BSNL outages and service status in Alāwalpur, Punjab
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Alāwalpur, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Alāwalpur, Punjab
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Alāwalpur, Punjab and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Alāwalpur, Punjab
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Jalandhar.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Internet | 1 month ago |
|
|
Internet | 2 months ago |
|
|
Wi-fi | 2 months ago |
|
|
Internet | 3 months ago |
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Alāwalpur, Punjab
Latest outage, problems and issue reports in Alāwalpur and nearby locations:
-
Dharminder Singh (@Dharminder_CM) reported from Jalandhar, Punjab@PSPCLPb Dear Haveli your request #45988455 has been registered at 13/01/23 09:17 - DS Divn. Cantt, Jalandhar. Complaint lodge about supply fault at bsnl tower jalandhar but still not resolve. No one listen ,even JE also not responding.@PSPCLPb Pls resolve our power supply
-
Harider Singh (@singh_harider) reported from Jalandhar, Punjab@BBNL_bharatnet @DoT_India Dear Team My Problem Is BSNL Ftth lauch service After long time My Area fiber But BBNL Olt setup UnAthurised Access and Use other person Without olt not Provide FTTH Service BSNL Please Solve Problem Viil.Ambhgarh.Po.Kartarpur.Disst Jalandhar 144801
-
Ashok Kumar (@Ashok_niharika) reported from Jalandhar, Punjab@netplusofficial please improve your service in Jalandhar cantt. Its been more than a week your internet is down for one or the other reason. Please improve or we ll switch to #BSNL @BSNL_PB
-
Harider Singh (@singh_harider) reported from Jalandhar, Punjab@bbnl @DoT_India Dear Team My Problem Is BSNL Ftth lauch service After long time in My Area fiber But BBNL Olt setup UnAthurised Access and Use other person Without olt not Provide FTTH Service BSNL Please Solve Problem Viil.Ambhgarh.Po.Kartarpur.Disst Jalandhar 144801
-
Rajesh AhIr (@iamrajeshahir) reported from Jalandhar, PunjabShame on you vodafone Stop looting people bsnl is far better than you atleast they are justifying there services what we pay to them worst speed even bsnl is fast then you even on 3g @VodafoneIN @idea_cares @VodafoneGroup
-
Anchal Saini (@anchalsn) reported from Bhogpur, Punjab@BSNL_PB Again a worst Experience with BSNL...I tried a lot to set up a broadband connection in my area & the local concern person is declining to set up becoz they have to work hard to set up the internet connection ..I hope now you can see the failure of yours. @BSNLCorporate
-
Arvinder Singh kalra (@singh_kalra13) reported from Jalandhar, PunjabConnected with BSNL for atleast a decade now, still facing problems to get my wifi and DSL fixed since 4 months. Thanks @BSNLCorporate @BSNL_PB for your great service! #letsmakeindiagreat_bsnl
-
Harider Singh (@singh_harider) reported from Jalandhar, Punjab@BSNLCorporate @BSNL_PB @DoT_India No BSNL Mobile Network Coverage Near By My All Villages Please 🙏 Solve Problem Village.. Ambhgarh Kartarpur to Kishangarh Road..Po Kartarpur Disst Jalandhar
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
Shera Sandhu (@soldierMunda) reported@cgm_mh_bsnl My broadband connection (No: 1852-299875) has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve this.
-
Deep Chandra Maurya (@DeepCha54062987) reported@TRAI Very bad network and internet all Operator as vi and jio,bsnl,airtel
-
Dr.v.jayakrishna (@Jayakrishna355V) reported@BSNLCorporate @bsnl_tt Compliant on BSNl 04029332643, No internet ,frequent disruptions ,worst service would PGM Telangana pl look into and help ,Most complaints of frequent disruptions
-
DRM AJMER (@DrmAjmer) reported@RailwaySeva @MukeshJati8938 Connectivity for PRS through BSNL and RCIL channel was down since 09:00 hrs due to media issue. RCIL Channel put right at 12:00 Hrs and BSNL at 14:05 Hrs
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@PratickKumar95 Hi, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution. Your complaint(E1422150289435) has been escalated to the department and you can expect a response shortly. We appreciate your patience. Regards, BSNL-Care (Shatrughan)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@TeluguTechPrime Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1416150234823 . Regards, BSNL-Care(Sonu)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@AnujSin77182479 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1428150156377. Regards, BSNL-Care(Sonu)
-
मो. सू.🇮🇳🚩 जेयहिन्द्. राम राम🪷🪷🙏 (@baalanarayann) reported@bsnl_care @BSNL_TN @BSNLCorporate What does this mean?? "Dear customer, your docket has been closed. Docket Number-E1426150053566. BSNL Call Centre" ?????!!!
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Sundar9122024 Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Kindly share more details or clarify the issue, as we are unable to locate it. Thank you for your understanding. Regards, Bsnl Care (Vikas)
-
Matchless (@nitivan) reported@bsnl_care Mr Pravesh bhai, I sent my alternate number to you but no call so far. And still BSNL otp,calling doesn't work in the center of Bangalore. Who will set it right. @jm_scindia plz look in. I wrote many times.