BSNL outages and service status in Shivaji Nagar, Maharashtra
No problems detected
If you are having issues, please submit a report below.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Shivaji Nagar, including 0 direct reports.
- The most common problems reported in this area mention Internet, Total Blackout, and Phone.
- The most recent signal from this area was received May 10, 3:43 PM GMT+5:30.
- Internet (43%)
- Total Blackout (29%)
- Phone (29%)
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Shivaji Nagar, Maharashtra
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Shivaji Nagar, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!
Live Outage Map Near Shivaji Nagar, Maharashtra
The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Pune.
| City | Problem Type | Report Time |
|---|---|---|
|
|
Phone | 1 day ago |
|
|
Total Blackout | 18 days ago |
|
|
Total Blackout | 20 days ago |
|
|
Internet | 22 days ago |
|
|
Phone | 24 days ago |
|
|
Internet | 27 days ago |
Nearby cities with recent reports
1 recent signals
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Shivaji Nagar, Maharashtra
Latest outage, problems and issue reports in Shivaji Nagar and nearby locations:
-
Roshan Vijay Lodha (@dr_roshanlodha) reported from Pune, MaharashtraIt is been last 24 days complaint has be registered with BSNL landline, but no reply and there are expections from society to use bsnl. Big irony!! The people at customer service center don't receive calls. Worst customer service. Kondhwa Pune @rsprasad @BSNLCorporate @PMOIndia
-
jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate Please inform which section, which address, there are umpteen number of section in BSNL which never functions.
-
jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, MaharashtraBSNL Change Network Operator Name BSNL has changed its network name from BSNL Mobile to ‘BSNL Stay at Home‘. Let there be any change in mame, their Service to customer will never change. Attitude is the problem
-
Aashish Kumar Das (@Aashish_Das) reported from Hadapsar, Maharashtra@chiragtare @CMDBSNL Hi Chirag I called on 1503. It's ur BSNL Customer Care. I waited for long time I want to lodge a complaint about some issues which I facing with my prepaid no. Your executive is very rude and didn't want to hear my query. My no. Is 9405553115
-
jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate it is highly regretted nothing works with BSNL, makes to believe what state minister of communication observation, many traitors are in BSNL. None of my efforts yield ant response. Either the customer care assistants don't know how to solve the problem or not
-
@Jaydeep Phatangare (@J_A_Y_DEEP) reported from Pune, Maharashtra@BSNLCorporate In the Akole, Ahmednagar Maharashtra Area the BSNL network is very slow.
-
Bhaskar (@getatthem) reported from Hadapsar, Maharashtra@AshwiniVaishnaw BSNL Pune City does not deposit and any other credit until 6 months even after telephone is disconnected. They are rude and CSC does not attend to phone calls. I have made more than dozen visits for this purpose.
-
Abijeet Kulkarni (@Abhijee35236555) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate Today I received a msg from BSNL stating that my Landline service is Barred due to non payment of Bill. LET ME BE VERY CLEAR, AS PER MY 1st COMPLAINT I AM NOT AT ALL GOING TO PAY THE BILL UNLESS MY PHINE LINE IS REPAIRED. MAKE A NOTE…
-
Vishal Jadhav (@vishalvjadhav99) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate can't you ensure even 1 month of landline service to be consistent my line is down again, kindly credit me back my last 6 months bill for pretty Bul****** service, you site is still pathetic and can't register landline complaints #BSNL #pathetic #asusual
-
jai shivaji (@arcs29031951) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate its my happiest and fruitful day, my constant nearly a months contacting BSNL with my Data connectivity problem that a gentleman called and promised to set right the issue. This itself is a satisfying one, BSNL works
-
Ashish (@im_uniqueindian) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate By when are you thinking to help me.Your customer care numbers dont work.Your office numbers are not answered.I have been refrained from my service since last 3-4 days. What is the compensation that will be provided by BSNL?
