BSNL outages and service status in BioEnable Tech (Office), Maharashtra
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around BioEnable Tech (Office), including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Internet, Total Blackout, and Phone.
- The most recent signal from this area was received May 10, 3:43 PM GMT+5:30.
- Internet (43%)
- Total Blackout (29%)
- Phone (29%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in BioEnable Tech (Office), Maharashtra
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in BioEnable Tech (Office), Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near BioEnable Tech (Office), Maharashtra
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Pune.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Phone | 1 day ago |
|
|
Total Blackout | 18 days ago |
|
|
Total Blackout | 20 days ago |
|
|
Internet | 22 days ago |
|
|
Phone | 24 days ago |
|
|
Internet | 27 days ago |
Nearby cities with recent reports
1 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near BioEnable Tech (Office), Maharashtra
Latest outage, problems and issue reports in BioEnable Tech (Office) and nearby locations:
-
jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, MaharashtraInterested. Since 14/8/2020 my complaints are pending,no one knows the fate ,except receiving docket no. No action. Below text received "Dear Customer, thank you for calling BSNL, your Docket No is 4H1431527634." atleast will you now sort the problem.
-
Naresh ganeshi (@NareshGGaneshi) reported from Hadapsar, MaharashtraVisited to BSNL office akurdi, Pune. It is very unfortunate that not all official works are startimg at 10.25 am, even if the official time is 10 am. This is the problem with our country, once the person get permanent job, he/she will not do job properly.@BSNLCorporate @PMOIndia
-
Pooja Dheringe (@poojadheringe) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate Very poor connection in my area. Unable to do WFH. I've been using BSNL WiFi since 3-4 years. But you're not giving the satisfactory services and not even attending my calls or neither replying to mails. Going to change my provider soon.
-
Yogesh Madav (@yogs02) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate Again started dropped... Bullshit things that issue with ftth and you smar guys open case with bsnl mobile network issue 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 #bsnlftth #worstftth #worstisp
-
bhalchandra (@chandra2911) reported from Hadapsar, Maharashtra@rsprasad @cgm_mh_bsnl Your Blessings needed, Kanchan Deshmane retired from BSNL on 30th September 2019. A single lady with health issues. She has till date not received her Pension, PF and gratuity, retired as OS (p) Telecom service. Unit Pune TD personel No 97903472
-
Abijeet Kulkarni (@Abhijee35236555) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate Today I received a msg from BSNL stating that my Landline service is Barred due to non payment of Bill. LET ME BE VERY CLEAR, AS PER MY 1st COMPLAINT I AM NOT AT ALL GOING TO PAY THE BILL UNLESS MY PHINE LINE IS REPAIRED. MAKE A NOTE…
-
bhalchandra (@chandra2911) reported from Hadapsar, Maharashtra@PMOIndia @cgm_mh_bsnl Your Blessings needed, Kanchan Deshmane retired from BSNL on 30th September 2019. A single lady with health issues. She has till date not received her Pension, PF and gratuity, retired as OS (p) Telecom service. Unit Pune TD personel No 97903472
-
Rishikesh Palekar (@rishibishi) reported from Pune, Maharashtra@DoT_India @BSNLCorporate We are Koregaon Park Pune Suyojana Society have raised a complaint for restoration of BSNL landline but authority say we do not have money to repair and upgrade to FTTH for Rs 5 k is this how you treat all senior citizen who are your old customers?
-
Sanjog Gandhi (@SanjogGandhi4) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate @CareBsnl Dear Bsnl , We are facing a network issue at my village, Few day before its working fine but right now its not working, Request you please help to resolve the issue.
-
Ruturaj (@ShriRam151) reported from Pune, Maharashtra@rsprasad kindly tell bsnl to solve my internet connectivity problem, it's been unresolved for a long time.
