1. Home
  2. Companies
  3. Reliance Jio
  4. Manteswar
Reliance Jio

Reliance Jio outages and service status in Manteswar, West Bengal

Some problems detected

Users are reporting problems related to: internet, wi-fi and phone.

Full Outage Map
  • Reliance Jio generated 0 outage signals in the last 24 hours around Manteswar, including 0 direct reports.

Reliance Jio Infocomm Limited d/b/a Jio is an Indian mobile network operator. Owned by Reliance Industries and headquartered in Navi Mumbai, Maharashtra, it operates a national LTE network with coverage across all 22 telecom circles. Jio does not offer 2G or 3G service, and instead uses voice over LTE to provide voice service on its network.

Problems in the last 24 hours in Manteswar, West Bengal

The chart below shows the number of Reliance Jio reports we have received in the last 24 hours from users in Manteswar, West Bengal and surrounding areas. An outage is declared when the number of reports exceeds the baseline, represented by the red line.

May 14: Problems at Reliance Jio

Reliance Jio is having issues since 05:10 PM IST. Are you also affected? Leave a message in the comments section!

Community Discussion

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

Beware of "support numbers" or "recovery" accounts that might be posted below. Make sure to report and downvote those comments. Avoid posting your personal information.

Reliance Jio Issues Reports Near Manteswar, West Bengal

Latest outage, problems and issue reports in Manteswar and nearby locations:

  • 1sweetwit
    suvashis (@1sweetwit) reported from Nigan, West Bengal

    @reliancejio I hv been complaining since last 2 years regarding slow and dead network. But every time I use to get the same reply that " we r working on that and will be resolved soon". Network going worse day by day.@TRAI

Reliance Jio Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:

  • anukulmca
    ANUKUL MITTAL (@anukulmca) reported

    @JioCare still no refund for NO0001D70966. Your team failed to install JioAirFiber at my location, yet you're holding customer money without any update. How long does it take to process a refund? Pathetic service and zero accountability. @reliancejio

  • Art_Mumbaiker
    Avinash Dattaram Sawant (@Art_Mumbaiker) reported

    @JioCare ur team took society (GS47, Tagore Nagar, Vikhroli East, Mumbai 83) permission for cable laying by assuring free offic WiFi, so we approved, now last 4–5 wife months not working & no response despite multiple follow-ups. This is cler breach of comitmnt. @TRAI @DoT_India

  • poetAshutoshK
    Kumar Ashutosh (@poetAshutoshK) reported

    I am constantly facing 5G internet issue since last 1.5 months and had launched complaint regarding it multiple times. But @JioCare constantly ignoring. My recharge validity will expire in June. And after than, I'm not going to recharge my jio number. They have Pathetic service.

  • ZuberGopalani
    ZUBER GOPALANI (@ZuberGopalani) reported

    Dear Customer, Service request no SR000035VLEZ has been raised in your account. You will receive an update for this request by 2026-05-16T19:05:01. To track the status of your service requests at your convenience, @JioCare

  • Jain__Ashwin
    Ashwin K Jain 🇮🇳 (@Jain__Ashwin) reported

    @JioCare Even mobile network are not working correctly

  • _sundarapandian
    Sundara Pandian P (@_sundarapandian) reported

    @JioCare Refund of ₹2,221.46 for my cancelled Jio AirFiber is still pending even after 18 days. Service could not be installed due to no tower coverage, as confirmed by your engineer. Multiple emails to customer carehave not resolved this.Please process the refund immediately.

  • tarakant82
    Tarakant (@tarakant82) reported

    @JioCare @reliancejio @PMOIndia worst service by jio Airfiber, their executive taken money from now not.picking my calls. This is common problem in bihar, where every one is considering that they are evrything. No one has fear of low and order.

  • Pattabhi11
    Pattabhi Ramarao M (@Pattabhi11) reported

    @JioCare how am I supposed to connect to a real person to resolve an issue. You are making me tired speaking to a dumb chat box.

  • GNANASEKARAN09
    GNANASEKARAN K (@GNANASEKARAN09) reported

    @JioCare Worst Network Coverage in 12°44'17.0"N 80°00'15.4"E for past one month. Paying for 5G network but getting not even 4G. Can this be resolved ASAP as location is a SEZ with >50k employees working. In spite of multiple complaints, no action so far. Will @JioCare wake up ??

  • BhaveshVMShende
    Bhavesh V Shende (@BhaveshVMShende) reported

    @JioCare Again there is the same issue having poor or no connectivity. Even texting this using @airtelindia mobile network. Such a bad service day by day.