1. Home
  2. Companies
  3. BSNL
  4. Malkajgiri
BSNL

BSNL outages and service status in Malkajgiri, Telangana

No problems detected

If you are having issues, please submit a report below.

Full Outage Map
  • BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Malkajgiri, including 0 direct reports.
  • The most common problems reported in this area mention Phone and Internet.
  • 80% Phone (80%)
  • 20% Internet (20%)

Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.

Problems in the last 24 hours in Malkajgiri, Telangana

The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Malkajgiri, Telangana and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

At the moment, we haven't detected any problems at BSNL . Are you experiencing issues or an outage? Leave a message in the comments section!

Live Outage Map Near Malkajgiri, Telangana

The most recent BSNL outage reports came from the following cities: Hyderabad.

CityProblem TypeReport Time
Hyderabad Internet 10 days ago
Hyderabad Phone 13 days ago
Hyderabad Phone 16 days ago
Hyderabad Phone 18 days ago
Hyderabad Phone 26 days ago
Hyderabad Phone 1 month ago

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

BSNL Issues Reports Near Malkajgiri, Telangana

Latest outage, problems and issue reports in Malkajgiri and nearby locations:

  • PrasadSatya10
    Prasad Satya (@PrasadSatya10) reported from Rājendranagar, Telangana

    @KesariDhwaj @rud_ras Have similar experience after switching over to Airtel from earlier BSNL. Earlier there was no MNP. Problem with getting locked to one seller without option of switching over.

  • Raj5261722
    rajesh mishra (@Raj5261722) reported from Medchal Malkajgiri, Telangana

    I have checked BSNL network it's good but not properly planned and advertised and not explained properly I understand it's government company

  • pawan_goon
    Pawan Goon (@pawan_goon) reported from Rājendranagar, Telangana

    @iam_manishk @ragarwal @rohitnig What should done for restoration of BSNL health. It has huge structural problems. Large no of employees, terrible work culture and pathetic customer service. What is the way forward

  • PRAKASH98629030
    PRAKASH MAKINANI (@PRAKASH98629030) reported from Annāram, Telangana

    @BSNLCorporate not at all getting data, instead getting SMS from BSNL stating " you have reached the specified usage of data, you will be charged by operator" I must get 1.5 GB data, on my 9491276899. But BSNL Customer service: 6203483761, 9771642667 asking bank information, why?

  • EkaYadiki
    Eka (@EkaYadiki) reported from Naubat Pahār, Telangana

    @rsprasad @OfficeOfRSP @BSNLCorporate @narendramodi @PMOIndia Dear All , it seems BSNL employees salary is due for the last two months. And also no date fixed to deposit VRS settlement amount. Requesting you to look and issue orders to deposit their salaries immediately.

  • DigitalBharath
    Bharath Bhushan 🌟🌟🌟 💙 (@DigitalBharath) reported from Hyderabad, Telangana

    Literally even BSNL employees at Gowliguda exchange Hyderabad, doesn't know about best recharge plans. And they fail to explain the recharge options. @BSNLCorporate Good Bye!! I would never recomend BSNL to anyone.

  • PRAKASH98629030
    PRAKASH MAKINANI (@PRAKASH98629030) reported from Annāram, Telangana

    @BSNLCorporate @BSNLCorporate not at all getting data, instead getting SMS from BSNL stating " youhavereached thespecifiedusage of data, you will be charged by operator" I must get 1.5 GB data, on my 9491276899. But BSNL Customer service: 6203483761, 9771642667askingbankinfo,why?

  • ukiran32
    uday (@ukiran32) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate @Airtel_Presence one of the biggest MISTAKE port to bsnl i miss u airtel useless bsnl service 0,

  • patil_prashanth
    Prashant Patil ಪ್ರಶಾಂತ प्रशांत🇮🇳 (@patil_prashanth) reported from Rājendranagar, Telangana

    @PMadhwaraj Check your data!! During UPA Reliance Ii Infocom flooded with low cost mobile service (CDMA & WLL) and entered rural India. At the same time UPA ministers were busy in dealing with corporates for 2G spectrum and did not give importance to BSNL.

  • AnInnocentChild
    Varun M Gadge (@AnInnocentChild) reported from Rājendranagar, Telangana

    Not sure if it is already taken care. However, to highlight,telecom companies like BSNL, MTNL should grab this opportunity of COVID to provide seamless and high-speed internet plans to every area and provide support. Chance to get an upper hand in the Broadband. #BSNL @PMOIndia

  • iamrudranee
    Rudrani (@iamrudranee) reported from Hyderabad, Telangana

    @BSNL_KOTD I even called 03322290000. The person who answered was more concerned about my money getting credited back into my account as the recharge didn't process through. Is there anyone genuinely interested to help bsnl and their customers? @BSNLCorporate

  • anudeepreddy_07
    Anudeep Reddy🕉 (@anudeepreddy_07) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate : Why #BSNL tunes not working properly after getting proper rc even custcare people also did not have correct information.

