BSNL outages and service status in Chandrapur, Maharashtra
Problems detected
Users are reporting problems related to: internet, phone and total blackout.
- BSNL generated 0 outage signals in the last 24 hours around Chandrapur, including 0 direct reports.
Bharat Sanchar Nigam Limited (abbreviated BSNL) offers mobile and fixed communications, including both dial-up and broadband internet, phone service, mobile phone and mobile internet, as well as television over internet (IPTV). Mobile phone service is offered under the BSNL Mobile brand.
Problems in the last 24 hours in Chandrapur, Maharashtra
The chart below shows the number of BSNL reports we have received in the last 24 hours from users in Chandrapur, Maharashtra and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.
May 11: Problems at BSNL
BSNL is having issues since 12:50 PM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!
Community Discussion
Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.
Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.
BSNL Issues Reports Near Chandrapur, Maharashtra
Latest outage, problems and issue reports in Chandrapur and nearby locations:
-
Harnidan Singh (@harnidan_singh) reported from Chandrapur, Maharashtra@rsprasad Sir! I’m forced to ask you for resolution as clearly and evidently @BSNL_MH failed to provide me with response. #BSNL #sucks #notobsnl
-
Aditya Kakde (@Adityavkakde) reported from Chandrapur, Maharashtra@BSNLCorporate @BSNL_MH I have travelled back frm outside India & want to activate broadband service on existing landline. I can't visit BSNL office for application because of 14 Home Quarantine. Is there any way I can get the internet connection since its affecting work ?
-
UMESH BHAISARE (@UmeshBhaisare) reported from Chandrapur, Maharashtra@BSNLCorporate WEL DONE BSNL !!! WHAT A QUICK RESPONSE. COMPLAINT REGISTERED AT 5:33 PM AND RESOLVED AT 8:37 PM WITHOUT ANY SOLUTION OR VISIT BY ANY TECHNICIAN. AND I AM FOOL THAT PAYING REGULAR BILL FOR MY DEAD PHONE. THANKS FOR YOUR COOPERATION.
BSNL Issues Reports
Latest outage, problems and issue reports in social media:
-
vira (@bhadjaviral) reported@airtelindia just fu***dup with your service. Even BSNL network internet speed in my area is better than Airtel. Since I have been complaining for the third time but not resolved at all even your internet speed day today it's going worst. No customer executive support by Airte.
-
Dilip Nathani (@dilip_nathani) reported@BSNLCorporate my parents were told that they can replace the BSNL landline to FTTH connection and no additional charges will be incurred. But now, they are getting 3x of bill. How can we resolve this issue? It is in vadodara
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@DakeshiWolf Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Our team is working on your issue and is making every possible effort to resolve it promptly. We kindly request you to please be patient, and we will provide you with a solution soon. Regards, BSNL Care (VikashT)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@VIGILANTE179 Dear Customer, We apologize for the inconvenience. Your concern has been noted, and we are constantly working on improving our BSNL services. Regards, BSNL-Care (Sourav)
-
डी सी जगोत्रा (@CJagotra) reported@NalinisKitchen @TRAI Already fed up with this NONSENSE. But to whom can complaint. Now created Oligopoly in this field and puppet officials,so called Govt regulators are hand in glove with these cheaters. Also face signal problem despite being charged unfair amount but can do nothing. BSNL got failed
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@sanjayjain1508 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E081147333280. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@Raviranjan2345 Dear Customer, We apologise for the inconvenience caused to you, Your complaint has been created on the helpdesk with the docket number E0729147202371. Thank you for your patience. Regards, BSNL-Care(Sourav)
-
Mustaq Ahmed (@MustaqAhmedd) reported@BSNLCorporate @TelecomTalk E096147901107 this is my complaint for no signal...our area have not network signal from last 24 hours ....if you are choosing BSNL you have to wait for network signals because they have many technical problems in BSNL system
-
Om Prakash Choubey (@opchoubey1707) reported@TRAI BSNL network at Hayuliang-AP-792104 has been defunct for the last 30 days. Non is found caring about it. After tele. contact, non of the officials has so far acted to restore it.On raising the issue over ‘X’ a docket no. D2821142624741 has been provided. Pl help to restore
-
BSNLCare (@bsnl_care) reported@narayanbokaro Dear Customer, Greetings of the day! We apologize for the inconvenience caused. Kindly share us your full address, pin code, nearest landmark, issue facing number, connection type (prepaid/postpaid), and an alternate number for better assistance. Regards, BSNL Care (Nishuka)