-
Dr. Rajendra Shinde (@veerite) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate Check DM, shared video of how officers don't receive call back regarding pending issue for which you have replied. Check yourself, call that number and see whether your call is received. Bsnl self care portal profile default number is to be changed. They just don't understand
-
Infinity (@tondeamey) reported from Hadapsar, MaharashtraCan #BSNL provide any support and security to #BSNLTIP life and #BSNLOFC from local cable operators. Local cable operators cut #BSNLOFC and phisicaly harm #BSNLTIP #BSNLofficers are also afraid. @BSNLCorporate @BSNL_MH @pgm_pune_bsnl @DoT_India @TRAI @PMOIndia
-
Harshad Datar, 🇮🇳 (@HarshadDats) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate I have a BSNL FTTH connection in Pune which looses internet connectivity very often disrupting my work. Made many complaints online but state remains bad. Will BSNL be responsive or I need t switch to other provider. @PMOIndia(can not find handle of min of telcom)
-
jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate its my happiest and fruitful day, my constant nearly a months contacting BSNL with my Data connectivity problem that a gentleman called and promised to set right the issue. This itself is a satisfying one, BSNL works
-
AjitProgressiveSecular (@True_Indian1947) reported from Pune, Maharashtra@ANI . BSNL has/had big customer base & huge properties but inefficient. Where as Airtel Vi vendors accept money till 8pm in any form Card, Cash BSNL doesn't accept money after 2.00 pm. Internet is not reliable NoGood service.
-
Dhananjay (@Dhananj33646046) reported from Pune, Maharashtra@rsprasad @rsprasad Respected sir my refund BSNL roaming deposit Rs 6500/- is pending with pune office since 2008. It was sent to Mumbai circle office vide DOC 1901538128. Can you help me please
-
Long Live India (@alertpune) reported from Hadapsar, MaharashtraIs there any Customer Care No. of BSNL mobile where some haramkhor will pick up the phone and receive the complain ?
-
🎓JIVAN Pᴀᴄʜᴘᴜᴛᴇ #JP 🇮🇳🚩 (@JivanPachpute) reported from Pune, Maharashtra@BSNLCorporate I had call with them. We did call with Vendor but vendor is having own ONT so they says we are fix with Rs.5000. If BSNL will make any call or give me connection then it will be ok.
-
Abhishek Ojha (@Abhishe93399478) reported from Pune, Maharashtra@UnionBankTweets Sir Already said , I am working presently at BSNL , Pune . Not able to visit BASE BRANCH JAIPUR . Kindly Give Contact details of Brach where I can contact to branch. Online contact number not working
-
Vishal Jadhav (@vishalvjadhav99) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate can't you ensure even 1 month of landline service to be consistent my line is down again, kindly credit me back my last 6 months bill for pretty Bul****** service, you site is still pathetic and can't register landline complaints #BSNL #pathetic #asusual
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@gauravjhansi041 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1111148883470. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@SABYASACHI_IND Dear Customer, Greetings of the day! We have received an update from the concerned department: "4G installation and network fine-tuning are in progress and are expected to be completed by May 2026." Regards, BSNL Care (Pravesh)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Siva_Bharani Dear Customer, We apologise for the inconvenience. Kindly DM us your full address, pin code, nearest landmark, BSNL number, connection type(prepaid/postpaid) and an alternate number for better assistance. Regards, BSNL Care (Lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Dev090886 Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1022148439084 . Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@VinodRadheshyam Dear Customer, We have received remarks from concern department "In this regard , Please approach Near by Bhiwadi CSC Incharge . He will arrange to resolve your issue." Regards, BSNL Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sainin00 Dear Customer, Greetings of the day! For further assistance, please feel free to reach out to our BSNL customer care helpline at 1800-180-1503, or visit your nearest BSNL office for personalized support. We are here to help! Regards, BSNL Care (Sahil)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Suskumari20 Dear customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. E1029148414365 . Regards, BSNL Care (Lokendra)
-
Keshav Kumar (@keshav_25_09) reported@BSNLCorporate @jagograhakjago Whenever I call someone, I get connected to BSNL customer care. Not getting OTPs for 90 days. Care takes 5 min to reach a person who can’t fix it & asks to visit office. My money wasted.
-
Rohit (@RohitRoyOnX) reported@BSNLCorporate @TelecomTalk Bsnl network is not good in Punjab all are using Airtel and jio
-
Utsav Tripathi🇮🇳 (@UtsavTripathi46) reported@bsnl_care Dear BSNL Please VOLTE Service activate my number