  • PRAKASH98629030
    PRAKASH MAKINANI (@PRAKASH98629030) reported from Annāram, Telangana

    @BSNLCorporate Instead of getting DATA, getting SMS stating you have exceeded your DATA. I am supposed to get 1.5 GB. UNFORTUNATELY not getting on 9491276899, Someone called from 6203483761,9771642667 stating from BSNL Customer Care, asking bank details!!!!????

  • SachinSj_Ss
    Sachchidanand (@SachinSj_Ss) reported from Rājendranagar, Telangana

    Since last two weeks, I tried reaching Ali (+91 94901 36939) via many calls, WhatsApp n SMS however didn't get any response. Called customer care n there said that I need to visit nearest BSNL office

  • IndiaByBirth
    मनन गुप्ता (@IndiaByBirth) reported from Hyderabad, Telangana

    @bsnl_tt I am using Bsnl broadband since 8 months now in Doolapally 500055. The service is pathetic. Your executives do not visit. Even on repeated calls they don't come to visit the site. I am going to change to pvt player soon. @BSNLCorporate @AshwiniVaishnaw

  • kilari_murli
    Murali Kilari (@kilari_murli) reported from Hyderabad, Telangana

    In Two or Three months lo BSNL will Totally Closed ,,Total Employees Are Giving VRS ( Volentairly Retirement Scheme ) from last 15days,,May in future JIO will take over the BSNL broadband aswellas Mobile network . Modi ji & Ambaani ji BondinG .

  • MahipalKolan
    Mahipal Reddy Kolan (@MahipalKolan) reported from Rājendranagar, Telangana

    @bsnl_tt worst service ever had from bsnl. Shifting not done since June stating cable fault & & even feasible from neighbour colony but insisting for higher plans ftth by disconnection. More than 30 connections in vertex Lakeview , hyd disconnected since months, moved to jio.

  • SachinSj_Ss
    Sachchidanand (@SachinSj_Ss) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate I took a chance by opting BSNL internet service however now I am regretting my decision as I am very disappointed by the service quality n issue response so for. Realising why private service providers are in profit yoy n not the government owned one.

  • ukiran32
    uday (@ukiran32) reported from Rājendranagar, Telangana

    @cgm_mh_bsnl @BSNLCorporate @airtelindia worst mobile service provider cheaters looters bsnl missing AIRTEL waiting for 3 months to over so that can move back to airtel. Chor bsnl bhadva bsnl mc bc bsnl daku service

  • ukiran32
    uday (@ukiran32) reported from Rājendranagar, Telangana

    @BSNLCorporate **** u bsnl looters dacoits lairs useless **** SERVICE

BSNL Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • soldierMunda
    Shera Sandhu (@soldierMunda) reported

    @BSNL_PB My broadband connection 1852-299875 has been completely out of order for 10 days. I am unable to book a complaint anywhere. The BSNL App shows a system error, WhatsApp linking fails, and 1800-4444 is constantly busy. Please register a ticket immediately and resolve.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @Jambukeswaran Dear Customer, Greetings of the day! We acknowledge your concern and are working on a resolution. Your complaint has been escalated, and you can expect a response shortly. Your complaint number is E1226149124739. Regards,  BSNL-Care (Nishuka)

  • sudip_iitkgp
    Sudip Banerjee (@sudip_iitkgp) reported

    Complaint No.: E1423150247339 Closing complaints without solving the issue is unacceptable. Request immediate action from BSNL and attention from the Consumer Forum. @BSNLCorporate @DoT_India #BSNL #ConsumerRights #NetworkIssue

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @TeluguTechPrime Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you and thank you for your patience. Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1416150234823  . Regards, BSNL-Care(Sonu)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @pulkit_bbk Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused to you, your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E1211149298177 .Thank you for your patience.  Regards,  BSNL-Care (Lokendra)

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @sanjib_hawlader Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. As you are unable to DM us, we kindly request you to reach out to us via email for further assistance. Our team will promptly address your concerns through that communication channel. Regards, BSNL Care (Sahil)

  • TheVinayPaleja
    #VNP (Modi Ka Parivar) 🇮🇳 (@TheVinayPaleja) reported

    @BSNLCorporate @CMDBSNL @robertravi21 DO NOT USE BSNL. Frequent disconnection in Landline and FTTH connection leading to disruptive services. Worst customer service by BSNL. Only interested in billing and collecting bills but no complaint resolution or providing better services.

  • bsnl_care
    BSNLCare (@bsnl_care) reported

    @JayP128394 Dear customer, Greetings of the day! To activate the VoLTE service, type 'ACTVOLTE' in a text message and send it to 53733. Once you do that, it might take up to 24 hours for the service to activate. Regards, BSNL-Care (Sangita)

  • crowndillip
    Dillip Patnaik (@crowndillip) reported

    Dear Customer, Your Complaint on service 0674-2545100 is registered.Your docket Number is 18493404900 Please contact BSNL Customer Care 1800 4444 for further queries.

  • raibull
    Shailesh Rai شیلیش رائے (@raibull) reported

    Dear @Airtel_Presence Why does ur mobile network go missing whenever the wired broadband is under service? There is NO mobile network in Vaishali Nagar, Jaipur for last many hours. Thousands of citizens are out of communication. I am sending this tweet through Bsnl 4G - irony!!