarni11) reported@bsnl_care The message is copy and paste No concrete solution till date I have found on Nashik Maharashtra Indira nagar area next year Nashik is hosting Maha Kumbh mela festival 2026 All the Best BSNL with out Network
-
ManjunathReddy (@manjunath7780) reported@JioCare ,@reliancejio Recently I ported from BSNL to Jio now I am feeling regret why I Ported to jio because when compared to BSNL jio network is very worst,now I am waiting another 3 months to port again to BSNL ,
-
apolitical (@apolitical45322) reported@JioCare It has been one week since I paid. No updates. No refund. What a terrible service ...worst than BSNL.
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@santoshd23 Dear Customer, We have received remarks from concern department "The telephone connection has already place under Rs.799/- plan as per your request please." Regards, BSNL Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@UlagaP95165 Dear Customer, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We would like to inform you that our team is actively working on your complaint (E0824147351271 ) and will contact you shortly with a resolution. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Neha)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@radhi_madhu Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that our team is working on it (E1015148250029). As soon as we receive any update, we will notify you. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sangita)