-
Dr. Rajendra Shinde (@veerite) reported from Hadapsar, Maharashtra@BSNLCorporate Check DM, shared video of how officers don't receive call back regarding pending issue for which you have replied. Check yourself, call that number and see whether your call is received. Bsnl self care portal profile default number is to be changed. They just don't understand
-
Abhimanyu P (@ThisIsJCombat) reported from Hadapsar, MaharashtraNeed to port from BSNL to @Airtel_Presence @airtelindia prepaid. Kindly help
-
Kartik Pathak (@KartikP22813807) reported from Mundhva, MaharashtraNo incoming call coming on my father BSNL Prepaid number, but iutgoing going....please help bsnl, my father has to travel domestic hometown.@BSNLCorporate @BSNL_UPW
-
Rajkumar Rai (@VidishaWale) reported from Hadapsar, MaharashtraDear @BSNLCorporate @MP_BSNL I am proud user of BSNL GSM (pre paid SIM) Cellular since 18 years now, in MP & CG, but in Mumbai I am not getting the network so very heavy heart I am doing port to another network. Is there any support to stay back with BSNL? #BSNLMaharashtra
-
Commander Vikram W Karve (@w_karve) reported from Pune, MaharashtraBSNL Landline Telephone is dead for nearly a month now. Please see thread above. Can you please help @sdsharmapune
-
S.D.Sharma (@sdsharmapune) reported from Pune, Maharashtra@MukherjeePallab @BSNLCorporate @CMDBSNL Need to persuade them. As limited or no support from government. But still I rate BSNL best.
-
Avinash Bhondwe (@AvinashBhondwe) reported from Pune, MaharashtraGovt of India directs BSNL & MTNL not to use Chinese spares and call for new tenders.Congtas GOI. Such orders should be given to all the industries including Pharmas. Most of them use cheaper Chinese raw material to keep mfg costs down.#ChinaVIndia
-
Sanjog Gandhi (@SanjogGandhi4) reported from Bavdhan, Maharashtra@BSNLCorporate @CareBsnl @kothrudbsnl @bsnlmaharastra @CustomerBsnl @BSNL_India Dear Bsnl , We are facing a network issue at my village, Few day before its working fine but right now its not working, Request you please help to resolve the issue.Complaint number- 1051802791
-
🎓JIVAN Pᴀᴄʜᴘᴜᴛᴇ #JP 🇮🇳🚩 (@JivanPachpute) reported from Pune, Maharashtra@BSNLCorporate I had talk with them. They help me for discussion. But actually BSNL gives Opticle Fibre Cable to Vendors so those vendors are charging Rs.5000 for ONT ya something router they have . I think charge should be minimum . It's too high at Initial level
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@BhavtoshBH Dear Customer, Greetings of the day! At this time, we do not have any updates regarding this matter. However, once we receive any information, we will notify you promptly. Thank you for your patience and understanding. Regards, BSNL Care (Kusum)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@madhx_ Dear Customer, We acknowledge your concern and are actively working towards finding an effective solution on the same. Your complaint has been escalated to the department and you can expect a response shortly. Your docket number is E0911147679519. Regards, BSNL Care(Mubeen)
-
Mr Chowdaiah (@KChowdaiah) reportedAttention @BSNLCorporate why I'm facing #BSNL network issues in My village #Veparala Mylavaram Kadapa District pin 516431 since March 2013. Recently on yesterday evening at Chowdeswari temple 🛕 Do you want play games with @DAEIndia
-
sandy_I23 (@sandipan1972) reported@bsnl_care Your email link doesn't work/open. It's a telling testimony of bsnl service
-
vira (@bhadjaviral) reported@airtelindia just fu***dup with your service. Even BSNL network internet speed in my area is better than Airtel. Since I have been complaining for the third time but not resolved at all even your internet speed day today it's going worst. No customer executive support by Airte.
-
डी सी जगोत्रा (@CJagotra) reported@NalinisKitchen @TRAI Already fed up with this NONSENSE. But to whom can complaint. Now created Oligopoly in this field and puppet officials,so called Govt regulators are hand in glove with these cheaters. Also face signal problem despite being charged unfair amount but can do nothing. BSNL got failed
-
D-TECHY (@0091dtechy) reported@BSNLCorporate @bsnl_care Dear @BSNL, my BSNL FTTH connection is having very weak optical signal (RX power around -28.86 dBm). Internet is unstable and disconnecting frequently ,complaint is still not resolved. Kindly escalate and resolve the issue urgently. #BSNL #FTTH
-
SIDDHARTH (@SID_ODIALIVE) reported@bsnl_care @BSNL_OR plz fix call issue on priority - calls are not getting connected and when dialled, its taking nearly 50sec to get ring to receiver end. this is irritating and in malls in Bbsr, no BSNL network also for which we can't use net for payment as well. @CMDBSNL
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@lowestloots Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0810147282399. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@tandra_sil Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0823147609233 . Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care (Lokendra)